Nechápu, jak mohou experti vzdychat nad tím, že Panák nehrál od začátku. Pokud si prohlédnou minulé zápasy, tak spousta gólů, které Sparta dostala, šla právě přes Panáka. Jediné, co má Panák lepší, než většina jeho spoluhráčů, je rozehrávka, ale jako bránící stoper je velmi slabý. Ale v tom špatném bránění není ve Spartě sám. Např. Vitík se aspoň snaží, i když v jeho případě, co zákrok, to faul - držení, tahání za dres. Chce to změnu v kádru a především v trenérovi.
Je na tom stejně jako mnozí noví pseudoexperti (to, že někdo kopal ligu neznamená, že může komentovat) - čtou to z papíru, zakoktávají se, atp. Ten ženský hlas mně k fotbalu trochu nesedí, ale opakuji, je na tom podobně jako mnozí noví experti. Kdo mně vadí, je Pešír. Ten se snad nacpe kamkoliv. Nevím co dělal u reprezentace, a když to skončilo, je z něj expert. Kdyby radši česká televize omezila počet expertů a za ušetřený peníz koupila lidem první ligu, kterou dnes může fotbalový fanoušek sledovat pouze na placených televizích.
Několik poznámek učitele, zástupce ředitele na odborné škole, ředitele gymnázia, s praxí přes 40 let. 1) Státní maturita. Státní maturita je stejná pro gymnazisty i žáky odborných škol bez ohledu na hodinové dotace předmětů. Divné. Kde jsou odborné předměty? Stát nemá zájem, aby právě odborná stránka absolventů středních škol byla na co nejvyšší a srovnatelné úrovni? 2) RVP. Tím, že si každá škola může upravit svůj ŠVP, se snížila možnost přechodu žáků z jedné školy do druhé (stejného typu), např. při změně bydliště. V každé škole se může stejný předmět učit v jiných ročnících a jiných hodinových dotacích. Alespoň u státních škol bych byl pro návrat k osnovám. Tak, aby se ve školách, stejného typu, učilo v daném čase přibližně stejné učivo. 3) Přijímací řízení na SŠ. Na přijímací zkoušky by měla žáky připravit škola základní a předpokládám, že tak činí. Proč střední školy pořádají přípravné kurzy pro uchazeče? Proč rodiče draze shánějí doučování, aby se jejich dítě připravilo na přijímací testy? Odpovědět je jasná, maturita, a pak se uvidí. To, že se na maturitních oborech mnoho dětí trápí, nezvládá je, už je jenom důsledek neschopnosti ministerstva nalézt řešení.
Poslední poznámka: Děti, které přicházejí do škol, jsou chytré a schopné dnes, stejně jako byly chytré a schopné před lety. A je jenom na nás, jak ty jejich schopnosti a intelekt rozvineme a využijeme nebo zadusíme tím, že po nich budeme chtít něco, co sami nechtějí nebo nezvládají.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dle mého je problém Sparty v tom, že vysadila na zahraniční cestu. Prostě chybí to ČESKÉ.