Ta fotka je taky skvělá...buď Adrian měří 110cm, anebo má to přední kolo Astonu průměr jako u Tatry 815 8x8. 🙂)))))
Anebo - je to zase jen nepodařená fotomontáž. 🙂)))))
Ta fotka je podle mě v pořádku. Na fotce s Alonsem je vidět, že je Adrian stejně vysoký, tzn 171 cm. Když si představím dvě kola na sobě tak mi tam těch zbývajících 30 cm celkem sedí.
No, hlavně jsem teď zůstala v šoku, kolik bere policista, který nedělá přesčasy, víkendy, bez VŠ. Mohu Vás ujistit, že to žádný chudáci nejsou. Co se tady prezentují jejich platy, to jsou výmysly. A ještě mají nárok na výsluhy. Přidat by měli lidém v sociálních službách apod.
Dobrý den, mohu se zeptat kolik tedy bere policista, který nedělá přesčasy, víkendy, bez VŠ?
Děkuji
Čekáme na české bratry, až dokončí dálnici D11. Srdečně zvu českého kolegu, aby se přijel podívat. Češi také potřebují takové pěkné silnice, jaké už mají Poláci. My jsme svoji práci vykonali,“ lehce si rýpl polský ministr infrastruktury Dariusz Klimczak (Polská lidová strana) do českého protějšku Martina Kupky (ODS).
_____
Dobře nám tak - vždyť jsme 30 let byli jak spící panny a teprve teď všude, kam jezdím - rozvážím dodávkou materiál po našich stavbách - se pořádně maká - všude uzávěrky, v Brně se dostavuje okruh hned na 2 místech současně (Pisárky a Tomkovo náměstí), u Avion Shopping parku se pár kilometrů dálnice D1 konečně upgraduje na 3 pruhy, několik mostů se kompletně rekonstruuje...
_____
D1 u vyškovského letiště taky nový povrch (předtím se na to zase 30 let nehráblo a byl tam ten nejhorší povrch, co jsem kdy viděl), dokonce stará dálnice v Bystrci po 30 letech bude mít za pár měsíců nový povrch!!!
_____
Takže ano, Poláci se nám smějí a právem, ale když příští rok zvolíme za premiéra opět Peťana, pevně doufám - houby doufám, jsem skálopevně přesvědčen, že když dáme ještě 4 další roky Peťanovi z Brna, tak ta dálnice do Polska bude ještě před koncem jeho druhého volebního období!!!
Hrozně rád bych sdílel Váš optimismus. Ale vzhledem k tempu a nasazení jsem spíše skeptický. Doslova mě irituje, když jedu po úseku D1 okolo Brna, který považuji za jeden z pěti nejvytíženějších dálničních úseku u nás vůbec a vidím tam pár potulujících se dělníků. Teď jsem absolvoval několika denní cestu po Německu, Francii, Itálii a Rakousku a člověk se nemůže ubránit pocitu, že je u nás něco špatně. Nechci mluvit o významnosti některých dálničních úseků v zahraničí, ale prostě zamrzí(naštve), když vidíte jak to jde tam. O práci přes víkend a v noci nemluvě.
Dalším problémem je cena a obecně neprůhlednost zakázek.
No a v neposlední řadě kvalita. Jak je to dlouho co byla předána celá D1 z Brna do Prahy? Dva, tři roky? Jezdím po ní celkem pravidelně a nemám pocit že jedu po kvalitní dálnici, o uzávěrách nemluvě.
Samostatnou kapitolou jsou pak různé spolky, které až vypočítavým způsobem využívají možností, které jim naše legislativa dává, k blokování silničních staveb všeho druhu.
Obavám se, že problém nebude v současné nebo v minulé nebo v jiné vládě. Nakonec vládu si volíme sami, takže jezdíme po takových silnicích, jaké si zasloužíme.
Jestli jste fakt řidič autobusu a pokud budete ráno unavený a nevyspalý, nejste ve stavu, kdy můžete vykonávat svou profesi. Pokud jste trochu soudnej, zůstanete doma.
