Tento článek má pouze budit negativní emoce. Většina normálních Slováků s těmito dvěma šašky nesouhlasí, ale hlavně že to rozdmýchává nenávist mezi Čechy a Slováky! Je až zarážející, že dva bývalí vojáci nejsou schopni pochopit, o co na Ukrajině jde a kdo je tam agresor. Je to smutné hlavně pro mě, protože jsem také bývalým vojákem. Stydím se za tyto dva šašky, nezaslouží si nosit ty uniformy :(
Tento článek je prachsprostá reklama na Playstation. Když už nefunguje reklama ve videu, na celé stránce Seznam, tak to prdnem do článku! Překupnictví je běžný nešvar v naší republice. Většina prodejců ovoce a zeleniny u cest jsou překupníci! Dělám do veteránů a na burzách se pohybuje takovýchto lidí mraky a někteří pořadatelé je z burz vyhazují. No a pak se podívejte na obchodní řetězce! Vždyť to jsou také překupníci! Levně kupují máslo a draho jej prodávají 😉
Tu cestu velmi dobře znám, je hodně rozbitá a pokud člověk nemá motorku pevně v ruce a dost zkušeností, snadno zde ztratí kontrolu i v rychlosti menší než je mezi obcemi povolena. Svou roli také sehrálo i počasí, studené gumy, rozbitá silnice a nezkušený řidič = průšvih. Hlavně, že to slečna přežila, přeji jí brzké uzdravení a snad nezanevře na ježdění v jedné stopě. Ne nadarmo se říká, že motorkáři se dělí na dvě skupiny. Skupina jedna - ti co nespadli a skupina dvě - ti co spadli. Většina skalních motorkářů jsou ze skupiny dvě ;)
Termíny jako "skútrař", "fichtlař", či "babetář" jsou výmysly lidí, kteří nikdy motorkáři nebyli a ani nebudou. Výraz motorkář je název životního stylu, stejně jako vinař, pivař a podobně. Ti co nejsou motorkáři a cestují na motocyklu, nebo skútru, prostě jednostopém motorovém vozidle, jsou řidiči motocyklu a podobně, ale nikoliv motorkáři. Toť jednoduché a prosté vysvětlení. Pro rychlostní analytiky, skútr s motorem o obsahu 125 ccm opravdu nemůže jet rychlostí 150 Km/h. Pokud by, v tomto a mnohých dalších situacích, věnoval řidič automobilu náležitou pozornost provozu, jistě by motocykl nepřehlédl. Pokud však hledíte do navigace, hrajete si s infotaimentem vozidla a nebo telefonujete, je snadné přehlédnout i motocykl jedoucí rychlostí pouze 45 Km/h, ale to spoustu zde diskutujících lidí prostě nepochopí.
Veškerá diskuse je zde bezpředmětná! Sdělovací prostředky zde opět předvedly, že mohou a manipulují s lidmi! Vlastně toho řidiče předem odsoudily, i když zatím není vůbec nic jasné! Náš právní řád jasně říká, že byla poškozena základní práva člověka, která zaručuje ústava ČR a to je právo na život a ještě jeden odstavec, že nikdo nemůže druhého zbavit života. Proto každá smrt, která nebyla z přirozených příčin se musí vyšetřit a musí ji vyšetřit soud. Ten bude posuzovat, zda řidič toho vozidla mohl nehodě zabránit a zda vůbec mohl z místa řidiče toho člověka, ležícího v místech, kde jej řidič nemohl předpokládat, mohl vidět. Pokud soud uzná, že to nebylo v možnostech řidiče vidět ležící osobu, tak nebude odsouzen. Páni novináři opět předbíhají události a ničí tak život možná nevinnému člověku. Tohle by se mělo trestat.
