Ne, tohle nechceme... Radsi at si Patrik kope v Nemecku, nez aby se zakopal v narodaku a pak na nej vsichni ti fanousci, co si pousti jeho goly v klubu a oslavuji je, rvali, ze je kopyto, lenoch a drevak. Pokud k sobe nema zadny hrace, kteri mu ty sance pripravi, dopadne stejne, jako Baros za Bilka. Vsichni na nej jen nakopavali a on tam se 180cm bojoval se 3 obrancema a lidi z nej tady delali nekopu.. pritom stacily mice do behu, za obranu...Tady taky nechame mlatit Schicka mezi bekama s tim, ze obcas dostane "prihravku" na koule, do speku, do autu, nebo do stoperu, v lepsim pripade "jen" do souboje a vsichni budou cekat, co vymysli a budou se divit, proc nedava tolik golu a proc se tvari otravene. Lepsi mezi nekopama nechat hrat dalsi nekopy typu Chory, Chytil, Sulc, Cerv a jiny podobny kopyta, kteri sice do balonu kopnout neumi, ale vydrzi celej zapas behat a tlacit na soupere a obcas z toho gol uhaluzej, nez tam kazit jedinyho opravdovyho fotbalistu, kteryho aktualne mame.. 🙂
Vubec tyhle hejty nechapu.. osly z gauce komentovat nechci, ale uvedomuje si nekdo, ze tem kluk byl sampionem Rizinu i sampionem UFC?? To uz mu nikdo nikdy nevezme a i kdyby uz nikdy nevyhral ani zapas, tak legendou (minimalne v nasem rybniku) zustane. Jsou borci, co se titulu v UFC ani nepriblizili za celou jejich karieru, jen melou pantem a hledaji duvody proc to zrovna nevyslo. A ze prohral proti Pereirovi? Tvl tenhle borec sesekal smad kazdyho, koho potkal, rozdilem tridy! Spis kouknete, jak dopadnul drzej Rakic, Oezdemir, nebo Reyes! Texiera mel zapas v kapse a nakonec odklepal, koho zajima, ze do ty doby vyhraval...? Takze kdyz tedko Hill dostane na kozich, zase mu stejni chytraci polezou do zadku, ze to vedeli a po mesici se budou smat jeho treninku...Tahle moderni doba je fakt vynikajici...🤦♂️
Sice diody v opěradlech, tekuté krystaly ve střešním okně, ale elektrické sedačky nejdou vůbec nastavit tak, aby podepíraly stehna za koleny, se svými 185 cm jsem se tedy pohodlně neusadil. Akcelerace z nuly je mdlá, se zpožděnou reakcí po sešlápnutí pedálu plynu, což jsem u ostatních full hybridů nezaznamenal. Když už se rozjede, je pohodlný a na hrbolatém povrchu celkem jistý, neposkakuje, nenaklání se, ale ani se jako Superb III nehoupe. Po vyzkoušení full hybridních Korejců Sportage a Tucsona, Rafala, Kugy, RAV 4, jsem nakonec jednoznačně zvolil Lexus NX 350H. Sice nemá v mé výbavě tolik opičáren, jako Rafale, ale je, co se týče komplexních jízdních vlastností, ovládání, pohodlí, zpracování, jednoznačný favorit. Podle mě bude rychle Rafale ztrácet hodnotu.
Trochu tady motate hrusky s jabkama...srovnavate Rencka v zakladu/ceniku za mega s Lexusem za 1.4m? 🤦♂️ To je jasny, ze bude uplne nekde jinde..
Na to se musím jít někdy podívat, pro mě už je rozdíl jen když jsem šel z Audi do Passatu, na což mě nemilé překvapeni jak se dá šetřit.
Ono to je celosvětově už asi ve všem...kolegové v práci říkali asi před rokem "montuju kuchyně přes 20let a před pár lety jsem si myslel, že ty spotřebiče už víc oje*at nejdou..no, když to vidim, teď, tak sem se hodně splet" - a to montoval nejmenovanou značku střední třídy... Takže v autech a ve všem je to asi to samý..
