Možná, že Vám lidé dají zapravdu, ale právě KIA udělala obrovský krok kupředu z hlediska poruchovosti i zpracování. Ano, náhradní díly jsou drahé, ale to prakticky u všech aut, stačí se podívat třeba na Toyotu, kde na tom jste stejně. Ztenčování plechů je naprosto běžná věc, markantní je to třeba již u zmíněné Toyoty - na její Avensis z roku 2016 si už nesednete, navíc auta jsou výrobci stále více brána jako spotřebka na dobu max. 7-10 let a ne na většinou zdejších lidí požadovaných 20 let.
Jj rozumim vam a skok kupredu opravdu udelaly a prodeje maji skvele, jak jsem psal vyse.Nicmene porad je tam videt setreni na mistech, kde by tolik byt nemelo a kde je jak koncern VW, tak PSA jinde. Ale at si kazdy koupi, co se mu libi a na co ma. Auta se bohuzel dostala do rezimu spotrebniho zbozi, stejne jako elektronika a je to na nich take znat. Neni mym cilem hanet tady korejske znacky ani propagovat zadne jine, klidne priznam, ze aktualni moje auto s cenou noveho pres 1mil, je taky srot (z uzivatelskeho hlediska)...ja s tim problem nemam a dva vyse reagujici oslove, at si tech korejskych betlemu nakoupi klidne plne garaze 🙂
Jj Kia je šrot, podívej se na její prodeje ve světě. VW je etalon kvality,😁 koukni na přešlapy BMW. Výlez ze svého dvorku a rozhlédni se po světě joudo
Poslouchej rybizku.. Za zivot jsem uz vystridal hodne aut, vetsinou novy, nebo zanovni. Mel sem taky taky tu cest mit nekolik dni pujceny ruzny modely od Kii. Sice se snazi vsemozne dohnat ostatni automobilky a celkem se jim to dari, ale ano, porad je to srot a navonena bida. Nikdo se tu nebavi o BMW, ani o koncernu a uz vubec ne o prodejich, clanek byl o novym modelu Kia a napsal sem na nej nazor, auto hezky, ale svym zpracovanim (protoze to je srot), prakticnosti a konecnou cenou, tu zrejme diru do sveta na nasem trhu neudela. Zkus se podivat na zpracovani a kvalitu interieru, silu plechu, pripadne pak ceny nahradnich dilu. Korejsky automobilky maji sice prijemny porizovaci ceny, auta snazici se evokovat nemecky design a kvalitu, ale automobilky se modli za to, aby lidi bourali, jelikoz na autech maji hodne bidnou marzi a nekde si musi ty penize vzit zpet. Ja tady nebojuju za zadnou konkretni znacku, kazdej at si koupi, na co mu staci penize a co mu vyhovuje, pro nekoho to srot byt nemusi a pro nekoho je...
Nevim, co by na tom meli cesi milovat? Design neresim, to je subjektivni. Kia je sice srot, ale celkem se mi tohle auto libi. Cena od +/- 650-900k by byla fajn, ale realita by byla odhadem o 2/3 vyssi, takze vzhledem k tomu, ze to je srot a navic pouze sedan, coz vyradi ze hry vetsinu zajemcu o Octavie, tak si myslim, ze by to tu melo podobny osud, jako novy Peugeot 508. V lepsim pripade..
Evidentne se typek od buchty nechal vydrzovat, ta byla zaslepena laskou a tolerovala mu to. Tisice kecu proc nemuze furt najit "tu spravnou praci" atd. Ve finale se tak nudil, ze otravoval jeji kamosky a ty ho naprasily a ma po vsem. Jestli tohle neni minimalne na finalistu ko*ota roku, tak uz nevim. V kazdem pripade vetsiho vola tezko najdete 🙈🙂
Obří, obtloustlý, nevzhledný, neforemný a předražený šrot. Jediné plus u tohoto auta vidím ve velikost kufru. Chápu, že pro někoho to může být rozhodující/zásadní, ale s 2 dorůstajícími dětmi se naprosto bez problémů vejdeme i do O4 RS. Nicméně jsem moc zvědavý na aktuální "ambiciózní" nastavení cen nových modelů Škody. Reálně si myslím, že jsou naprosto mimo "range" tak 70-80% obyvatel ČR. Kupní síla je tak maximálně na nové Fabie, Kamiqy a Scaly, fleetové ovce a supy. Kdo si koupí tohohle předraženého mastodonta, opravdu netuším, ale je mi jasné, že jich nejvíc potkáme časem v bílé barvě na 16" nebo 17" kolech 🙂 🙂 Ale třeba se pletu a bude to hit :-)
Autor clanku se snad zblaznil... vsichni vi, jak maji lide "radi" elektromobily, z nichz snad jako jediny dava smysl mild-hybrid. Jinak pomer cena/vykon je naprosty nesmysl (pokud nemate auto na firmu, nenabijite za firemni prachy, nedostanete na nej dotaci a neprodate ho do 3 let). Pokud do toho nacpou 1.2 benzin a 1.5 naftu, pak by to cenove mohlo vyjit kolem 500-600k a nejaky zakazniky si to najde (i kdyz vykonove jsou tyhle motory na tak velky auto uz na hrane). Jinak to dopadne jako dalsi ostatni modely od PSA, ktery maji s jakymkoliv elektro pohonem cenu naprosto mimo kupni silu "planovane cilove skupiny zakazniku". Ale uvidime za par let, treba se pletu 🙂
Škoda, že už jsme mimo obsah článku, s Vámi bych rád dál klábosil na tato témata. Co třeba příště kamenné artefakty v Puma Punku 😉.