Výborně Novinky! Bravo, to se vám povedlo. Když nemám nic lepšího, tak uděláme hrdiny s pár opilců, co nezodpovědně, pod vlivem alkoholu riskují životy a stěžují práci složkám IZS! Proč jste takto "optimisticky" nenapsali i o tom mladíkovy, co si šel zaserfovat na Vltavu, nebo o těch mladících, kteří přes zákaz projeli do vody a pak se utopili i s autem? Vždyť to byli také veselí lidé a nedali se zdolat ;)
Opět doslova dehonestující titulek! Z videa je každému jasné, že se nejedná o tzv. "motorkáře", ale o řidiče malého motocyklu, resp. skútru. Takový stroj může řídit kdokoliv s řidičákem pro automobil. Jak už jsem jednou psal, tak "motorkář" je člověk, který bere ježdění na motocyklu jako životní styl a je to pro něj koníčkem. Motocykl je pro něj pak klenotem a podle toho se k němu chová. Máte pocit, že přesně to byla ta osoba na skútru, která, dle záběru z kamery, jela doslova s nasazením života? Páni redaktoři! Přestaňte používat motorkářskou komunitu jako lákadlo k přečtení článku a zvýšení sledovanosti, chováte se jako rasisti. Slovní spojení "řidič na skútru", "nebo řidič na malém motocyklu" by zcela jistě přilákalo dostatek zvrhlíků, aby se ukojili nad chybou řidiče motocyklu.
Na tomto případu je jasně vidět, jak celá společnost přistupuje k těžké práci obecních a městských strážníků. Podle zákona 553/1991 Sb. má strážník téměř stejné pravomoce jako policista PČR, přesto si na venek nejsou rovni, ale ne proto, že by to snad bylo v zákoně špatně napsáno, ale protože všichni ve společnosti, od normálních lidí, přes zákonodárce (vláda ČR), soudce, státní zástupce, se domnívají, že strážníci jsou něco méněcenného. Proto v tomto případě státní zástupce podal žalobu, aniž by měl důkladně ověřeno, zda se vůbec strážník něčeho dopustil. Takže strážník byl dva roky vláčen (obrazně) bahnem společnosti, protože samozřejmě média o jeho vině naprosto nepochybovali, stejně jako státní zástupce. Kdy konečně naše společnost pochopí, že strážníci vykonávají stejně důležitou a také potřebnou práci jako PČR? Vždyť kdyby ji nevykonávali Městské a Obecní policie, musela by ji, opět, dělat PČR, jako před rokem 1991. Městské policie byly zřízeny právě proto, aby ulehčili práci republikovým policistům. Kdy konečně lidé pochopí, že strážníci nejsou nevzdělaní pitomci, ale mají stejné vzdělání jako policisté republikový, v některých případech dokonce lepší, protože strážníci musí svoje povolání obhajovat každé tři roky písemnou a ústní zkouškou před komisí z ministerstva vnitra. Kolik dobrých strážníků bude ještě muset s neoprávněnou hanbou bojovat, než si všichni uvědomí, že jsou to policisté a ne nějaká nemyslící ochranka města. Já na to čekám již 27 let
To co tu čtu mě dost zaráží! To co chápu je, že se objeví dron v Rumunsku! To sousedí s Ukrajinou a ta je, bohužel, ve válce. Takže zbloudilý dron by se tu dal očekávat. Ovšem co dělal ruský dron v Lotyšsku? Lotyšsko nesousedí s Ukrajinou a jejich hranice jsou od sebe zhruba 1000 Km. Trochu velká chyba v navigaci, nebo cílený útok na členskou zemi NATO? To jen tak k zamyšlení pro ty, co zde spekulují o sestřelování dronů zeměmi NATO. Lotyšsko asi nebude mít drony, rakety, nebo jiné prostředky, aby nepozorovaně sestřelovali drony nad územím Ukrajiny! Tak proč jsou Ruské drony nad Lotyšskem? Má být snad Lotyšsko další na řadě, jako Ukrajina? Ruský prezident v jednom ze svých prohlášení tvrdil, že není blázen, aby začínal válku se zeměmi v NATO! To co si o tomto incidentu myslet?
