Na sharanu 4*4 celorocky davaji i nalozeny podval s rozjezdem do kopce na sněhu- nexen celorocky
Na accordu do města a kousek mimo jezdí žena continental celorocky
Ale v létě s tim pořádně jezdit nejde jak to huci a zvejka se to.
Obe auta nájezd do 5 tis km a nejezdí po dalnici.
Co dva roky kupuji 2ks a davam dozadu. Ze zadu davam dopředu.
Třetí auto je služební, které ma samozřejmě letní/zimní a nájezdi nejvic km
Nexen celorocky fungují dobře na sharanu 4*4. V zime zvladnul i rozjezd s podvalem za sebou v zasněženém kopci.
Jelikož auto nájezdi 5 tis ročně jen kolem baráku nemá smysl mit dve sady - letní/zimní. I v lete se da jezdit, i kdyz guma je hlučnější a zvejkavejsi, jak je menší TW (smes).
Na pasiku, se kterym jezdim dalky a rychle po dálnicích samozřejmě zachovám letní/zimní.
PES je cinknutý, protože až 30 bodů za poměr pozitivních testů na celkových testů je blbost
250 pozitivních testů z 1000 má stejnou hodnotu jako 25tis ze 100tis, úplně stejné body ale rozdílná situace
Stačilo by ted otestovat 40tis lidí a automaticky zůstáváme v kategorii č.3
Je nastavený, aby neklesnul pod stupen č.2
PES je krásně cinknutý, stačí aby se otestovalo 100tis lidí a najednou spadne o 20 bodů při 4-10 tis nakažených jako je tedka.
Až 30 bodů je totiž možné získat za počet pozitivních ku otestovaným, takže když se testuje málo a vychází cca 25% jako tedka systém automaticky přiřadí 30 bodů, ale je jedno jestli je to 250 lidí z 1.000 nebo 25tis ze 100tis.
Tomu říkám PES, už nastavený, aby kousal!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takže za chvíli nas čeká podobná konspirace i v Cr.
Někomu se vyplatí šířit blbost. Blbcu je dostatek
Takova žabička a jeji symbol jsou togo důkazem
1 odpověď