Dobrý článek, ale je to spíš recenze filmu. Né vše, co je ve filmu je přesně podle skutečnosti. Autor článku by si měl ověřit i fakta. Např. Pilíř mostu minuli o víc jak 100m, dále rychlé vnikání vody nezpůsobil pasažér, co otevřel dveře, ale jednak poškození zadní části letadla po kontaktu s hladinou a piloti zapomněli v tom stresu zavřít vzduchotěsnou přepážku. V zádi letadla. + samozřejmě závěrečné filmové drama u komise NTSB.
Pan redaktor je asi velmi neznalý. U automatických převodovek je již cca. 20 let mechanická vazba páka/ převodovka minulostí. Do kulisy páky vede svazek kabelů a hotovo. Pokud redaktor měl na mysli pojistku typu šlápnutí na pedál brzdy/ stisknutí tlačítka na páce při vyřazení z režimu P, tak opět nic, pouze elektro blokace páky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přece si nevyhodí maskota, ještě když je tak pěkně u korýtka.