Chapu, ze si to asi svoje zakazniky najde, ale pokud v tom aute nekdo sedel a videl "tu kvalitu" vsech materialu a zpracovani, tak pozna, ze to je i za tuhle cenu drahy...Sednete o par metru vedle do novyho Hyundaie (ktery taky zrovna kvalitnimi materialy a zpracovanim neoplyva) a budete se citit jak Mercedesu 😵💫🙂 o bezoecnosti/crash testech tehle plechovek se radsi ani nebavim...
To je zase hromada sra*ek od pana Mareše..Možná na vaši analýzu čekají ještě v Manchesteru City. Tam se za posledních let trenérská židle ani nepřestala točit, kolik koučů se na ní každý rok vystřídá, šikovných hráčů mají poskrovnu, zranění jsou určitě víc jak 2/3 A týmu, peníze žádné nemají, v létě odešlo alespoň 5 klíčových hráčů a zbytek hráčů v kabině se nenávidí. K tomu, co přestupové okno, to flop.... ehm.. nebo to mají v City jinak a i tak nevyhráli už 7 zápasů v řadě....??? Každý, kdo hrál fotbal na jakékoliv úrovni, tak chápe, že podobná věc se prostě stát může a nikdo jiný, než sami hráči, se z toho dostat nemůžou.
Mam auto od roku 2020. Okna mi zamrzly 2x....odmrazovac mám v kufru. Toto dělají vsechny bezramy, treba i na audi A5....
Parkuju bohuzel v ulici u potoku, takze porad zima + vlhko... odmrazovac a pobouchat okno po obvodu a slo to trochu, ale jakmile clovek specha, musite to urvat. Jinak 508 je skvele auto a vzdycky na nej budu vzpominat 🙂
Mel jsem 1.6 GT skoro tri roky a uzivatelsky a ridicsky je vynikajici. To ze autor je osel a neumi si nastavit sedacku tak, aby videl a bylo mu vsechno prijemny a pohodlny, necham byt. Nekomu proste tenhle i-cockpit nesedi a je to v poradku. S infotainmentem zadne problemy nebyly (narozdil od hruzy, kterou mam v novem RS), hodiny se nastavuji zhruba 1x rocne, nevim, proc by me mely zajimat. Zbytek funkci v pohode a dobre dostupny, vypnuti asistentu na jeden klik. Sedacky vynikajici, zapomente na to, ze by vas bolely zada, at jedete jakkoliv daleko. Benzinova 1.6 ma vykonu tak akorat, aby byla prijemne svizna a bezpecne jste predjeli takrka kdykoliv. K tomu vynikajici podvozek, kde i s 19" kolama o dirach skoro nevite. Jediny duvod, proc jsem auto prodal po necelych 3 letech, jsou ty sileny bezramovy okna. Nejvetsi peklo v zime. Pokud parkujete venku, neni zpusob, jak se do auta dostat, aniz byste mu ublizili. Takze po kazde zime servis a nechat seridit, plus po druhe zime prestanou tesnit a maji prohnute sklo. O urvanem plastu na stredovem sloupku se nema cenu bavit. Zrejme Francouz ale nezna zimu 🙂 Nicmene kolega ho mel taky, parkoval v garazi a tyhle problemy nezaznamenal. Takze auto to urcite neni pro kazdeho, ale kdo chce prostorne a krasne auto (aktualne uz za par korun, protoze je nikdo nechce), nevadi mu i-cockpit a parkuje v garazi, tak to muze byt super volba. Ale urcite nebrat 1.2 benzin, nebo nedejboze 1.5 naftu. Sotva to jede v tomhle aute... 😀
No nevim.. mám cca 2 roky starou, (ještě je a dlouho bude v záruce) O4 RS a nic horšího snad neexistuje, možná ještě stejně starý VW Golf. Na tom autě pořádně nefunguje takřka nic, což ale během několika desítek minut při vyzkoušení nezjistíte. Telefon k tomu radši nepřipojovat, hlasový asistent nutno vypnout, před každou jízdou vypnout stádo asistentů, start stop a brblání V6 motoru z repráku, vypnout automatický řízení dálkových světel a zapnout sportovní režim a pak už se to dá, ale tyhle sra*ky dělat při každým nastartování fakt nechcete. Jediná pozitiva jsou motor, podvozek a audiosystém Canton, zbytek tragédie a na jaře půjde z domu. RS jsem chtěl dlouhou dobu, ale tohle se fakt nedá, holt chybama se člověk učí... :-)
Tahle generace Insignie je super, doted se mi libi, jezdil jsem s ni tyden na zkousku a svezeni luxusni. Motor - nafta 128kw krasne tahne, ale zni jak traktor a videl jsem par kusu s ucpanym DPF filtrem do 40tkm a necelych dvou let stari...benzin zase zere 8-10 litru a u GSi je 9-10 minimum.. V interieru se Opel zaseknul zase v roce 2010 a po ujeti par desitek tisic km budou vsechny plasty vydavat nejruznejsi zvuky... To jsou duvody, proc jsem si nakonec Insignii nekoupil. Jinak je to obrovsky korab/stehovak/mamut a designove hodne nadcasove a pohodlne auto.