Twe…chlape, tak teď jsi tomu dal korunu. Jako třeba že by zavolal do práce a řekl:„Sorry, ale na výstavišti je fesťák, musím zůstat doma”. 🤣🤦♂️
Hele…ale třeba by si mohl vlastně vzít dovolenou, žeo🤔…🤣
Ty jsi fakt mimo…
Je to stejný případ jako u Labe a Vltavy, totiž na soutoku Missouri a Mississippi by se Mississippi měla vlévat do Missouri, protože ta je v tom bodě o chlup delší. Když se pak zpětně určuje délka řeky, tak se často počítá Mississippi k prameni Missouri a Labe k prameni Vltavy (řidčeji), protože to je prostě větší hodnota. Může to být matoucí.
Pravda, nicméně nejdelší řekou severní Ameriky je Mississippi.
Zas si tu nemalujme čerty na zeď, není poprvé ani naposled, kdy se snaží nějaká radikální ideologie svést na vlně emocí způsobených krizí. Ať už šlo o nacisty ve 30. letech, neonacisty po válce a marxisty v 70. letech. Ty poválečné extrémisty se třeba v Německu vždy nakonec povedlo zpacifikovat.
A i ten terorismus není jen doménou islamistů, stačí si vzpomenout třeba na Frakce Rudé armády.
Takže využít poučení z té doby a extrémisty pochytat dřív než něco začnou tropit. Určitě bych se jako první podíval na sociální sítě. Tam se určitě najdou nějací "vůdci", co už teď porušují zákony. Ty pochytat a napařit co nejvyšší tresty. Pak to utichne. A hlavně si dát pozor, aby se to nepřehnalo a nedávali se do jednoho pytle radikálové a lidé, kteří jen chtějí "aby v Palestině neumíraly děti".
Pořád to vypadá, že ta skupinka co inklinuje k radikálnímu islámu je i ve státech jako je Německo nebo Francie relativně malá, takže je potřeba její vliv co nejvíce omezit, protože to někde vypadá, že už moc času nezbývá. 😉
Vzhledem ke schopnosti muslimského obyvatelstva se množit, kdy křivka jejich nárůstu ve Francii, Německu, Belgii a jiných zemích, připomíná graf exponenciální funkce, stačí zradikalizovanější části těchto obyvatel v podstatě jenom čekat. Pak se totiž klidně může stát(a je to otázkou času), kdy některý z radikálů bude prostě a jednoduše zvolen. A pak se klidně může stát, že své názory bude prosazovat nikoli z pozice radikála někde na ulici, ale z pozice občany zvolené funkce, takže třeba starosty, poslance, senátora…
Tak, F-16 je dnes již pomalu ale jistě zastarávající stroj. F-35 je prostě lepší do budoucna a cenově to skoro rozdíl není. A paliva žerou obě dvě stejně. 😉 Naše komplet objednávka 24 F-35 má stát 100 miliard, Slováci za 14 F-16 v roce 2018 dali 41 miliard. (samozřejmě, každá zakázka asi obsahovala trochu něco jiného). Když k tomu připočtete současnou dost brutální inflaci, tak to vyjde prakticky stejně.
F-35 byla už od počátku vyvíjena jako stroj, k získání vzdušné nadvlády především nad územím nepřítele. A tady se asi dostáváme ke klíčovém problému. A to je v podstatě politické zadání pro armádu. Jinými slovy, je v zájmu ČR vynucovat si vzdušnou nadvládu jinde než nad územím vlastním?
Absolutně tímto nezpochybňuji kvality F-35, jenom mi chybí specifikace toho zadání úkolu.
Proboha, jaká škoda? Dobře, že jdou tyhle brutalistické zhovadilosti k zemi, nedá se na to koukat, nedá se v tom existovat, nemluvě o údržbě, z toho měl vždycky každý technik těžké spaní. A platí to pro všechny stavby ve článku zmíněné. Dere se mi na mysl, že autor asi žádnou z těch hrůz neviděl z blízka.
Jaká škoda? Myslím, že to autor článku vysvětlil více než výstižně. Podle toho co píšete, by neměli tedy existovat ani jiné budovy, ve kterých se nedá „existovat” a jsou náročné na údržbu, co třeba zbourat stadiony nebo třeba budovy moderních divadel. A co třeba zbourat školy, v nich se taky normálně nedá existovat a jsou náročné na údržbu. Atd atd.
Brutalisní architektura byla především vysoce funkční.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ta fotka je podle mě v pořádku. Na fotce s Alonsem je vidět, že je Adrian stejně vysoký, tzn 171 cm. Když si představím dvě kola na sobě tak mi tam těch zbývajících 30 cm celkem sedí.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Navíc je z celé akce video. Takže bych byl opatrný s tím klaunem🤡😁