Nemyslím si, Svoboda nebyl Gott (i když já osobně měl raději Svobodu) a je to verze s auto automatem i když v CSi paketu - pokud se nepletu jen přední nárazník. Mimo CZ je původní majitel neznámý, tzn irelevantní a za tu cenu jsou manuály a CSi, takže tipuji něco kolem vyvolávačky. Stav už z fotek není nijak výjimečný, sbírkový a nájezd taky ne.
Tak CSI v dobrém stavu jsou kolem 2 mega. Viděl jsem i víc.
Normální jsou kolem vyvolávačky. Zajímá mě právě co s tím udělá ten předchozí majitel. Uvidíme...
To je v pořádku. Nikdo Vám nevnucuje, že je to nejhezčí auto na světě.
Nejsou v pořádku Vaše komentáře o tom, že české texty jsou odpad. Je vidět, že nejste příliš znalý a inteligentní.
Death metal je určitě plný hlubokých myšlenek ve svých textech...
A 850 (CSi) bylo třeba první evropské auto, které mělo řiditelnou zadní nápravu.
Co dělá britská soukromá škola v Portugalsku?! A pokud je CR7 tak populární, měla by to pro ni být spíš dobrá reklama a doporučení pro další nóbl rodiny. Nebo jsou to nějací náboženští fanatici, kteří trvají na přehnané skromnosti? Soukromé škole jako výdělečnému podniku by naopak mělo vyhovovat, že má zaručen luxusní příjem od další ovečky...
Škola nemá evidentně nedostatek čehokoli, ať už zájemců nebo peněz.
A jako taková si může vybírat a odmítat, ostatně to se děje všude a je to tak dobře. Jinak by ta škola už nebyla prestižní a nechtěli tam všichni, kteří si to mohou dovolit. A ta prestiž může být v postavení rodičů žáků - můžou to být šlechtické rodiny, děti politiků nebo vědců, prestižních lékařů a podobně a tací nepotřebují před školou paparazzi jak tam číhají na děti CR7. Víte, jenom peníze nejsou vstupenkou do světa elit.
A proč by nemohla být britská soukromá škola v Portugalsku? Vzdělání je podnikání jako jakékoli jiné přeci.
Toto je zcela běžné všude, po celém světě. V ČR existují také zahraniční školy, to jste asi nevěděl...
Nakupovat ve slevách Čechy naučila inflace, jedna z nejvyšších v Evropě. Ovšem s nákupem ve slevách se nemusí nezabývat tahle neschopná vláda, a proto si vloni zvýšili svoje 200.000 platy.
Nejste objektivní. Slevy v obchodech jsou tady desítky let. Byly tady i před tou superinflací. A taky desítky let obchodníci podvádějí a berou nás na hůl. X krát jim to bylo prokázáno a x krát proběhla novelizace zákona, která se jim v tom snaží zabránit. Ale to jsme my Češi. To co si dovolí české vedení obchodních řetězců by je v zahraničí ani nenapadlo.
Stejně tak s jízdou na silnicích - v cizině jezdíme dle pravidel a přejedete hranice zpátky domů a stačí se rozhlédnout. Stěžovat si můžeme tak maximálně sami na sebe, ne na vládu.
A všechny vlády od revoluce (všechny - napříč politickou příslušností) si navyšují svoje platy.
Vám se plat nezvedá? Každý rok mi zaměstnavatel navyšuje plat. Proč by to neměla dělat vláda (ať je tam jakákoli)?
Uznávám, ale když čmoudící tak všichni. Známý dělá emise na STK a říká, že teď neprojdou dvě třetiny aut.
Tak záleží jaká auta tam jezdí. A věřím, že jestli to je někde na vesnici a jsou na STK poctiví, tak 2/3 neprojdou. Někdy je potřeba začít a ty naše silnice pročistit. Já mám teď už 6 let staré naftové auto a prošel jsem bez ztráty kytičky.
.....a že neprocházejí ani nová auta, to je pro Vás asi novinka ?
Novinka to pro mě není.
Ale proč řešíte neprocházející nová auta?
Proč mícháte jablka s hruškami?
Článek je primárně o starých kramech, která ničí zdraví nám všem a která projdou STK aniž by měla. Vy píšete o nových autech, která STK neprojdou.
Je to pro vás stejný případ? Jako vážně?
Čmoudící starý krámy zmizí, ale pak přijdou na řadu i čtyřletá auta, která nejsou schopny projít emisemi a to se začnou škrábat za ušima místní inkvizitoři co by dnes zavřeli všechny pracovníky STK i s rodinami.
