Tento článek má pouze budit negativní emoce. Většina normálních Slováků s těmito dvěma šašky nesouhlasí, ale hlavně že to rozdmýchává nenávist mezi Čechy a Slováky! Je až zarážející, že dva bývalí vojáci nejsou schopni pochopit, o co na Ukrajině jde a kdo je tam agresor. Je to smutné hlavně pro mě, protože jsem také bývalým vojákem. Stydím se za tyto dva šašky, nezaslouží si nosit ty uniformy :(
Tento článek je prachsprostá reklama na Playstation. Když už nefunguje reklama ve videu, na celé stránce Seznam, tak to prdnem do článku! Překupnictví je běžný nešvar v naší republice. Většina prodejců ovoce a zeleniny u cest jsou překupníci! Dělám do veteránů a na burzách se pohybuje takovýchto lidí mraky a někteří pořadatelé je z burz vyhazují. No a pak se podívejte na obchodní řetězce! Vždyť to jsou také překupníci! Levně kupují máslo a draho jej prodávají 😉
V noci jim nepracují korektoři textu, ale to asi málo kdy ;)
Korektoři textu? Podle chyb, které jsou v textech čím dál tím častěji, k žádné korekci v Novinkách nedochází a tento článek je normální plagiátorství, stačí si přečíst originální článek ze Slovenského regionálního deníku. Obšlehli to dokonale. Takovou novinařinu bych zvládl taky ;)
otázka zní. Proč někdo když vidí, že vjíždí na totálně rozbitou cestu jede rychlostí, která ho vyhodí z motorky? I když vjedu s autem na total rozbitou cestu jedu třeba max 30 už kvůli tlumičům. A v takové rychlosti je schopen člověk v pohodě reagovat na nenadálé události.
4kola se řídí lépe než dvě a ta silnice je rozbitá za horizontem, to jsem zapomněl napsat. Každopádně zde nejspíš zafungovala právě ta nezkušenost. Jinak z vaší odpovědi jsem pochopil, že jedna stopa je vám cizí ;)
Tu cestu velmi dobře znám, je hodně rozbitá a pokud člověk nemá motorku pevně v ruce a dost zkušeností, snadno zde ztratí kontrolu i v rychlosti menší než je mezi obcemi povolena. Svou roli také sehrálo i počasí, studené gumy, rozbitá silnice a nezkušený řidič = průšvih. Hlavně, že to slečna přežila, přeji jí brzké uzdravení a snad nezanevře na ježdění v jedné stopě. Ne nadarmo se říká, že motorkáři se dělí na dvě skupiny. Skupina jedna - ti co nespadli a skupina dvě - ti co spadli. Většina skalních motorkářů jsou ze skupiny dvě ;)
jak víte, že řidič skútru, či fichtla, není motorkář..? vy znáte, jaký životní styl vyznává? Co když je toto jejich životní styl... podle vaší teoria - motocyklista je motorkářem od 150-ti Km/h výše?
Je třeba si to přečíst pořádně, tedy co jsem napsal! Já nevylučuji, že jezdec na Babetě není motorkář, ale člověk, co dvakrát za rok vytáhne babetu na chalupě na cestu do obchodu nemusí být zákonitě motorkářem. Znám spoustu řidičů skútrů, kteří jsou motorkáři tělem i duší a o rychlosti to vůbec není. Příště lépe čtěte! Například jste si všimnul, že jsem napsal něco o 150 Km/h, ale že jsem motocykly nazval dvoustopým vozidlem to vás vůbec netrklo.
Termíny jako "skútrař", "fichtlař", či "babetář" jsou výmysly lidí, kteří nikdy motorkáři nebyli a ani nebudou. Výraz motorkář je název životního stylu, stejně jako vinař, pivař a podobně. Ti co nejsou motorkáři a cestují na motocyklu, nebo skútru, prostě jednostopém motorovém vozidle, jsou řidiči motocyklu a podobně, ale nikoliv motorkáři. Toť jednoduché a prosté vysvětlení. Pro rychlostní analytiky, skútr s motorem o obsahu 125 ccm opravdu nemůže jet rychlostí 150 Km/h. Pokud by, v tomto a mnohých dalších situacích, věnoval řidič automobilu náležitou pozornost provozu, jistě by motocykl nepřehlédl. Pokud však hledíte do navigace, hrajete si s infotaimentem vozidla a nebo telefonujete, je snadné přehlédnout i motocykl jedoucí rychlostí pouze 45 Km/h, ale to spoustu zde diskutujících lidí prostě nepochopí.
