Tahle generace Insignie je super, doted se mi libi, jezdil jsem s ni tyden na zkousku a svezeni luxusni. Motor - nafta 128kw krasne tahne, ale zni jak traktor a videl jsem par kusu s ucpanym DPF filtrem do 40tkm a necelych dvou let stari...benzin zase zere 8-10 litru a u GSi je 9-10 minimum.. V interieru se Opel zaseknul zase v roce 2010 a po ujeti par desitek tisic km budou vsechny plasty vydavat nejruznejsi zvuky... To jsou duvody, proc jsem si nakonec Insignii nekoupil. Jinak je to obrovsky korab/stehovak/mamut a designove hodne nadcasove a pohodlne auto.
Nevim, co by na tom meli cesi milovat? Design neresim, to je subjektivni. Kia je sice srot, ale celkem se mi tohle auto libi. Cena od +/- 650-900k by byla fajn, ale realita by byla odhadem o 2/3 vyssi, takze vzhledem k tomu, ze to je srot a navic pouze sedan, coz vyradi ze hry vetsinu zajemcu o Octavie, tak si myslim, ze by to tu melo podobny osud, jako novy Peugeot 508. V lepsim pripade..
Evidentne se typek od buchty nechal vydrzovat, ta byla zaslepena laskou a tolerovala mu to. Tisice kecu proc nemuze furt najit "tu spravnou praci" atd. Ve finale se tak nudil, ze otravoval jeji kamosky a ty ho naprasily a ma po vsem. Jestli tohle neni minimalne na finalistu ko*ota roku, tak uz nevim. V kazdem pripade vetsiho vola tezko najdete 🙈🙂
Obří, obtloustlý, nevzhledný, neforemný a předražený šrot. Jediné plus u tohoto auta vidím ve velikost kufru. Chápu, že pro někoho to může být rozhodující/zásadní, ale s 2 dorůstajícími dětmi se naprosto bez problémů vejdeme i do O4 RS. Nicméně jsem moc zvědavý na aktuální "ambiciózní" nastavení cen nových modelů Škody. Reálně si myslím, že jsou naprosto mimo "range" tak 70-80% obyvatel ČR. Kupní síla je tak maximálně na nové Fabie, Kamiqy a Scaly, fleetové ovce a supy. Kdo si koupí tohohle předraženého mastodonta, opravdu netuším, ale je mi jasné, že jich nejvíc potkáme časem v bílé barvě na 16" nebo 17" kolech 🙂 🙂 Ale třeba se pletu a bude to hit :-)
Autor clanku se snad zblaznil... vsichni vi, jak maji lide "radi" elektromobily, z nichz snad jako jediny dava smysl mild-hybrid. Jinak pomer cena/vykon je naprosty nesmysl (pokud nemate auto na firmu, nenabijite za firemni prachy, nedostanete na nej dotaci a neprodate ho do 3 let). Pokud do toho nacpou 1.2 benzin a 1.5 naftu, pak by to cenove mohlo vyjit kolem 500-600k a nejaky zakazniky si to najde (i kdyz vykonove jsou tyhle motory na tak velky auto uz na hrane). Jinak to dopadne jako dalsi ostatni modely od PSA, ktery maji s jakymkoliv elektro pohonem cenu naprosto mimo kupni silu "planovane cilove skupiny zakazniku". Ale uvidime za par let, treba se pletu 🙂
Seznam medium je vazne perfektni zalezitost. Dovoli kazdemu hnupovi "se realizovat", neboli vyjadrit (samozrejme fundovane) k cemukoliv . Jsou to vazne perly, cist podobne clanky tehle oslu (rozumej expertu na vsechno). Myslim, ze seznam medium je "mimibazarem vsech internetovych blogu" 🙂 ale pozor..dno je porad jeste hluboko.. urcite se najde nekdo, kdo udela "seznam medium z wishe" a vyklesa o dalsich par pricek nize 😃
Motory vem cert...malokdo u nas opravdu vyuzije 4x4 v nejsilnejsim TDI, ale skoda to samozrejme je,ze (zatim) nebude. Nicmene za dulezitejsi povazuju, aby se v tom "dalo normalne" fungovat, plus jestli uz vymenili ty tragicky plasty a tapecirunku atd. Za nekolik mesicu jezdeni v O4 RS, jsem si na tu hruzu, cemu rikaji infotainment, jeste nezvyk a nikdy nezvyknu. Jediny, co to po vsech aktualizacich umi, tak nefungovat, nasi*at a rozcilovat. Stejne tak lenost/vahavost DSG prevodovky, kdy hlavne pri rozjezdech hleda vsechny ty kone pod kapotou cca dve vteriny. Pokud tyto veci vychytaji, bude to fajn auto, i kdyz o pomeru cena/vykon se da dlouze polemizovat.
