Známý ho měl. A jako výbava a pohodlí pravil, že super. Ale auto mu co chvíli padalo do nouzáku. Obrazil několik autorizáků a nikdy nepřišli na to proč. To je pak těžký.
a my ho máme 4 roky, 1.6HDi a na tachometru je už pomalu 240tis.
Auto si krom běžného servisu nežádá nic. (teď mě teda čeká spojka ale to mi s ohledem na obsah motoru, nájezd a fakt že občas táhnu přívěs 1,7 tuny přijde jako běžné opotřebení)
Zaráží mne určování rychlosti těchto prostředků. Podle směrnice EU mají mít tyhle stroje omezovač na 25km/h. Jak je tedy možné, že jsou na trhu,evropském trhu, stroje s konstrukční rychlosti vyšší?? Vůbec neměly být prodávány. To že si někdo motor načipuje,je už přestupek.Ovšem téměř nekontrolovatelný. Ta administrativa je dost chaotická. Víc než ty případné přestupky.
ono taky většina těch koloběžek s vyšší rychlostí nebudou úplně oficiálně koupené v čr a taky nebudou mít potřebné certifikace a homologace.
Jo většina chytráku by kamiony exemplárně trestala sotva předjedou kamion a auto frčí 150km/h ale jenom ten kamion byl špatný... A přijdou domu a naštvaní kde mají balíček bo už tu měl být. Táhněte do pr.... Chytráci. Pokrytci nehorázni... Hele já bych dal těm. Kamionum klidně i povinnou 50tku všude co vy na to..!? A a dopravu na km zboží bych zdražíl o 400%. Ať se chlapi vyspi apod. A nemusí se hnát za jízdou na čas k odběrateli apod. Je to jen o tlaku společnosti protože potřebuji rychle zboží rychle ale to rychle je taky tím, že spotřebitel to chce rychle, lidi nechtějí na nic čekat. Tak se nedivte.. Jste nervózní když nemáte oblíbený jogurt v obchodě. Zrušit internetové obchody a nakupovat jen vlastní dopravou ve velkoskladech Brno, budějovice, Hradec, Liberec, vary, Olomouc... To stejné s kamennými max dovoz potravin a zboží od výrobce X obchod ale jen v rámci okresu... Jinak směr velkosklad pěkně po vlastní ose směr velkosklad si zajeďte .. Už vás vidím jak jezdíte pro všechno šašci.. By jste byli hned rádi za kamion! A podpoříte toho lokálního výrobce alespoň.
a to ten chleba nejde dovést slušně, podle předpisů a s ohledem na ostatní?
Pořád tady všichni (kamioňáci) brečíte a tváříte se jako kdyby byl kamioňák nadčlověk. Jednou jste řidiči z povolání, tak by jste se měli chovat jak prfíci a né jezedáci.
Nějak jsem se nedočetl, proč je řešeno značkou a na vybraných úsecích. To jako že jinde to není nebezpečné a nespomaluje dopravu? V ostatních zemích to mají dávno ošetřené a pořádně. U nás zase ta lobby....
Doplňují to postupně. Následně bude zákaz víceméně (až na stoupáky kde jsou 3 pruhy) po celé dálnici
Všichni chcete čerstvé pečivo ovoce atd kdo vám to doveze? Bez kamionů se ani nenajite ani si nevytřete zadnici!
a to ten chleba nejde dovész slušně, podle předpisů a s ohledem na ostatní?
Pořád tady všichni (kamioňáci) brečíte a tváříte se jako kdyby byl kamioňák nadčlověk. Jednou jste řidiči z povolání, tak by jste se měli chovat jak prfíci a né jezedáci.
Jestli si někdo myslí, že po uvedení zákazu si to bude valit v levém pruhu 130 (a více).
Tak ať na to rychle zapomene.
Pojede max. 100,110. A proč?
Náklaďák si nastavi tempomat na bezpečný rozestup a smířený pojedete ve "vláčku"
Kolík z Vás se umí zařadit do dané mezery?
Myslíte si, že se tam bude cpat autobusák?
A co takhle strejda v kloboučku či začátečník.
Vím o čem mluvím, stačí si projet Slovinsko.
Slovensko neberu, ten jejích "indiánský běh" ve stylu kousek dálnice, kousek silnice....
a jsme u toho, bezpečný rozestup vám nic neříká?
Další důkaz hlouposti našich rádoby zákonodárců. Řidiči kamionů z Litevska nejezdí více jak 82 km/h(řidiči z Turecka, Rumunska, nebo Španělska nejezdí méně než 90km/h). Co se stane když ho ostatní kamiony dojedou a nemůžou ho předjet? No vytvoří se kolona. V koloně nelze spolehlivě dodržovat předepsaný limit odstupu, protože každý kamion je naložený jinak(jiná váha nákladu) než ten druhý a každý jede jinak do kopce a jinak z kopce. Po chvíli dojde trpělivost i těm nejklidnějším řidičům a co nastane? Neskutečně stresové situace, řidiči budou nervózní a vztekle si budou vybíjet stres na osobních autech, které se budou chtít mezi nima procpat ke sjezdu z dálnice. A teprve pak vznikají nebezpečné situace(hlavně pro osobní auta). Ve Francii a v některých regionech Španělska si chytře uvědomili, že tyhle zpomalující zákazy(rychlosti a předjíždění) jsou to největší zlo pro plynulost dopravy. Kolona kamionů v žádném případě není plynulá doprava. Tedy tam, kde nejsou zákazy se kolona roztrhá, respektive se vůbec nevytvoří a každý si jede podle svého, všichni jsou spokojení. Bohužel hloupost nám vládne(ať už u policie, nebo na ministerstvu dopravy) a my s tím nic neuděláme. A pokud se budeme řídit názory jedinců, kteří jsou nervní, když musí jet méně jak 130 km/h(ó já ubožák, musel jsem celých 40 sek. jet méně než 130 km/h) a kteří nemají naprosto žádné tušení o složitosti nákladní dopravy, tak pánbůh s námi....