To je taky fajn téma. Každý rozumně uvažující člověk musí vědět, že v současnosti to není reálné postavit, respektive se ani přiblížit k detailům a preciznosti staveb. Ale moderní "věda" bude všem tvrdit, že to postavili měděným dlátem a kamenným kladivem 🙂 🙂 Všechny ty do sebe "nesmyslně" zapadající kameny a patvary o velikosti maringotky 🙂 Místo toho, aby regulérně přiznali "nevíme, kdo a jak to postavil", nedochovaly se žádné důkazy.
Nějam mi ta čísla pořád nevycházejí. Cheopsova, nebo chcete-li Chufevova pyramida, se skládá z cca 2,5 milionů bloků a údajně se stavěla 20 let. Tak že by denně museli vytěžit, opracovat, přemístit a usadit 343 více než dvoutunových bloků. Dokázal by to někdo v současnosti se stávající technikou? A to už vůbec nezmiňuju vnitřní komoru z leštěné žuly. Žuly opracované měděným dlátem????
Přesně tak... a hlavně si vemte, že stavíte, někdo vám připraví blok kamene, maká na něm několik dní/týdnů/měsíců a ten blok k vám přijede a zjistíte, že o pár mm/cm nesedí 🙂 🙂 pošlete ho tedy upravit na správné rozměry a s ním i další navazující bloky, cca 343 bloků každý den? 🙂 🙂 🙂 Hlavně ho tam usadím a zjistím, že s ním potřebuju ještě pohnout o pár mm, podložit o pár mm atd.. No zkuste si několikatunovým blokem takhle hýbat. Ještě je taky potřeba po usazení z pod něho vytahat ty liány/provazy/kůly/trámy... 🙂 Nejsem konspirátor a ať si každý věří, čemu chce, ale to, že dneska nejsme schopní něco podobného "podobným způsobem postavit" , neznamená, že kdysi tady nebyla civilizace, která to uměla.
Seznam medium je vazne perfektni zalezitost. Dovoli kazdemu hnupovi "se realizovat", neboli vyjadrit (samozrejme fundovane) k cemukoliv . Jsou to vazne perly, cist podobne clanky tehle oslu (rozumej expertu na vsechno). Myslim, ze seznam medium je "mimibazarem vsech internetovych blogu" 🙂 ale pozor..dno je porad jeste hluboko.. urcite se najde nekdo, kdo udela "seznam medium z wishe" a vyklesa o dalsich par pricek nize 😃
Což o to, čtyřkolku využije kde kdo, ale octavie čím dál méně plní funkci hlavního auta a je to především běžný fleet pro korporáty co skáče v kolonách po městě, a tam tuhle čtyřkolku skutečně moc neocení...
To máte pravdu..hlavně tam už dávno není moc poměru cena/výkon. Do fleetu s lůznou výbavou si to pořídí spousta firem a po roce dvou, jdou tyhle parády mezi běžný lidi 🙂 Ale pořídit si to nový v rozumný výbavě s rozumným motorem +/- za 800k s 2 letou zárukou, to už si každý rozmyslí, protože konkurence už mají v této ceně lepší auta....
Motory vem cert...malokdo u nas opravdu vyuzije 4x4 v nejsilnejsim TDI, ale skoda to samozrejme je,ze (zatim) nebude. Nicmene za dulezitejsi povazuju, aby se v tom "dalo normalne" fungovat, plus jestli uz vymenili ty tragicky plasty a tapecirunku atd. Za nekolik mesicu jezdeni v O4 RS, jsem si na tu hruzu, cemu rikaji infotainment, jeste nezvyk a nikdy nezvyknu. Jediny, co to po vsech aktualizacich umi, tak nefungovat, nasi*at a rozcilovat. Stejne tak lenost/vahavost DSG prevodovky, kdy hlavne pri rozjezdech hleda vsechny ty kone pod kapotou cca dve vteriny. Pokud tyto veci vychytaji, bude to fajn auto, i kdyz o pomeru cena/vykon se da dlouze polemizovat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Co by bylo kdyby...super článek...garaz.cz zablokována