Místní inkvizitoři se škrábat za ušima nebudou. Zbytečně to hrotíte se zavíráním rodin, ale chápu že je to nadsázka. Nová auta, která by měla mít problém projít STK je samozřejmě problém. Já ale řeším ty krámy co nemají na silnicích co dělat a určitě uznáte, že za takovým čoudícím autem několik kilometrů jet na silnici nechcete.
Tleskám. To už mělo být dávno. Těch čoudících starých krámů, které absolutně nemohly projít STK je na silnicích přespříliš. Jedná se o veřejné tajemství, že se na STK podvádělo.
Zavřít to jejich "podnikání" nebo napálit takové pokuty, aby je to podruhé odradilo jenom na to pomyslet. Pročistí se nám silnice a ovzduší.
Hele Janatka a co takhle strčit hlavu do zadele nadychat se a pak vyjít na čerství vzduch. Kdo si ,že mi přikazuješ co mám dělat co ne ,jo chápu komunista musí bránit komunistů jinak trest nevyhnutelný.
Twl, ty by si fakt neměl nikam nic psát.
Další tvůj příspěvek, který stojí za to z hlediska pravopisu, ale i obsahu.
Hele, v který třídě základní školy jsi vyšel? Sedmá? Ale to si stejně do té doby tak 3x stačil už opakovat, co?
Lidem jako ty, se vždycky přikazuje, protože jsi lůza, která bude pro ostatní hákovat celý svůj život, šašku...
Ja tu kritiku chapem. Tiez som skoro urobil chybu. Kratka skusobna jazda neukaze vsetky problemy a nedostatky. Pokial sa kona v meste, potencialny majitel nema sance zistit, ako sa auto bude spravat pri vyssej rychlosti. Ja som nemal moznost vyskusat auto mimo ciest, objednaval som stvorkolku. Keby som pri takom teste zistil, ze pohon zadnej napravy v zatazi funguje iba 30 sekund, tak to ani neobjednam. Dodavatel mi ale nahral na smec - dodavku niekolkokrat odkladal, tak som objednavku bez problemov a hlavne financnych nasledkov zrusil.
Nezlobte se, ale já to i tak nechápu. Kupuju auto za statisíce a tak si zajistím, aby ta zkušební jízda byla dostatečně dlouhá a ve všech režimech. A ideálně i s rodinou.
A pochopitelně si o tom autě zjistím všechno, co můžu. I to, jak funguje. Možná to je tím, že v automotive pracuju přes 30 let a to prostředí znám.
Ale kritizovat atmosféru za to, že nejede je absolutní neznalost (nechci psát hloupost). To je taková idiocie, jako když si jdu do bazaru pro Citigo a po koupi si budu stěžovat, že se mi do kufru nevejde kočárek.
Tohle auto jsem měl jako nové rok a musel jsem ho prodat, vadil mi ten motor a vnitřek kabiny, obrovska obrazovka infotainmentu, který toho moc neumí, hluk v kabině, strašně měkké sedačky, špatné rozjezdy, motor jakoby neměl sílu, nic moc přední led světla, celkově to vypadá jako levné auto, to úplně nejhorší je ale motor, moc netáhne a docela žere. Stačí trošku připlatit a seženete lepší auto. Tohle auto nikdo vyvažovat zlatem nebude, a pokud ano, tak 20 deka bude bohatě stačit, pane autore článku.
Když jste to kupoval, tak jste si zkušební jízdu neudělal?
Nechápu tu kritiku. Můžete se zlobit maximálně na sebe a ne na to auto.
Jakou lepší atmosféru seženete? Kde jako? Jaká atmosféra pojede líp? Osvětlete mi to prosím.
Do první třídy, radši ne. Mohl by tam politručku potkat. Vždyť ona taky ze sebe na nějakém zasedání nevykoktala ani slovo.
Ááá, další co kňučí a je velmi hrdinná na netu.
Já bych chtěl vidět tebe na jakémkoli zasedání a to nemyslím zasedání uklízeček, kterému zřejmě předsedáš 😉
Holt tvůj kandidát na presidenta nevyhrál no, tak ať ti nepraskne cévka puso..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Hezký auto. Škoda že ta základní cena není za velkou baterku a výkonný motor.
Ten základ bude mít v zimě reálný dojezd cca 200 - 250 km.
Jako alternativa ke "spalovákům" mi baterky nevadí. Ten kdo má svůj vlastní dům a na něm ideálně fotovoltaiku (a k tomu raději i druhé spalovací auto), tak klidně. Pak nevadí ani malý dojezd. Ale jako jediná náhrada za spalovák to je nereálné.
Já si natankuju svůj diesel, mám dojezd 1000 km a natankováno mám za 2 minuty.
Nechci se já přizpůsobovat autu a každou cestu plánovat, jak se nás snaží přesvědčovat o změně uvažování při provozování bateriového auta.
1 odpověď