A právě tento jedinec bude nejvíc hlasitě nadávat, až přijde do obchodu a nebudou mít vložky a chleba, protože řidič přijel pozdě, neboť nemohl předjet pomalý kamion....
a proč jinde v evropě platí úplný zákaz a kolaps dopravy se nekoná?
Zdá se, že to ve vedení EU ani mezi řidiči nikoho neznepokojuje. Nejde jen no požáry elektroaut, jejichž příčina nebyla nikdy vysvětlena. Ale je stále množství lidí, kteří za elektromobily jsou ochotni vydat dost peněz. Nevím, jestli jsou to jenom firemní auta, nebo jestli si nějaký šílenec je ochoten koupit takové auto i domů. Nikdo mi dosud nevysvětlil, co se jednou bude dít s tisíci aut při uzavření dálnice v parném létě nebo v třeskuté zimě, kdy budou kilometry stojících aut klimatizovat nebo topit po několik hodin, aby lidé v nich přežili, a vybijí se jim baterie. To bude a si docela masakr.
Problém s výdrží a požáry není ani tak v bateriích ale ve způsobu jejich nabíjení. Rychlonabíjení pro baterie jako takové (které máme dnes) opravdu není vhodné,
To myslíte vážně? A co když povezete 5 tun a v kopci dojedete kamion který má naloženo 24 tun a do toho kopce jede pomalu a vy se za ním potáhnete s radostí a ještě jste rád že vás to dost zdrží... Paráda, že? 😡
Tak to je potom skvělý čas zkouknout třeba zápas na tabletu a nebo si přečíst noviny ne? On se ten předemnou mezitím vyškrábe nahoru. Ovšem je otázka jestli jsem ti noviny nepřečetl už pod kopcem...
Váš příspěvek je typický pohled zmasirovaneho Českými medii s občasnými akcemi Policie aby ukazala jak ty kamionaci jsou vlastně strašný na těch dalnicich 😁Ano dle popisu se dá řict že to byl pan který patří do skupiny inteligentu.Řidiči osobáku maji pocit že dalnice se budují aby mohly lítat třista z místa ale to je naprostý omyl.Politici si přihřivaji polivčičku když se to hodí ale když se rozhoduje která firma kde bude působit tak první co je zajímá zda je poblíž dálnice a pokud není tak jfou radši jinam.Dálnice se budují hlavně pro transport zboží ne aby jste mohla lítat protože Vy někam jedete.Na rozdíl od rodičů osobních vozidel by 99%řidiču kamionu nejradeji seděla doma a ne seděla celý den za volantem.Nebudu to ani dál rozvádět protože 90 řidiču v Český republice stejně nechápe co je práce řidice kamionu a co vše musí řidič kamionu na rozdíl od osobniho vozidla dodržovat.Jsem šťasten že 90%Času travim v zapadni Evropě a když mám jet do CZ tak dostávám kopřivku z těch poměru co v CZ panují o silnicich nemluvím.
A vás někdo nutil a nutí tu práci dělat? Myslím si že být řidičem z povolání je každého rozhodnutí a pokud je to tak těžké a nikdo to neocení tak dotyčný může dát výpověď a jít dělat nějakou méně stresující práci ne?
Nemělo by se zjišťovat odkud a kam řidič jede, kdy vyjel, do kdy tam má být a pak máte zdroj těch přestupků! Jsou to ony EU zakázané tunokilometry za které jsou řidiči fakticky placení.
Co s tím že porušil snad vše co mohl má společného jak dlouho je na cestě a kdy má být v místě určení?
Já když jedu v osobáku 600km a udělám nějaký přestupek tak taky nikoho nezajímá že jedu 600km.
Ono to je svým způsobem problém toho řidiče, tu práci si vybral sám a nikdo ho do ní nenutil tak by mohli kamioňáci přestat brečet jak mají hrozně těžkou práci. Každá práce má svoje
No hlavně že řidiči osobáků jsou nejlepší. Jasně mezi kamioňáky jsou "experti" schopní všeho, ale kdy se taky policie pořádně zaměří na dodržování předpisů u řidičů osobních aut. Pořád jdou po krku jen profesionálům. Nejlepší by asi podle některých "odborníků" bylo zakázat předjíždění kamionům úplně a vytvořit tak jejich souvislou kolonu třeba z Prahy až na hranice se Slovenskem. Bravo! Jen tak dál 🤢
To je krásná představa, úplný zákaz předjíždění kamionů.
Je to jen neschopnost české policie dávat takové pokuty kamionům aby je to odradilo tohle dělát.50 000,100 000 kč a oni by se naučili jezdit podle předpisů.Na západ od našich ranic jsou tam vysoké pokuty normální,proč u nás né.česká policie je pro smich.
Protože doteď policii chyběla opora v zákoně která by jim to umožňovala a vymáhání bylo složité a zdlouhavé, teď po novele by to už mělo být pro policii snažší
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano je znám svým vozovým parkem ale to Maserati mc12 není jeho ale Richarda Chlada.
1 odpověď