Podstatou vrcholového sportu je extrémní tréninková zátěž, stres a opotřebení těla i duše. Vydrží to jen ti nejtalentovanejší, nejsilnější, nejtvrdší. Je jich pár procent. Odměnou je sláva a peníze. Všichni ostatní na to nějak doplatí. Je to přesný opak rekreačního sportování, které lze doporučit každému.
Dobrovolně jezdit po Praze autem je naprosto iracionální. Jsou situace a povolání, kdy to jinak nejde, třeba řemeslníci nebo zásobování různých provozoven, ale jinak je to většinou zbytečné. Jako dítě jsem všude jezdil MHD, nebo běhal "indiánským během" , klidně přes půlku Prahy, ostatně naše rodina ani auto neměla.
Evropské státy se musí přestat chovat jako ubožák, co se dožaduje ochrany velké Ameriky a doufá, že ho to nebude nic stát. Ani peníze, ani pohodlí. Je třeba se vzdát neodpovědného snění o bezpečném, blahobytném, ekologicky čistém světě bez odhodlání tyto myšlenky bránit odstrašující vojenskou silou proti všem mocným psychopatům a deprivantům. A to se týká nejen politiků, ale i jejich voličů. Chceš-li udržet mír, připravuj se na válku. Nikdo nemá extra rád slabé a bojácné a většina jimi tak trochu pohrdá. A Putin se vyjádřil jasně, "kdo je slabý, bude bit".
Je mi šedesát. Chodím do práce, ale vážně nerad. Přitom jsem mnohem méně na neschopenkách než mnohem mladší kolegové a je na mne prý větší spolehnutí, že do práce dorazím včas. Nicméně, dobře vím, že jsem pomalejší, nové věci se hůře učím a co se naučím, to po nějaké době nepoužívání zase zapomenu. Hůře vidím a slyším. Hlavní ale je, že tu práci už neberu moc vážně. Přijde mi zbytečná, samoúčelná, bez budoucnosti. Motivace nějakou další kariérou je v mém věku směšná. Navíc si každou chvíli přečtu jak někdo známý v mém věku těžce onemocněl a umřel a já si uvědomuji, jak málo času něco hezkého zažít člověku v mém věku zbývá. To není fňukání, jen realistický pohled. A proto vzhůru do předčasného důchodu, jakmile to půjde.
Je potřeba zredukovat počet divokých prasat v celé zemi. Způsobují velké škody majitelům pozemků v lesích, na polích i zahradách. Myslivci, kteří nejsou majitelé lesů a polí, ale jen nájemci honiteb, přemnoženou zvěř ještě přikrmují, protože chtějí v honitbě zvěře co nejvíc a při sčítání zvěře schválně uvádějí nižší počty. To samé se dá říci o srnčí zvěři.
My Češi si pamatujeme Mnichovskou dohodu. Západ je pořád stejný. Ukrajinci ruského medvěda pěkně trápí a zraňují a ten, než se vrhne na další kořist, třeba Pobaltí, tak si bude rány chvilku lízat. Tím můžeme doufat v několik let na přípravu obrany. Nicméně, Západ ty roky stejně promarní. Občané Evropské unie nejsou ochotní na obranu svých zemí nejen bojovat, ale ani finančně strádat a evropští politici to vědí. Konec konců, prosperita a síla Evropy je dávno pryč a můžeme si za to sami. Starověký Řím dopadl ze stejných důvodů stejně a dějiny se opakují.
A na kolik si představujete, že by měla být konstrukčně omezena rychlost, aby to v prudké zatáčce neklouzlo po mokrém listí a zároveň mohl jezdit po dálnici, kde je minimální konstrukční rychlost 80 km/h?
Zákon o rychlosti na dálnici lze snadno změnit třeba na 50 km/h. Jde jen o legislativu. Ostatně, denně dojíždím po dálnici cca 30 km do Prahy. Posledních 10 km jedu v koloně v průměru tak čtyřicítkou a to jen pokud se nějací bezohlední "spěchálci" vpředu nesrazí.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Až začnou vyrábět zase auta, které lidé chtějí, bez nesmyslně drahých technologií které je prodražují, tak se prodej nových vozů zase rozběhne. Sám bych si chtěl koupit nové auto, ale vlastně si kromě pár japonských vozů nemám z čeho vybírat.