Zase další chytrák, co se tu má potřebu rozepisovat... Mrázek je aktuálně jeden z našich TOP brankářů a dokazuje to celý rok pravidelně v jednom z nejslabších týmů NHL. Pokud je zdravý, dokáže pořád sám udělat zápas. Dostál je taky vynikající, o tom žádná, ale každej, kdo v tý bráně někdy stál, ať už na jakýkoliv úrovni, v jakýmkoliv sportu, asi ví, že občas přijde i zápas blbec, kdy se člověk může přetrhnout a padá mu to tam. Někdy zase naopak. A pokud onen pisálek četl, nebo slyšel rozhovor s Ondrou Pavelcem, tak ten dopadl tuším na MS v roce 2010 s Nory podobně. 3 střely, 3 kusy a Ondra bez zákroku...takže příště radši - jak bylo řečeno v jedné české klasice "držme huby sestry" 🙂 🙂
Popravde by me zajimalo, co je vlastne dle autora clanku v dnesni dobe vlastne "prijatelne"?? Mame mnoho pohlavi (at si kazdy vybere), mame rasovou, genderovou a buhvijakou korektnost, meli bysme vsichni idealne chodit pesky, nebo jezdit elektroauty (pokud mame solar na strese), jakakoliv vyroba cehokoliv "zbytecneho" je plytvani, lyzovani na umele zasnezenych sjezdovkach je nesmysl, porizovani bazenu, kdyz je kazdorocne venku pres leto kolem 40° je tedy taky nesmysl a lidi by se za to meli stydet!! Jestli by nahodou nebylo lepsi misto tehle sra*ek, co autor pise, na tyhle "nasi" kouli radsi prestat valcit, zapalovat rafinerie, kacet pralesy rychlosti svetla, sypat vsemozny bordel do oceanu a naucit se tady zit pospolu bez valek a mocenskych a ideologickych boju, tak, aby nam ta koule jeste nejakou dobu vydrzela a podobny exoti se tu nemuseli rozepisovat o problemech porizeni bazenu. Je to totiz jen jako cela tahle "umela hra na zelenou", ktera uz se jen snazi "resit" (mysleno halvne se napakovat) dusledek problemu, nikoliv pricinu. Takze at se autor radeji jde oplachnout (pokud ma uz napusteno, muze i ve virivce), dokud mu tece voda z kohoutku, protoze brzy to tak byt nemusi, jelikoz vsechnu pitnou vodu planety si napusti majitele bazenu, i kdyby se nekoupali cele leto!! Coz mi pripomina, ze bych mel jit odzimovat bazen a nakoupit chemii....
