Komárek zase lže. I kdyby byla lepší cena a výbava, tak kvalita výroby a tudíž užitná hodnota bude za vozy vyrobené v Evropě kulhat ještě dost dlouho.
Mimo jiné, jaké mají všechny ty "číny", přímo v tuzemsku servisní zázemí?
Ještě dost dlouho bude případná koupě "číny", stejná jako sázka do loterie...šance tady je, ale není velká!
A nic na tom nezmění ani všechny ty uplacené reklamní články bez faktických parametrů.
A jéje, zase tendenční článek na objednávku, jak jsou ukrajinci hodní a pracovití...
PS: Vždyť si vemte, jen kolikrát se v článku znesvářili a zase hned udobřili. To by ani tuzemec nejspíš nedal. Zatímco ukrajinec by vás rovnou přetáhl lopatou nebo vyhrožoval nahlášením na Policia...
Vlastní zkušenost! Oni to tak prostě mají.
Ale zase je důležitý dodržovat zákon a když někdo jede rychlostí 90 na okresce, tak je nesmysl takového předjíždět, já chápu že někdo to má tak, že neřeší maximální rychlost, že musí jezdit ještě o 30 více a každé zpomalení vadí protože si neumí naplánovat cestu a jede na čas. Nebo jsou takoví, kteří jedou furt 70, v obci i mimo obec, asi jste jeden z nich.
Paní Kateřino, nechápu proč se do mě neustále navážíte?
Řidičák mám cca 37 let, postupně na vše mimo silných motorek. Ty mě nikdy nebraly a tudíž jsem neměl ani potřebu mít na ně papíry a řídit je. Sježděnou mám celou střední a západní Evropu, plus nějaké ty chuťovky k tomu. A to na všem od 4 do 12 a více kol. Umím jezdit klasik Evropu vpravo, stejně jako například Anglii vlevo. Kolik mám najeto soukromě, pro potřebu zaměstnavatele nebo jako profík jsem nikdy neřešil a nepočítal, ale nějaký ten milion to bude. Za celou svou dosavadní éru řízení, jsem měl jednu bouračku ze své viny, v cca 24 letech na Škodě 120 GLS. Je těžké a velice nekorektní hodnotit sám sebe, ale to že ze mě děláte řidiče de..la, mě k tomu nutí. Lidé kteří mě znají, říkají že jezdím svižně, ale ne riskantně. Oceňují že dokážu předvídat a případně rychle a bezpečně jednat. Je samozřejmě rozdíl jestli řídím klasické vozidlo nižší či střední třídy, nadupanej Mercedes GLC nebo třeba kamión. A také hodně záleží na dopravní situaci, ale i denní či noční době a počasí.
Takže pokud to shrneme... domnívám se, že nejsem až tak špatný řidič, který nedokáže plánovat nebo dokonce všude/vším a za všech okolnosti jezdí konstantní rychlostí.
A co vy, paní Kateřino Rejpavá, která dokáže podle pár písmenek z diskuze zhodnotit jaký je kdo řidič, jak jste na tom vy?!?
Takže není chyba toho co předjíždí, ale chyba toho co jede pomaleji, třeba kvůli tomu že si zpomalil do zatáčky, nebo se mu něco stalo s autem? Nikdo nikoho nenutí předjíždět a předjíždějící by za to měl mít zodpovědnost když se něco stane.
Vážená paní, pokud umíte číst, tak jsem nepsal nic o dočasném zpomalení před zatáčkou, či dokonce o technické závadě na voze. Která má mimo jiné v zákoně č. 361/2000 sb., naprosto jasně daná pravidla jak postupovat.
Psal jsem o těch, co trvale extrémně pomalou pomalou jízdou, brzdí provoz a způsobují tyto extrémní situace.
A je mi úplně jedno, jestli tak činí z důvodu trvale snížené zdravotní schopnosti, protože se bojí nebo z jiného ovlivnitelného důvodu.
Bohužel dnešní provoz je takový, že pokud na to někdo nemá, tak se má nechat vozit nebo jezdit hromadnou!
Dovolil bych si tvrdit, že příliš pomalá rychlost je nebezpečnější než rychlost na limitu, či rozumně nad ním.
Pokud se na frekventované silnici plouží kolona za "borcem", který na 90 jede maximálně 70 a v obci na 50 to valí 30 až 35. Tak se skoro vždy najde nějaký slalomář, který v té koloně bude předjíždět na doraz. Ale nejsme například v Itálii, kde se jezdí ve smyslu..., kde se vejdou dva, tak se vejdou i tři! Čeští řidiči to jako italové nedávají a bohužel ten hlemejžď v čele kolony, je často příčinou menšího či většího karambolu, někdy i více vozů najednou.🥴
Američani řvou jak jim válka kdesi v Evropě ničí ekonomiku a jak jsou strašně ublížení a že mají hrozné životní podmínky.....
Ale pořád mají na to dát 25% spropitného? Ať jdou pracovat k nám, budou rádi, když ušetří pár korun na "to spropitné"
Američani jsou jako rozmazlená děcka bohatých rodičů. Pokrytecky hlásají do světa "In God we trast", ale slova jako "úcta, vděčnost, pokora, skromnost....." jim naprosto nic neříkají. Ani se nedivím, proč si zvolili do svého čela obyčejného "byznysmena" místo vzdělaného a chytrého člověka. Zkrátka hloupost a krátkozrakost je to, co od nich, teď ještě více, můžeme očekávat.....
K vám, to je prosím kde?
Další pan blábol autor. "Každého Čecha"...ono je to snad povinné? A navíc k čemu to je takovým lidem jako jsem já, kteří tráví 90% času v zahraničí.
Totálně o ničem, akorát v rámci toho jak v tuzemsku všechny e-aplikace "fungují" větší možnost přijít o vše.
Používám snad pouze e-Dalnici a ostatní státní vymyšlenosti mám totálně v pažích.
Jde vidět že to následky nechalo... Obzvlášť na takových slabších kouscích jako jste vy....
Říká se tomu studený odchov...
Umýt přebalit dat flašku postýlka.... Téměř žádné city... Myslíte že to bylo a je v pořádku??? Není a nikdy nebylo
Až na období komunismu to bylo většinou právě naopak.....
Představte si že by někdo Rejpal v nejvíc emoční době do vaší "parady"
Třeba před celou holčičí třídou... Je ten je malinkej s tím asi moc nenaděláme s takym cvrckem asi ho máte jen na čůrání žádná tohle nebude nikdy chtít a budou vám to říkat tejden v kuse... Jak se budete cítit??? Spokojeně??? Bude to v pořádku?? Dle vás ano....nebo stě si zvykl??
Nechápu jak se může vyjadřovat k jakýmkoliv ženským procesum 🤦♀️
Vážená paní Martino, já se nevyjadřuji k ženským procesům, ale k procesu jako celku.
A vy jste opravdu borec, když víte jak na mě ten váš "studený odchov" zapůsobil po tělesné schránce. Asi proto měřím 185 centimetrů a vážím cca 95 - 98 kilogramů podle ročního období. Takže zdárec paní Martino búú. 😁
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A pak se pan autor probudil...
Doby magnetů už jsou dost dlouho za námi. Dnes mají převodovky keramická čidla a většinou více než jedno.