Veškerá diskuse je zde bezpředmětná! Sdělovací prostředky zde opět předvedly, že mohou a manipulují s lidmi! Vlastně toho řidiče předem odsoudily, i když zatím není vůbec nic jasné! Náš právní řád jasně říká, že byla poškozena základní práva člověka, která zaručuje ústava ČR a to je právo na život a ještě jeden odstavec, že nikdo nemůže druhého zbavit života. Proto každá smrt, která nebyla z přirozených příčin se musí vyšetřit a musí ji vyšetřit soud. Ten bude posuzovat, zda řidič toho vozidla mohl nehodě zabránit a zda vůbec mohl z místa řidiče toho člověka, ležícího v místech, kde jej řidič nemohl předpokládat, mohl vidět. Pokud soud uzná, že to nebylo v možnostech řidiče vidět ležící osobu, tak nebude odsouzen. Páni novináři opět předbíhají události a ničí tak život možná nevinnému člověku. Tohle by se mělo trestat.
Bez kvéru jsou fízlové nuly dobře se to machruje se zbraní v ruce. Ubožáci.
Nějak to nechápu pane Novotný! V jednom případě, kdy Brněnští strážníci zastavili opilého řidiče, spíláte opilci a vadí vám, že řídil opilý a v tomto případě vám vadí, že strážníci z Českých Budějovic zastavili opilého řidiče a při tom použili všechny dostupné donucovací prostředky! Tak mi prosím vysvětlete co je špatně? To že strážníci městské policie zastavili opilce a zabránili mu v další jízdě? Nebo, že to byli strážníci a ne PČR a nebo že si dovolili zastavit opilce? Mám takový pocit, že nevíte co chcete. To mají ti policisté čekat, až je ten opilec napadne, nabourá, nebo dokonce zabije? Tak jak by to podle vás mělo být správně, aby nebyli ubožáci? Poučte mě prosím!
Výborně Novinky! Bravo, to se vám povedlo. Když nemám nic lepšího, tak uděláme hrdiny s pár opilců, co nezodpovědně, pod vlivem alkoholu riskují životy a stěžují práci složkám IZS! Proč jste takto "optimisticky" nenapsali i o tom mladíkovy, co si šel zaserfovat na Vltavu, nebo o těch mladících, kteří přes zákaz projeli do vody a pak se utopili i s autem? Vždyť to byli také veselí lidé a nedali se zdolat ;)
Asi jezdíte s navigací, ale v tomto směru je opravdu u nás hodně co vylepšovat a napravovat. Třeba ty vodorovné šipky na nájezdech by u těch vyjetí do protisměru opravdu pomohly místo nějaké značky, které si v noci a mlze řidiči nevšimnou.
Omyl pane Halík! Právě že jsem odpůrcem navigací, raději si před cestou nastuduji mapu a vypíšu itinerář. Po cestě pak sleduji dopravní značení. Ono jezdit podle značek se vyplatí 😉 Jinak když si lidi nevšimnou značek B2 jednosměrka, značek IP14a dálnice, tak jak si asi všimnou šipek na silnici? Prostě když lidi nesledují dopravní značení a provoz všeobecně, tak je jasné, že mohou najet do protisměru a žádná značka jim nepomůže. Někteří lidí najedou do protisměru i úmyslně, prostě ignorují zdravý rozum a z důvodu ušetření pár kilometrů cesty ohrozí desítky lidí a sebe. Lidská hloupost je nekonečná 😉
Za to často může špatné, nedostačující značení směrů na nájezdech a chybějící vodorovné značení o značení objížděk nemluvě.. V tom jsou u nás hrozné nedostatky
Značení jsem nikde neviděl nedostatečné, ani zmatečné, spíše za to může nedostatečné věnování pozornosti řízení vozidla a provozu, nebo neschopnost dostatečně sledovat provoz a dopravní značení. Za tímto nešvarem stojí skoro 70% nehod na silnicích 😉
Opět doslova dehonestující titulek! Z videa je každému jasné, že se nejedná o tzv. "motorkáře", ale o řidiče malého motocyklu, resp. skútru. Takový stroj může řídit kdokoliv s řidičákem pro automobil. Jak už jsem jednou psal, tak "motorkář" je člověk, který bere ježdění na motocyklu jako životní styl a je to pro něj koníčkem. Motocykl je pro něj pak klenotem a podle toho se k němu chová. Máte pocit, že přesně to byla ta osoba na skútru, která, dle záběru z kamery, jela doslova s nasazením života? Páni redaktoři! Přestaňte používat motorkářskou komunitu jako lákadlo k přečtení článku a zvýšení sledovanosti, chováte se jako rasisti. Slovní spojení "řidič na skútru", "nebo řidič na malém motocyklu" by zcela jistě přilákalo dostatek zvrhlíků, aby se ukojili nad chybou řidiče motocyklu.