No vidíte a já mám s Citroenem a s Peugeotem obrácenou zkušenost. Měl jsem Citroena C4 v naftě a bylo to zcela bezproblémové auto (až na ty příšerné sedačky, za kterých jsem v zatáčkách vypadával) - jezdil jsem s ním 5 let. Pak jsem měl Peugeot 3008 a horší auto jsem neměl - věčně v servisu, nejčastěji s elektronikou, i s nápravami atd. Opel jsem měl Insignii (tedy ještě GM), a to byla ještě poctivá kovadlina, ale Stelantis už na Opely od GM nedodává žádné náhradní díly, takže smůla ......
Nojo..je to jenom věc... žena měla před pár lety nového Cactusa, po 2 letech a najetých 28t se to začlo s*át. Ale všechno, brzdy, nápravy, parkovací kamera, infotainment..sice všechno v záruce vyřešeno, ale auto letělo. Od roku 2022 má novou 2008 a vynikající auto po všech stránkách. Já měl novou 508 a to samý, jen bezrámový okna jsou velký průšvih v zimě..proto jsem ho na jaře prodal a pořídil si zánovní O4 RS...a větší popelnici jsem neměl. Tohle auto někdo vymyslel proto, aby lidi s*alo... 🙂 Takže příště to bude zřejmě zase Peugeot....Ale jak říkám, je to jenom věc a 100 lidí 100 chutí..podělat se může všechno.
Základní problém dnešních Opelů je: "proč si ho mám koupit? V čem je lepší, levnější či kvalitnější než jiné, obdobné vozy?".
Od té doby, co jsou Opely přebrandované vozy Peugeot/Citroen, tak nevidím žádný důvod.
No ono je to porad celkem jednoduchy rozhodovani...Citroen je porad stejny srot se strasnym zpracovanim, jen aby to vypadalo a po 2 letech musi z domu, jinak se po malych kouskach pomalu zacne "kazit" cely auto. Opel se snazi tvarit precizne a "nemecky" umirnene, pricemz kvalita zpracovani jednotlivych prvku by mela byt lepsi (nepocitam shodne komponenty, jako je motor a prevodovka). No a Peugeot je hypermoderni, futurosticky, opet uz s preciznim zpracovanim, netravite s nim po 2 letech provozu kazdou chvili v servisu a pokud vam vyhovuje i-cockpit, tak se na kazdou jizdu tesite..No a pak je tu megaavantgardni DS, ktery uz je pro fanousky neotrelyho designu a zpracovanim je zase o kousek dal, respektive se snazi priblizit premiovkam.. Takze kazdy si najde svoje, pokud si teda najde i svuj motor,coz byva problem 😁
No nezloptese ale dat za 150 koni pres mega a za Španěla ?
Presne to sem chtel napsat...zrejme odvazne/ambiciozni ceny, stejne jako u nas Skodovka 😀 Mam sice O4 RS, ale i to je velka bida v pomeru cena/vykon, takze pres mega (i kdyz realna cena bude nizsi, nez cenikovka) za 1.5 TSI, je fakt masakr 🙈💩
17
Sledujících
0
Sleduje
17
Sledujících
0
Sleduje
Jo, ale také někoho dalšího, kdo mu přesně "namaže". Znáte v ČR někoho takového?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
jj to je presne ono 🙂