Když jsem si tak pročetl příspěvky, tak se tu sešli dvě nejvíce nenáviděné skupiny. Senioři a motorkáři. Takže zaprvé, není senior jako senior Někdo již v 55 letech není schopen sledovat provoz, zatím co někteří v 78 jsou schopni denně jezdit v hustém provozu města bez nehod, vše je o praxi. A není motorkář jako motorkář. Já raději používám označení řidič motocyklu. Motorkář je totiž člověk, který to má jako životní styl. Jezdec na motocyklu je to všechno ostatní. Motorkář totiž má svůj stroj rád a jízda na něm jej neskutečně baví. Proto se chovají tak, aby je to bavilo co nejdéle a motorku opečovávají. Ovšem zdejší diskutéři tohle nechápou a tak rozsévají nenávist. Je smutné, že k této nehodě došlo a je štěstí, že to odnesly jen stroje. Doufám, že to holčinu neodradí od ježdění, byla by to škoda.
Předjímat, kdo za to mohl, jestli řidič auta, či motocyklu (skútru) nemá smysl, nejsem odborník, nebyl jsem na místě a nehodu jsem neviděl, ale v podstatě je to úplně jedno! Bohužel život to tomu klukovy nevrátí. Kdyby mohlo pomoci, k navrácení ztraceného života, psaní nesmyslných keců zde do komentářů, byl bych první, co by tu napsal dvoustránkový elaborát o tom, jak řidiči jezdí agresivně, že jsou to prasata (je jedno, jestli za volantem, nebo řídítky), ale jak už jsem uvedl, život to tomu klukovy nevrátí. Proto jen upřímnou soustrast rodině! Jezděte s rozumem ;)
Asi to tady schytám, ale já jsem se narodil v Československu, studoval jsem na Slovensku v Martině, jsem Čechoslovák a vždy budu tvrdit, že rozdělení našich republik byla ta největší chyba, jakou naši politici mohli udělat. Nikdo se mě neptal a obyčejných Slováků také ne, jestli se chceme rozdělit, či ne. Podle mě jsem na Slovensku doma a naopak jsou Slováci doma u nás v Čechách a na Moravě. Každý, kdo má v úctě zakladatele naší země Československa, tedy pana Masaryka, to musí cítit stejně. To on chtěl, abychom byly jedna země 😉 Mimochodem 9/10, ta poslední otázka mě zmátla, ale jinak pro mě je Slovenčina naprosto srozumitelná a nemám s ní nejmenší problém.
Podvodníky nesnáším, jsou to hyeny, ale v tomto případě mě to vlastně těší! Toho zelenýho parchanta jsem vždycky nesnášel, takže bych na Alze nekoupil ani ventilek na kolo. A to že jim někdo heknul, resp okopčil stránky a tím jim udělal slušnou negativní reklamu, to je trest za to co musím ve všech sdělovacích prostředcích vytrpět. Bože spravedlnost existuje 😉 😄
Ta sedmaosmdesátiletá paní je paní Šulcová z Prahy. Je to železná dáma, nezmar paní a také autorka velmi zajímavé knihy nazvané "Augustin Šulc: Měl jsem motocykl rád" Tahle neuvěřitelná ženská, kterou znám osobně, mě nepřestává udivovat a smekám před ní klobouk. Ve svém věku stále jezdí na svém motocyklu BSA se sidecarem, který není nikterak jednoduché řídit, nebo nastartovat. Jak říkám železná dáma.
Je neuvěřitelné, jak tady naprosto neznalí pisálci okamžitě hází vinu na jednoho, či druhého a především na řidiče skútru, i když evidentně za to, zdá se, nemohl. Jestli chcete něco komentovat, tak zbrklé reakce řidičů na houkající auta. Ten náklaďák má spoustu zrcátek a jeho řidič by měl mít dobrý přehled, co kolem něj jezdí, hlavně když jde o pomalu jedoucí kropící vůz. V tomto případě jde opravdu o zatracenou smůlu. Řidiče skútru k životu už nikdo nevrátí a řidič náklaďáku ten bude mít trauma nadosmrti, bude to mít před očima furt a to nemluvím o tom že z největší pravděpodobností skončí bez práce. A co policajti? Ti za to nemohou vůbec, protože dělali jen svou práci a jejich prací je se co nejdříve dostat na místo, kde je jich potřeba. Prostě jak píšu zatracená smůla. Upřímnou soustrast rodině motocyklisty, to by tu mělo zaznívat v každém příspěvku!
