Tak ÚPN 3xprohrál soud s Babišem, jelikož nebyl schopen prokázat svoje tvrzení a to zase nemají čím doložit, tak se zvědav, jak chtějí dosáhnou "jejich verze" že byl agent a vědomě spolupracující !? . Když už to byl ÚPN konec, tak vymysleli, tak se odvolali k Nevyššímu soudu SK a když to v roce 2017 Nejvyšší soud soud shodil z důvodu že žalobce žaloval nesprávnou stranu (a přitom nestanovil koho má Babiš žalovat-čímž mu znemožnil právo na spravedlivý proces), tak si mnuli ruce že to bude pto Babiše neřešitelné a v ČR už se začal vymýšlet "final antibabiš".
Už jenom to podepsání vázacího aktu, prohlížení informační brožury o povinnostech informování a udávání, výměna telefonních čísel, a pokec s agenty stb v denní vinárně za běžného provozu s přístupem veřejnosti a to všechno v řežimu "PŘÍSNĚ TAJNÉ"....
To bych rád viděl, jak tam ve věčně plné vinárně Babiš mává informační brožurou stb a všude se tam válí spis a u toho popíjí víno..
Tak já nevím co je pravděpodobnější, že Babiš ovlivnil SK úředníky MV, soud a objednal se u renomovaného ústavního právníka a bývalého Ústavního soudce aby mu pro SK udělal dle jeho odpůrců "cinklou" analýzu Odkaz nebo spíš někdo platí z ČR bezvýznamného pracovníka Pamětí národa se zájmem co nejdéle, alespoň do voleb udržovat tuto kauzu, aby Babiš nemohl vykonávat člena vlády a využít tak zřejmě jedinou a poslední možnost, jak se zbavit politického soupeře a vítěze voleb.
No jo zlej a rozhazovačnej Babiš si dovolil investovat do nových souprav a je to divné, ale lidé začali jezdit vlaky.
Byla to obrovská chyba, nechat Babiše takhle vyhazovat peníze, protože kdyby byl "expert" Fiala tenkrát u vesla, nic se nemuselo kupovat, lidé dál mohli jezdit v dobovém umakartu a zisky by byli ještě větší !
V evidenční knize či co je to zač viz.(obrázek č.5) je datum zápisu 12.XI.1980 a už pod krycím jménem BUREŠ.
Přitom krycí jméno mohlo být evidováno až spolu s vázacím aktem ze 12.11.1982.
Dále je krajně neobvyklé, že schůzka STB a podpis spolupráce agenta v režimu "přísně tajné" probíhala ve vinárně tedy jinde než na oddělení STB a to z právě z důvodu utajení, tehdejší STB byla v tomto ohledu přímo paranoidní.
Celá "verbovačka" byla dle protokolu (obrázek 3 a 4) na veřejném místě za běžného provozu v době od 16:30 do 18 hodin a přitom si agent Bureš v poklidu pročítal (dle protokolu) informační brožuru agenta STB, probírali povinnosti a závazky agenta a vyměňovali si telefonní čísla...
Další rozpor je vyúčtování výdajů za občerstvení (obrázek 9) účtované ve spojitosti s agentem Burešem již 9 měsíců před tím nes se Bureš se stal agentem, přitom stěžejní výdaj za občerstvení ze schůzky vázacího aktu 12.11.1982 ve vinárně u obuvníka na kartě výdajů zaveden není, ale za to je tam výdaj ze 11.11.1982 ve výši 65 Kčs, to se ale žádná schůzka nekonala a nebo že by čerpal agent Šuman z fondů na agenta co ještě nebyl agent peníze na občerstvení předem a už věděl, že utratí 65 Kčs ?
Dále podpis náčelníka XII. správy ZNB na zprávě o získání spolupráce neodpovídá uvedenému jménu VAVRO Josef podpis nemá se jménem nic společného, dále prokazatelně obsahuje háček nad písmenem "o" nebo spíše "a", navíc to psal někdo kdo psal zřejmě poprvé !??
Vůbec se nedivím, že s těmito důkazy Slovensko skončilo v důkazní nouzi, celé je to plné rozporů a chyb a každý svéprávný soud by to smetl ze stolu.
To není výstřel z pistole ani z kulovnice, podle malé energie a nesouměrnosti průstřelu a kde se střela zastavila o objektiv kamery, se jednalo s největší pravděpodobností o střelu z perkusní zbraně nebo nějakého "domadělu" na podobném principu.
To jistě neudělal nějaký movitý majitel BMW, toho by pokuta 1000-2000 Kč i udělená opakovaně nepoložila a nedohnala k takovému činu. Tohle je čistý projev zoufalství.
To udělal nějaký tvrdě pracující člověk, nejspíš majitel vozidla sotva držícího v pojízdném stavu, co žije od výplaty k výplatě a nejspíš po probdělé noci doma s plačícím dítětem ráno zaspal do továrny na další šichtu (s vididou blížící se výplaty 27500 Kč čistého po 200 odpracovaných hodinách ve trojsměnném provozu), a na ten radar zapomněl a už mu po několikáté přišla pokuta za 2000 Kč a to za překročení rychlosti o 2 Km/h ráno v 5:15, což je samozřejmě do nebe volající zločin s "obrovskou společenskou nebezpečností (no kam by ten Přerov přišel kdyby, každej jouda co smrdí korunou páchal takový zločiny !?)" !!
