Myslím , že renault nabízel větší autonomii, ale více starostí a méně peněz, v té době byla vw asi dobrá varianta, ovšem dnes je viditelné , že s vw nemůžeme soutěžit , pouze jej poslouchat, podle mého názoru je vždy lepší vlastní cesta nebo určitý druh spojení či spolupráce
Nabídka Renaultu byla montovna pro twingo... Možná by i vyjelo nějaké to twingo s logem Škoda...
Dobrý článek, ale je to spíš recenze filmu. Né vše, co je ve filmu je přesně podle skutečnosti. Autor článku by si měl ověřit i fakta. Např. Pilíř mostu minuli o víc jak 100m, dále rychlé vnikání vody nezpůsobil pasažér, co otevřel dveře, ale jednak poškození zadní části letadla po kontaktu s hladinou a piloti zapomněli v tom stresu zavřít vzduchotěsnou přepážku. V zádi letadla. + samozřejmě závěrečné filmové drama u komise NTSB.
Česká buzerace,nic jiného.. Nejsem tuner,koupil jsem u ofiko prodejce před pár lety schválené disky v EU.STK prošly 2x a potřetí nelze,že prý nejsou zapsané v TP a že musím mít certifikát výrobce! a nechat si to dopsat... samozřejmě za své a ve svém volnu. Takže pro mne buzerace, pneu souhlasí.. a na STK od té doby jezdím na plecháčích a měním celá kola...
Pokud mají disky jiný než originální rozměr, je nutné je nechat zapsat. Prodejce vám měl dát typový list ke kolům a informovat, že pokud daný rozměr není v tp, tak zajít na magistrát a nechat zapsat. To, že 2x prošlo je jen tím, že si toho technik nevšiml...
Vyhodnocení naprostá blbost. V otázkách 1 a 11 jsem prý odpověděl špatně.
V otázce 1 je prý správně odpověď c. Ale i odpověď b je správná a možná i lepší.
Co mě ale hlava nebere je otázka č.11. Možná by to chtělo vysvětlení.
A pak je tu otázka č.9 to by snad hlavně měli znát chodci. Pro mě jako řidiče je to jen informace že tam mají chodci přecházet a mám snížit rychlost, ale neznamená to že tam mají přednost jako na přechodu. Chodci to totiž vnímají tak že to je regulérní přechod jenom jinak značený.
Dobře, otázka 11. Funguje semafor, máte zelenou, ten naproti taky. Odbočujete vlevo, dáváte přednost protijedoucímu vozidlu. Pokud funguje semafor značky neplatí, jako by tam nebyly. Žádná hlavní a vedlejší...
To je zase článek.Mam skušenosti z Ford Mondeo, Toyota RAV4, Toyota verso, Mitsubishi Outlander, v současné době Kodiaq 2020 - Přední sedačka nejde dát do vodorovné polohy, nejde vyndat hlavová opěrka takže převážení dlouhých věci není možné.Sedadlo spolujezdce se sklápí pomocí otočného kolečka, v dnešní době točit nějakým kolečkem jak trotl, to už jsem měla ve š120 .Proč to není na tlačítko , nebo na páčku jako v ostatních autech. Zpětné sklápění zadních sedaček pomocí nějaké tkaničky, která neustále zajíždí pod sedák, tak to je opravdu vychytávka? Stěrače co nejdou pořádně zvednout protože vadí kapota a nelze pod nimi pořádně odstranit sníh. Stínítka tak malá že vlastně nestíní, mezi nimi obrovský prázdný prostor. Seřizování zrcátek pomocí yostiku, v dnešní dobe kdy je vše na tlačítka a dotyky. Propojeni Android Auto pouze kabelem? Nemluvě o šílené reakci DSG. A další a další. Nejhorší auto co jsme měli.
Stěrače samozřejmě odklopit jdou, jen je potřeba je přesunout do servisní polohy.
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ona se dá i cucat....
Margotky jim běžně roky a jezdim, nikdy by mě nenapadla spojitost s nadýcháním....
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Margotka se opravdu dá nadýchat, ale ukazuje to nesmyslné hodnoty. 5, nebo i 9 promile. Což policista samozřejmě vyhodnotí jako nesmyslné, pokud před ním řidič stojí, dýchá a normálně mluví... Stačí se napít vody, nebo limo a ukáže to 0.