Na sharanu 4*4 celorocky davaji i nalozeny podval s rozjezdem do kopce na sněhu- nexen celorocky
Na accordu do města a kousek mimo jezdí žena continental celorocky
Ale v létě s tim pořádně jezdit nejde jak to huci a zvejka se to.
Obe auta nájezd do 5 tis km a nejezdí po dalnici.
Co dva roky kupuji 2ks a davam dozadu. Ze zadu davam dopředu.
Třetí auto je služební, které ma samozřejmě letní/zimní a nájezdi nejvic km
S tou hlučností mám opačné zkušenosti. Mám 10 let staré auto (od novoty najeto pouze 80 tisíc) a obě sady pneumatik jsou původní. Teď neřeším, že jezdit na 10 let starých gumách je už riziko a hlavně zimáky na sněhu už jsou katastrofa. Jde o tu hlučnost. Letní jsou poslední 3 sezóny rok od roku hlučnější, teď už je to fakt katastrofa jak hučí. A zimáky jsou pořád tiché. Po přezutí na zimáky je to jak přesednutí do auta o 2 kategorie výše (z hlediska hluku).
Sharan jak je čtyřkolka tak jezdí tak do 110 km/hod, výše už plave a na šestku točí dost.
Na accordu rv2004 jsou continental celoročky. Dražší značka pneumatik jde poznat i na gumě vizuálně. A i po pár kilometrech mi přišlo, že fungují pěkně
Nexen celorocky fungují dobře na sharanu 4*4. V zime zvladnul i rozjezd s podvalem za sebou v zasněženém kopci.
Jelikož auto nájezdi 5 tis ročně jen kolem baráku nemá smysl mit dve sady - letní/zimní. I v lete se da jezdit, i kdyz guma je hlučnější a zvejkavejsi, jak je menší TW (smes).
Na pasiku, se kterym jezdim dalky a rychle po dálnicích samozřejmě zachovám letní/zimní.
naprostý nesmysl. jaký smysl mají trojskla když těsnění, které stárnutím ztrácí objem a absorpcí síry ze vzduchu tvrdne je nejslabší článek plastových (a jiných) oken. Instalovali jsme plastová okna v roce 2001 tehdy těsnila tak že nebylo slyšet auto jedoucí po silnici 27metrů od domu. teď snad podle zvuku výfuku odhadnu značku a počet válců(po 23 letech). Tendenční článek který má kupující přesměrovat na trojskla. Jak praví klasik - nejhorší nebezpečí není nevzdělanost ale polointeligence.
Zásah potopena
dost často zmizí vzácné plyny nebo vakuum, unikne po těch letech....
Je vidět že vektorování tahu je u F-22 jen nahoru a dolu, zbytek doháněj změnou tahu motorů a aerodinamikou, jestli je tohle 5. generace, tak bohužel Suchoje jsou šestá. S-400 s ruskou verzí Tamary, a Drak z Rákosníčka já budu dělat Rachejtličky aneb mě nemá nikdo rád se mnou si nikdo nechce hrát. řekněte chcete uzbrojit hlavní raketovou velmoc? Do roku 1999 když zde ještě fungovala otevřená přímá novinařina, je v ATOMu uvedeno, že Rusko vlastní 10x více raket než zbytek světa no tak teď je to jen třiktát , ale jaderejch hlavic maj porád stejně jako západ dohromady, a stěma nákladama na zbrojení se děte vycpat, bohužel rus dělá zbraně na válčení a usáci na byznys tak trochu volkswagen z poslední doby, aneb amící vyvinuli propisku co píše v kosmu za 1 milion dolarů a rusové tam píšou obyčejnou tužkou, nefandim rusku tak zpět k volksvagenu, není vám divný že škoda je nejvíc vydělečná značka koncernu na jedno auto, pustíte čechum knowhow a voni ho využijou tak, že SEAT je na zádech, a musíte čechy brzdit, tady se vždy uplet z ničeho byč a pokud jde o zbraně tak to na vychodě platí dvojnásob. No je co bránit.
Ty to máš fakt popletený...
Seat je na zádech, protože ani zaměstnanci v továrně seat s nima nejezdí jak kvalita stojí za starou bačkoru. Jedinej seat, kterej má dobrou kvalitu je ten vyrobený v CZ v Kvasinách
1
Sledujících
1
Sleduje
1
Sledujících
1
Sleduje
Viděl jsem a jsou to pěkné soupravy.😉👍 Aspoň to nesmrdí, má lepší spotřebu a je to krasavice. Třeba to budou jednou tunit na holandský styl😃
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Taky jsem potkal. Zrovna měly naloženo
radost pohledět
chápu proč scania. Na převoz po republice tahat něco za 8mikolovou armádní tatrou na podvalu fakt nemá smysl. Na to postačí civilní scanie v zelené barvě..
2 odpovědi