Většina z vás tady řeší, že se přejezdy ruší hlavně kvůli drahé údržbě, nebo nehodovosti, ale to je u rušených přejezdů většinou až podružný problém. Hlavním důvodem je to, že na mnoha tratích díky hustotě přejezdů musí být v daném úseku snížena traťová rychlost a na zbytku trati, i když jsou mezi přejezdy větší rozestupy a teoreticky by to bylo možné se nevyplatí ani vlak na vyšší rychlost rozjíždět. Podotýkám, že tohle píši obecně k problematice všech přejezdů a ne přímo k přejezdům na daném místě.
Penny bylo dobré jak pro zaměstnance tak pro zákazníky naposledy někdy před patnácti lety. To píši jako bývalý zaměstnanec, kterému právě tyto metodiky jako hlášení tabulek tržeb, počet zákazníků, hodinového výkonu a tady zmiňované rychlosti prodavaček nebyly nikdy po chuti. Vedení na centrále vždy upřednostňovalo nějaké hlášení a dodržování hodinového výkonu nad tím jak vypadá obchod a zda je zaměstnanec a především zákazník spokojen. Nevím jestli se něco za těch třináct let co jsem mimo dění změnilo, ale předpokládám, že zhola nic. Co se týče sledování rychlostí, nezažil jsem, že by za toto někomu hrozil nějaký postih, ale bylo velice nedůstojné vyvěšovat tabulky rychlostí daných prodavaček na nástěnku s tím, že ta s nejnižším číslem se barevně zvýrazňovala. Prý proto, aby se nad sebou zamyslela a zapracovala na sobě. Nízké číslo se omlouvalo jen u brigádnic a nových zaměstnanců. Přitom jsme všichni věděli, že to číslo je velice zkreslené a prodavačka která na pokladně strávila celou směnu nikdy nemohla dosáhnout takové rychlosti jako prodavačka, která tam jen občas během směny zaskakovala. Zkreslování dělaly právě malé nákupy většinou svačinek studentů, nebo zaměstnanců různých firem. V nevýhodě pak byla prodavačka, která měla namarkovat nákup za dva tisíce a k tomu zákazníka, který dělal všechno možné jen ne sklízel nákup z odkládací plochy. Každá prodavačka například miluje, když zákazník u pokladny začne telefonovat, rozbalovat malému dítěti lízátko, nebo civí prodavačce na ruce zda bylo zadané správné zboží, nebo souhlasí cena.
Lille je možná fotbalovější, má náskok z prvního zápasu, ale nebyla by to bomba přes ně přejít třeba v prodloužení, nebo na penalty. Mít dva zástupce v LM to by bylo. A, že by tam naši nic neuhráli? Nikdo dopředu nemůže vědět a s přičtenýmy bonusy za postup do LM to nakonec klidně může vycházet šul nul, nebo ještě lépe.A to nemluvím o penězích.
Trochu mi tady ty čísla nesedí. V článku se píše. Nejezdíme na dovolenou, nesportujeme, jednou za měsíc si zajdeme za kulturou. A pak je uveden měsíční náklad 20 tis na sport. Drogerii kupujeme v akci, krémy mám pouze dva. A pak jsou uvedeny náklady 1500,- na drogerii. To jako vážně? Zbytek je asi toaletní papír a pasta na zuby pro tři osoby počítám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Rozkaz zněl.,, Nespusťte ho z očí."😂😂😂