Úplně s tím střelcem soucítím.......
Tak to není nic jiného, jak zbavit se starších a nevýkonných pracovníků ze silných ročníků 70´ !
To jsou jenom kecy: "že dobré zaměstnance nikdy propouštět nebudou". Co si budeme povídat když máte ve firmě partu, která je 50+ neumí s počítačem a tabletem (protože to třeba celý život na montáži nepotřebovali), je zvyklá na jiný styl práce, neumí žít pružně elektronicky, takže kvůli nim je potřeba navíc asistentka, a hlavně už jsou proti mladé generace nevýkonní a málo kdo chce z nich chce být "flexibilní", (tzn. otrok na zavolání).
Ti 50+ si "svoje" už odpracovali a věnovali zaměstnavateli již to nejlepší a po stránce výkonnostní a zdravotní už budou jenom upadat a nové technologie se už dobře nenaučí a nebo na úkor dalšího snížení výkonnosti, prostě už jim to proti mladším trvá dlouho.
Co na tom, že pro vás dobře a věrně pracoval před tím 15 let + a několikrát vám firmu i podrželi, třeba za Covidu, když byli ochotni pracovat i za minimum (protože už nemuseli nutně živit rodinu a mladí všichni utekli).
Takže ze 20-ti zaměstnanců z toho 12-ti 50+, tak si necháte jednoho, maximálně 2 kvůli zkušenostem a na případné výjimečné "analogové" práce, zbytek postupně vyhodíte bez důvodu a najmete místo 10-ti jenom 6 nových, výkonnějších a nepotřebujete asistentku.
Takový člověk se nyní těžko vyhazuje, co mu tam do té výpovědi dáte ?
Jo kopačky bez důvodu a k tomu 2 nebo 3 platy v základu je jiná. To není, jako když se potřebujete zbavit loajálního zaměstnance, a když mu nedáte alespoň 6, ale spíš 10 platů průměru s prémiemi, jinak vás dá k soudu a nejspíš mu to budete zpětně doplácet.
..,.pokračování
Takže pořádáním této akce stát získá jen z daní prokazatelně 656 milionů Kč ..
To je jen příjem DPH, kde jsou další daně z podnikání...
Dále další daně za z pobytových tax plynoucí do pokladen krajů a města....
V roce 2020 Vláda rozhodla o přidělení dotace na na Grand Prix 39 milionů, Kraj přidělil na závod 15 milionů, město 25.
To je celkem 79 000 000 Kč výdaje státu a 577 000 Kč příjem pouze z DPH....
Celkově na to stát a kraje vydělaly v roce 2019 částku přes 3 miliardy korun.....
Ještě si pořád odpůrci moto GP myslíte, že něco platíte a dotujete a stát a kraje prodělávají ???
Je potřeba si také uvědomit, že část cizinců jsem přiveze celou rodinu, kteří sice Moto GP nezajímá, ale udělají si poznávací víkend po ČR, třeba po památkách a ty zase někde bydlí a doma referují známým a rodinám, aby se sem jeli podívat a zase přivezou peníze....
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Tak řiďič autobusu blikal, že bude odbočovat, sledoval si zadek autobusu, aby "neobral" při vyjezdu ze zastávky autobus vedle něho, co přijel z protisměru a dál sledoval provoz dalších autobusů vlevo v pruhu kam se hodlal zařadit, navic je tam potreba ostře zatočit vlevo, aby se tam vůbec vešel. Navíc je to v době "rozjezdu" nočnich linek, kde několik autobusů vyjíždí zároveň do všech směrů s minimalnimi rozestupy.
A ten jouda co tam přechazel si myslel, že řidič přece vidí všechno a zastaví ihned na místě stejně, jak když položíš trakař.
Ten řidič autobusu ho ani vidět nemohl, protože sledoval levé zrcátko a dával přednost jiným autobusům mezi které se potřeboval zařadit. Maximálně než začal vyjíždět a odbočovat, tak mrkl na pravou, kde viděl postavu v dálce na chodniku v místě kam nejel.
Celé chodcovo přecházení do sřetu trvalo cca 3 vteřiny a řidič potřeboval sledovat stranu kam jede a když přecházející chodce spatřil v zorném poli, tak měl asi pouze vteřinu na reakci.
Je potřeba si uvědomit že zatím to autobusem jede další autobus a řidič má za vteřinu rozhodnout zda to zašlápne, takzvaně na místě a bude riskovat náraz za ním jedoucího autobusu zezadu a spousty zraněných a ohrožených cestujících na životě. To žádný autobusák neudělá, že prudce zabrzdí (s výjímkou, hrozící fatální nehody s vyjetím ze silnice) i to ve 35 Km/h znamená, že na ty lidi ve špici autobusu, napadá ten zbytek lidí ze zadku a nikdo nechce být zasypanej ve vteřině řádově stovkama kg, ne kvůli jednomu joudovi co mu vleze pod kola tak, že se s tím nedá nic dělat. Může si za to chodec sám!
1 odpověď