Na tomto případu je jasně vidět, jak celá společnost přistupuje k těžké práci obecních a městských strážníků. Podle zákona 553/1991 Sb. má strážník téměř stejné pravomoce jako policista PČR, přesto si na venek nejsou rovni, ale ne proto, že by to snad bylo v zákoně špatně napsáno, ale protože všichni ve společnosti, od normálních lidí, přes zákonodárce (vláda ČR), soudce, státní zástupce, se domnívají, že strážníci jsou něco méněcenného. Proto v tomto případě státní zástupce podal žalobu, aniž by měl důkladně ověřeno, zda se vůbec strážník něčeho dopustil. Takže strážník byl dva roky vláčen (obrazně) bahnem společnosti, protože samozřejmě média o jeho vině naprosto nepochybovali, stejně jako státní zástupce. Kdy konečně naše společnost pochopí, že strážníci vykonávají stejně důležitou a také potřebnou práci jako PČR? Vždyť kdyby ji nevykonávali Městské a Obecní policie, musela by ji, opět, dělat PČR, jako před rokem 1991. Městské policie byly zřízeny právě proto, aby ulehčili práci republikovým policistům. Kdy konečně lidé pochopí, že strážníci nejsou nevzdělaní pitomci, ale mají stejné vzdělání jako policisté republikový, v některých případech dokonce lepší, protože strážníci musí svoje povolání obhajovat každé tři roky písemnou a ústní zkouškou před komisí z ministerstva vnitra. Kolik dobrých strážníků bude ještě muset s neoprávněnou hanbou bojovat, než si všichni uvědomí, že jsou to policisté a ne nějaká nemyslící ochranka města. Já na to čekám již 27 let
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Opět článek, který je zavádějící a jen lidem říká, že dohled nad bezpečností silničního provozu je něco špatného. Už titulek říká, že na tom obce vydělávají! Co je to za hloupost? Obec musela zaplatit projekt, instalaci, samotný radar a samozřejmě musela přijmout posilu na odbory dopravy, aby mohla zvládnout administraci. To jsou nemalé prostředky. To že ty radary odhalí veliké množství přestupků znamená, že bylo potřeba je umístit, když zde řidiči ignorují dopravní předpisy. No a další zavádějící informace je o tom, že radary nedarují řidičům ani kilometr! Každý laik to pochopí tak, že přes 50 ani ránu. Omyl a nepravdivá informace! Každá obec má nastaveny radary na 60 Km v hodině, resp 63 Km/h. Takže řidiči jsou trestáni za překročení o 10 Km/h, nebo o 7 Km/h (to je kvůli toleranci radaru). Takže když to vezmu, jak to je ve skutečnosti, tak tachometr v autě proměřuje 5-10 Km/h, takže když jedete přesně padesát podle tachometru, skutečně jedete 45 Km/h. To pak znamená, že řidič co je změřen radarem v nastavené hodnotě 60 Km/h, tak podle tachometru v autě jel vlastně 65-70 Km/h. A to vám připadá normální? Mě to připadá už hodně přes čáru. Takže jde opravdu o bezpečnostní opatření. Obcím bylo umožněno, aby dohled na BESIP vzaly do svých rukou, když PČR, což je státní instituce, nestíhala provádět měření v takové míře, aby to mělo dostatečný účinek. I státní policisté vítají to, že jim obce takto ulehčili práci, aby se mohli soustředit na BESIP mimo obce. Za mě je to naprosto v pořádku a rozhodně to nestojí za takové články, které z obcí dělají nenažrané instituce.