Kupka je mluvka, a stejně neschopný jako v podstatě celá vláda!
Naprosto nepochopitelná je situce, že český kamión/řidič, při přestupku v zahraničí buď zaplatí na místě, případně skládá kauci ve výši či převyšující výši pokuty, případně zabaveno vozidlo včetně nákladu do vyřešení. V případě že není záchyt v místě přestupku, tak jde pokuta na firmu a řeší ji podle druhu firma nebo řidič který přestupek spáchal.
Ale české orgány na zahraniční řidiče/dooravce nemůžou... opět jen důkaz nekonečné neschopností a nekompetence vlády v čele s ministrem dopravy Kupkou.
Už se "opravdu těším", kdy se budeme muset dostavit na úřad, kde nám aplikují čip a posléze budeme platit pokutu z každého pšouku!
PS: Všude kamery a systémy které hlídají všechny a vše. Ale když náhodou nějaký zmatenec či ožrala najede dálnici v protisměru, a na následném nájezdu/výjezdu zmizí, tak PČR žádá řidiče o nahlášení tohoto piráta, protože NEVÍ?!? Já to prostě nechápu?
Ten článek je přesný asi jako sluneční hodiny bez slunce.
Ford teprve zruší pracovní místa.... převážně v D a Anglii. A co třeba španělský Ford ve Valencii v Almussafes? Ten už jde do kopru víc jak rok. Čím dál menší závoz dílů, čím dál prázdnější parkoviště pro kamiony i osobní parkoviště zaměstnanců. Zato vyrobená neprodaná auta téměř všude.
To asi nebudou známky rozvoje a prosperity?
Se zelenými europovolenkami jsou v tvrdé stagnaci v podstatě všechny evropské továrny na výrobu automobilů.
Brusel "zachrání svět" a vrátí Evropu zpátky na stromy!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ono to zdaleka není jen o nejnižší či nejvyšší rychlosti..., ono je to hlavně o tom, že um a tolerance na silnicích, ale třeba i parkovištích, se začíná stávat spíše výjimkou než standartem!
Přeji mnoho šťastných kilometrů všem slušným a tolerantním řidičům/ám.😉