No..nedávno jsem u představení nového supa psal, že to je neforemný a tlustý brácha křížence i30 a Insignie a teď když vidím tohle, nezbývá, než napsat, že tohle je ještě o něco tlustší a neforemnější brácha křížence Suzuki a všech dalších možných podobných aut. Nechci dávat úplně hejt všem novým škodovkám, sám jezdím posledním RS, ale doby, kdy Kabaň dělal neuvěřitelně krásná auta s ostrými rysy a prolisy a zajímavými tvary světel, jsou evidentně pryč a kluci ze Škodovky evidentně hledají svou novou tvář na příštích X let. Chápu, že Škodovka je brána jako konzervativnější značka z koncernu a kdovíjaký designový skvosty z linky nevypustí, ale tyhle nový modely to je designově/proporčně fakt odporný. Kdyby to přijelo z Číny a cena byla v základu 600k s 1,5l motorem, řeknu si fajn, sice strašně hnusný, ale levný auto, co si najde svý kupce, co potřebují mít prostorný betlém na stěhování dětí, harampádí atd. Ale tohle už je prostě jenom odporný a předražený.. Nicméně je to jen můj názor a svoje kupce si to určitě opět najde :-)
Vyjadrim se hlavne k designu. Od te doby, co Kaban trefil jackpot designem Superbu a Kodiaqu, se uz Skodovka nikam k lepsimu neposouva a vykrada jen sama sebe, respektive Kabane. Je to u vsech aut jak inovace z Wishe. Kdysi ladny siluety a prolisy jsou nahrazeny ruznymi bachratymi a rozmerovne neladicimi tvary. Proporcne se mi to taky nelibi. Ale je to jen muj nazor. Za me byla nejhezci Skodovka koncici Superb. Ten novej je jak tlustej bracha krizence i30 a Insignie. Tablety v interieru netreba komentovat a pokud ma infotainment stale stejnou "funkcnost" a podporu, jako v aktualnich modelech napric celym koncernem, tak potes vidle. Nic horsiho jsem nikdy v aute nemel...
...."kompenzuje bohata vybava"..?? To snad ne... 😆😆 jakoze budu davat plus autu, ktery se v zakladu prodava od 1.5m, ze ma 19" kola a dvouzonovou klimatizaci a dalsi veci, co nikdo vicemene nepotrebuje a jiny znacky to maji jako standard uz od zakladnich vybav...!! Pokud bude mit na kapote logo Dacia a cenovka bude o mega nizsi, tak i tak si rozmyslim, jestli tomu budu tleskat, jak ta bohata vybava kompenzuje tuhle cenu. Myslim, ze vsichni manazeri zacali sborove hykat blahem a misto zanovnich supu zacali houfne objednavat tyhle elektricky betlemy... 🙂🙂💩
No.. nedavno jsem poridil rok a pul stary RS, netknuty, se skoro nejvyssi moznou vybavou, 25tkm najeto a zbyvajici zarukou na 3 a pul roku za necelych 800k (tim se nechci chlubit), tak oproti 1.5TSI 110kw (prvni rozumny motor, co trochu pojede) se slusnou vybavou za 750k a dvouletou zarukou je to trochu rozdil.. Nove RS za 1.2m je taky mazec.. Samozrejme nechci porovnavat novy a zanovni auto, ale za tyhle ceny takovyhle auto, uz je trochu mimo. Kvalita sla za posledni roky rapidne dolu a za tyhle prachy uz se daji poridit lepsi auta, nez Octavia..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No nevim.. mám cca 2 roky starou, (ještě je a dlouho bude v záruce) O4 RS a nic horšího snad neexistuje, možná ještě stejně starý VW Golf. Na tom autě pořádně nefunguje takřka nic, což ale během několika desítek minut při vyzkoušení nezjistíte. Telefon k tomu radši nepřipojovat, hlasový asistent nutno vypnout, před každou jízdou vypnout stádo asistentů, start stop a brblání V6 motoru z repráku, vypnout automatický řízení dálkových světel a zapnout sportovní režim a pak už se to dá, ale tyhle sra*ky dělat při každým nastartování fakt nechcete. Jediná pozitiva jsou motor, podvozek a audiosystém Canton, zbytek tragédie a na jaře půjde z domu. RS jsem chtěl dlouhou dobu, ale tohle se fakt nedá, holt chybama se člověk učí... :-)
1 odpověď