My Češi si pamatujeme Mnichovskou dohodu. Západ je pořád stejný. Ukrajinci ruského medvěda pěkně trápí a zraňují a ten, než se vrhne na další kořist, třeba Pobaltí, tak si bude rány chvilku lízat. Tím můžeme doufat v několik let na přípravu obrany. Nicméně, Západ ty roky stejně promarní. Občané Evropské unie nejsou ochotní na obranu svých zemí nejen bojovat, ale ani finančně strádat a evropští politici to vědí. Konec konců, prosperita a síla Evropy je dávno pryč a můžeme si za to sami. Starověký Řím dopadl ze stejných důvodů stejně a dějiny se opakují.
A na kolik si představujete, že by měla být konstrukčně omezena rychlost, aby to v prudké zatáčce neklouzlo po mokrém listí a zároveň mohl jezdit po dálnici, kde je minimální konstrukční rychlost 80 km/h?
Zákon o rychlosti na dálnici lze snadno změnit třeba na 50 km/h. Jde jen o legislativu. Ostatně, denně dojíždím po dálnici cca 30 km do Prahy. Posledních 10 km jedu v koloně v průměru tak čtyřicítkou a to jen pokud se nějací bezohlední "spěchálci" vpředu nesrazí.
Pro rozvoj elektromobility by Evropa musela vybudovat mohutné a stabilní zdroje levné elektřiny. Ne soláry a větrníky, ale jaderné elektrárny (Čína staví i ty uhelné). Dále by státy musely vybudovat či zesílit elektrickou přenosovou soustavu s obrovským množstvím dobíjecích stanic. A nakonec by automobilky museli přestat nabízet elektromastodonty za milion a více korun, ale malá, jednoduchá a levná elektroauta, v ceně řekněme od tří set do pěti set tisíc korun. Pak, možná lidi ke koupi přemluví. Nicméně, Evropa, ten poloostrov na západě Asie stejně jako globálně důležitá část světa vlastní vinou končí.
Lidé, pokud na to mají, investují do nemovitostí. Ostatní holt spoří na bankovních účtech. Jiné investice jsou velmi nejisté. Všelijaké fondy, investiční poradci a makléři za nic nenesou odpovědnost a klidně úspory svých klientů riskantními operacemi znehodnotí. Zákony v České republice jim jdou na ruku. Kolik takových lidí bylo odsouzeno?
Skvělá zpráva, že si mohu koupit elektroauto s vyhovujícím dojezdem již za méně než milion. Až to auto bude za půl milionu, začnu o něm možná uvažovat. Nicméně, mně stačí malé, jednoduché auto na dojíždění do práce a na nákup, bez všech asistentů a infotaimentů, které mi bude dobře sloužit alespoň deset let.
tak doufám že jezdíte vlakem nebo autobusem s intervalem 20 minut
Bohužel, jezdím autem, ale je to hrozný opruz. Denně ráno v koloně před Prahou. Hnus. Zkouším to objíždět po okreskách s ulámanými krajnicemi od kamionů. Teď na podzim, kdy je ráno ještě tma opravdu lahůdka. A v každé vesnici dnes mají radar a kamery, jak někde v kriminálu. V zásadě auta a jejich řízení za těchto podmínek fakt nesnáším, nepřináší to žádnou radost jako před nějakými dvaceti lety. Vlakem nebo autobusem bych jezdil rád, je to pohoda, po práci si člověk s kolegy může zajít na pivko nebo na panáka, ale do práce a z práce bych jel o hodinu déle a vstával o hodinu dříve.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Je potřeba zredukovat počet divokých prasat v celé zemi. Způsobují velké škody majitelům pozemků v lesích, na polích i zahradách. Myslivci, kteří nejsou majitelé lesů a polí, ale jen nájemci honiteb, přemnoženou zvěř ještě přikrmují, protože chtějí v honitbě zvěře co nejvíc a při sčítání zvěře schválně uvádějí nižší počty. To samé se dá říci o srnčí zvěři.
2 odpovědi