To je zase žvástů. GD ani EU za problémy VW nemohou ... Toyota vyrábí dokonce o něco více aut než VW a zvládne to s polovinou zaměstnanců a to má vlastní výrobu čipů. VW má zkrátka příliš mnoho lidí a ty mají příliš vysoké platy. To je celé. Energie jsou sice dražší, ale ta neefektivita a přeplacení zaměstnanci, který pracují jen pár hodin denně, jsou násobně větší průšvih..
Pokud Toyota dokáže vyrábět více aut s polovinou lidí, a musí řešit stejné problémy jako VW kolem GD a EU nařízení a vydělává přitom velmi slušně, problém nejsou GD ani EU, ale jen a pouze vedení VW .
A Toyota nejsou číňani, takže ani tenhle argument se státní neferovou podporou a zaplavování svět čínskými odpady/produkty, tu neuspěje. Toyota byla jedna z mála, která neignorovala ekonomickou a technologickou realitu a jasně řekla, že čistá el. auta nejsou vhodná pro masový trh a nemohou v žádné dohledné době nahradit lepší spalováky. Takže se soustředí na Hybridy a každý kdo se projel v novém Camry nebo Corolla Turing, tak ví, že to funguje a jsou to mnohem lepší auta, než co nabízí VW podobného. Navíc Toyota stále nabízí i sportovní auta a terénní klasiky, vedle toho VW nemá prakticky co zajímavého nabídnout. Možná Golf R je poslední zajímavé auto, které celé VW má, všechno ostatní má konkurence prostě lepší a nevyhodila hromadu peněz za hloupá el. auta, které bez pořádného průlomu ve světě baterií, nemohou v praxi pořádně fungovat a nahradit spalováky jako lepší produkt. El pohon je z principu lepší než spalovák, ale dokud nebude mít baterie hmotnost a energii jedné nádrže, el. auto nemůže být lepší
Ty vyhozené peníze za elektrická auta nařídila EU, VW by nejraději vyrábělo auta, která zákazníci chtějí, ale nemůže! Toyota neměla nařízeno, aby do roku 2030 přešla jen na EV. To jsou zase žvásty od někoho, kdo tomu vůbec nerozumí, ale co taky čekat od uživatele aut koho uspokojí jízda v nudném modelu jako je Camry.
Pokud je před semaforem vyznačen prostor pro cyklisty, cyklistovi zákon ukládá do tohoto prostoru před stojícími auty najet.
Ano, ale jako každý učastník silničního provozu musí předvídat a přizpůsobit se okolnímu provozu. A když na takovém místě bude stát první pod semaforem Tatra, je vhodné před ní nebo vedle ní najet? Není. To samé platí při jízdě, kdy cyklisté v Praze absolutně ignorují slepé úhly řidičů.
Neexistuje povinnost slézt z kola na přechodu. To by museli slézat, i když jedou po silnici přes kterou ten přechod vede (nelze rozlišit ve vyhlášce, zda se po přechodu jede po délce napříč silnici, nebo napříč přechodem po silnici nebo šikmo). Cyklista může jet po přechodu, jen tam na rozdíl od chodce nemá přednost, což mnozí z nich netuší.
Cyklista je účastník silničního provozu a musí na přechodu vést kolo vedle sebe. Toto se mimochodem učí i děti na prvním stupni, bohužel Petr asi chyběl celou základní školu podle komentářů 🤌Cyklista musí předvídat stejně jako auto, což se v Praze vůbec neděje. Tatra má obrovské slepé úhly a není šoférova povinnosti se naklánět z okýnka, jestli mu tam takový trouba nevjede pod auto v mrtvém úhlu. Správně by měl cyklista čekat ve frontě jako každé auto mimochodem...
To by platilo, kdyby ho tak používali. Četl jste vůbec celý článek?
Já ho už několikrát viděl v provozu, nebo když kasírovali na dálnici piráta.... Ferrari se nedá používat na denní bázi, kdy se s tím za rok najede 80 tisíc.... Je tady hlavně pro reprezentativní účely a to plní dokonale za přijatelnou roční cenu, chcete-li za cenu např. třídenní letecké návštěvy premiéra do zahraničí.
Buzerační semafory bez křižovatek uprostřed vesnic, kdy jeden stojí výrazně víc, to jsou vyhozené peníze.
Už jen tím, co Policie pro nás dělá, tak je to svým způsobem odměna i pro ně, všichni nadávají na nízké platy složek, ale tohle jim vadí. Nechápu.
Ferrari moc na ceně neklesá a toto, pokud se někdy prodá, bude mít pěkný příběh, za co jsou sběratelé ochotní platit.
PRODAT...! A čím dříve, tím lépe...
Hospodský názor chudáka, který nechápe, že auto je hlavně kvůli dozoru na dálnicích, respektu, převozu orgánů v nejvyšší nouzi a reprezentativní funkci... Těch 800 tisíc stojí kolikrát jedna návštěva ministra v zahraničí či let jednotek europoslanců do Bruselu vládním letadlem...
Na platy nemají, ale na hračky ano?
Podívejte se, kolik stojí jedna cesta do Bruselu letadlem pro řešení kravin a nemelte hlouposti. Auto používají jako dozor a před tímto i největší dálniční střelci dávají nohu z plynu, protože tomu neujede skoro nic... Využití je tam nespočet, včetně převozu orgánů, reprezentativnímu doprovodu...
Už ty hořlavé spalovací krámy zakažte, našinec aby se v elektroautě bál vydat na výlet, jak jsou silnice uzavřené hořícími kamiony a spalováky. Divím, se že to někdo dá dobrovolně do garáže. Ekologie dostává na frak hned 3×: Při těžbě ropy, při montáži složitého spalováku a při jeho konečném požáru.
Každý není milionář, aby jezdil nepoužitelným EV když bydlíte v paneláku 😄 To chceš v neděli večer hledat strhaný z cesty nabíječku na sídlišti
42
Sledujících
8
Sleduje
42
Sledujících
8
Sleduje
Zda byla Prašná brána poškozena, nebylo krátce po nehodě zřejmé.
A ta tesla???
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Podle fotek to schytala celkem taky, včetně proražené rolety nad korbou