Jo a soudy raději nechejte na ty, co jsou k tomu pověřeni. Ani jeden, včetně mě tu nejsme znalci z oboru BESIP, abychom mohli dělat nějaké závěry!
Vážení páni řidiči! Pokud se nemýlím, tak k řízení motorových vozidel je třeba mít oprávnění a to oprávnění dostanete až po prokázání dostatečných znalostí ze zákonu o provozu na pozemních komunikacích. V tomto zákonu je napsáno, že řidič je povinen dodržovat pravidla a dopravní značení. Někdo tu psal, že si prohlížel Street view, když hledal cestu. Kdyby to udělal tento "polovodič", věděl by, že do ulice Štefánikova v Trnavě má zákaz vjezdu vozidla nad 5t. Jenže to tito "polovodiči" ignorují a jedou podle navigace. Za jízdy je třeba dodržovat dopravní značení, navigace je jen k orientaci v místě, kde to neznám. Základní poučka pro řidiče zní, když nevíš kudy, tak jeď po hlavní silnici. Ta navigace by to přepočítala a navedla by správně. Ale to né jedem dokud nás to nezastaví, neponičím pár aut, budov a podobně. Sebral bych mu papíry alespoň na deset let a nechal ho zaplatit škodu. Tyhle ignoranty nesnáším. Jo a pro ty co tu budou chudáčka obhajovat: Jezdil jsem snad se vší co má kola a pásy, včetně kamionů a řeknu vám, že najít třeba adresu v Moskvě je umění bez navigace a našel jsem bez toho, abych někoho, nebo něco naboural a jen s papírovou mapou v roce 1995.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Opět článek, který je zavádějící a jen lidem říká, že dohled nad bezpečností silničního provozu je něco špatného. Už titulek říká, že na tom obce vydělávají! Co je to za hloupost? Obec musela zaplatit projekt, instalaci, samotný radar a samozřejmě musela přijmout posilu na odbory dopravy, aby mohla zvládnout administraci. To jsou nemalé prostředky. To že ty radary odhalí veliké množství přestupků znamená, že bylo potřeba je umístit, když zde řidiči ignorují dopravní předpisy. No a další zavádějící informace je o tom, že radary nedarují řidičům ani kilometr! Každý laik to pochopí tak, že přes 50 ani ránu. Omyl a nepravdivá informace! Každá obec má nastaveny radary na 60 Km v hodině, resp 63 Km/h. Takže řidiči jsou trestáni za překročení o 10 Km/h, nebo o 7 Km/h (to je kvůli toleranci radaru). Takže když to vezmu, jak to je ve skutečnosti, tak tachometr v autě proměřuje 5-10 Km/h, takže když jedete přesně padesát podle tachometru, skutečně jedete 45 Km/h. To pak znamená, že řidič co je změřen radarem v nastavené hodnotě 60 Km/h, tak podle tachometru v autě jel vlastně 65-70 Km/h. A to vám připadá normální? Mě to připadá už hodně přes čáru. Takže jde opravdu o bezpečnostní opatření. Obcím bylo umožněno, aby dohled na BESIP vzaly do svých rukou, když PČR, což je státní instituce, nestíhala provádět měření v takové míře, aby to mělo dostatečný účinek. I státní policisté vítají to, že jim obce takto ulehčili práci, aby se mohli soustředit na BESIP mimo obce. Za mě je to naprosto v pořádku a rozhodně to nestojí za takové články, které z obcí dělají nenažrané instituce.