e38 je proti tomuhle stále úplně jiná liga. Teď mě v ní pani pouštěla na přechodu a když pominu ten nádhernej zvuk osmiválce, kterej vykouzlí úsměv na tváři, tak ty krásný linie jsou prostě top a ikdyž je to 20 let starý auto, tak to stále vypadá moc elegantně a působí mnohem hezčím dojmem než většina dnešních moderních aut. Jako služebák bych tu novou sedmičku samozřejmě strpěl :D
Nechápu proč má někdo potřebu to pořád řešit. Pro mě je to borec tak jako tak. To on masově zviditelnil cyklistiku a byl určitě inspirací pro spoustu sportovců (dětí, dospívajících). Prošel si myslim asi pěknym peklem a dotáhl to, i s nějakym dopingem, na úplnej vrchol, což nikdo jinej nedokázal. Myslet si, že v pelotonu byl jedinej, kdo něco bral, je docela zcestný. Měl to určitě dost vydřený a pro výhru by udělal cokoliv. Ona naše Kratochvílová taky asi nebyla úplně "čistá". V takhle starý historii bych se prostě už nešťoural. Na každýho se vždycky něco najde 🙂
První díl se mi líbil, ale u druhého už jsem usnul a na zbytek už jsem neměl chuť se dívat. Pro mě to nebylo natočené tak, abych se do toho zakoukal. V tom druhém dílu mi to přišlo strašně utahané a měl jsem pocit, že se to jen někdo snaží natáhnout. A to mě odradilo. Je to můj subjektivní názor. Prostě mě to neoslovilo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
já mám 110 kW a kombinovanou dlouhodobou spotřebu skoro 6,5 l (vetšinu jízd dálkový, žádný pocmrndávání ve městě). Mezi výměnama oleje dolejvám 4 l oleje. Nádrž 45 l je otravná. Když s tím člověk jezdí, tak se stojí u benzínky dvakrát/třikrát tejdně. Asi bych oželel o trochu měnší kufru, když by měla nádrž třeba 70 nebo 80 l.
4 odpovědi