Pokud jste jezdil pres magistralu, tak jedete delsi trasu... Google bud vede cernakem nebo tunely, ale pres mesto to ani nenabizi a to ted neni provoz.
Azbudeokruhismus je nebezpecne fanaticke nabozenstvi. 😉
Dost bych se divil, kdyby to bylo tunelama kratší. Ono i na vstupu u Tróji jsou semafory, takže i časově pochybuji, že by to bylo rychlejší.
Na druhou stranu díky za ty tunely, protože když se někdo potřebuje z té strany dostat třeba směr Kladno, tak je to horor..
To jo, ale většinou to není transit a jen vnitroměstká doprava, která může jet MHD. Je zbytečný mít dálnici uprostřed města.
No já naštěstí už nemusím denně jezdit do práce, protože díky COVIDu jsem se se zaměstnavatelem dohodl, že můžu pracovat 4 dny v týdnu na Home Office, ale před COVIDem jsem každý den jezdil od severu k jihu přes Prahu (od Kralup po Modletice), protože nemám alternativu.
Takže nechť se dostaví obchvaty nebo alternativy a pak ať se klidně zavře Magistrála...
Dobré ráno
!!! HURÁ SLÁVA !!!
(i když neříkej hop dokud nepřeskočíš,........................ona se může najít nějaká žabička nebo mlok a,......................)
ale i v dnešní slavnostní den si nemohu nerýpnout
...
Stavba Pražského okruhu je rozdělená do 11 úseků, v provozu je jich sedm. První se otevřel v roce 1983. Naposledy se okruh rozšířil v roce 2010, kdy ŘSD zprovoznilo část od brněnské dálnice D1 k plzeňské D5.
...
dejme tomu, že se to za ty 3 roky postaví
pokud by trvalo 8 z 11 úseků od roku 1983 do roku 2027, 44 let
pak všech 11 bude nejspíš trvat celkem 60,5 roku
!! PANEČKU !!
to jsme kabrňáci
těžko se divit že nás předhánějí už i ti Poláci
V té době už zase nebude čím jezdit, protože strana a vláda z Bruselu zakázala spalovací auta. A bude na elektroauta nebo nějakou novou alternativu?
Nejprve si nastudujte co to přinese obyvatelům Nebušic, Suchdolu, Dolních Chaber, Zdib, Březiněvsi, Podolanky a potom se k tomu vyjadřujte. Severní trasa je absolutně špatně a stáhne to kamionovou dopravu do obydlených oblastí..
Já vlastně nechápu, na co si stěžujete?
Nám před 30ti lety postavili 300m za barákem dálnici, nemá to ani dostatečné protihlukové stěny a teď to chtějí rozšiřovat na šestipruh. Nad hlavami nám tady denně při plném výkonu létají stíhačky L39 a cvičně tady přistávají velká dopravní letadla, aby letiště ve Vodochodech neztratilo status "veřejné". Za několik let nám tady ještě z druhé strany postaví VRT (vysokorychlostní trať).
My jako občani nemáme z VRT ani z dálnice nic, protože zastávku nám tady neudělají a nájezdy na dálnici máme daleko a ještě trpíme kvůli takovým jako jste vy.
Jezdím často na Kladno a vy mě nutíte jezdit přes centrum. Zaplať pánbůh, že je v provozu alespoň Blanka, protože přes Letnou to bylo ještě horší.
Mě je úplně jedno, kudy trasa povede, hlavně aby to už bylo.
Doteď (dlouhá léta) jste měli možnost to ovlivnit a založit, co já vím, politickou stranu a ovlivnit lépe vedení trasy než jen protestovat. Proč třeba nebojujete aby se ze silnice 1/16 stala dálnice? Ta by propojila z Řevničova až do Jičína dálnice D6, D7, D8, D10 a D35 a zcela jistě by odvedla velkou část tranzitní dopravy od Prahy.
Takhle jedni aktivisti betonují Pražský okruh a druzí aktivisti z Velkých Přílep betonují aglomerační okruh, jejímž součástí je i obchvat Kralup nad Vltavou, které jsou věčně ucpané.
Uhelné doly nejsou pro skladování vyhořelého paliva vhodné, jsou to vcelku nestabilní místa i z krátkodobého pohledu.
Dobře, akceptuji a děkuji. Ale v čem by to mohlo být nebezpečné? Na spodní vody je to moc hluboko a hloubka 900m by měla záření v pohodě odstínit. Nebo jsou ještě nějaké věci, které jsem nevzal v úvahu?
Nevím proč se vše vymýšlí složitě? Jo vlastně vím, aby se napakovalo co nejvíce předem určených vyvolených lidí. Já myslím, že jsme těžily uran a tyto doly by byly vhodné k ukládání jaderného odpadu, který bude napřed využit bezezbytku. To by ale bylo moc jednoduché a hlavně levné a nikdo by se na tom nenapakoval.
Přesně, tady je tolik hlubinných dolů (i černouhelných) s hloubkou 900m. Místo toho, aby se přemýšlelo, jak tuto věc ještě vyuížt, tak se ty těžební jámy raději zasypou...
Jak informuje web I Walk Cornwall, ostrov byl poprvé prodán v roce 1838. Tehdy jej koupili bratři Billingové. Ti si dům na ostrovním skalisku zařídili jako zemědělskou usedlost a na zahradě pěstovali brambory a chovali slepice. V té době jedinou přístupovou cestou byla stezka vysekaná do skály, obtáčející se kolem masivu.
Pochybuji, že by čekali se stavbou usedlosti na míchačky...
Tak s debatou o míchání betonu jsem taky nepřišel já a v té době se většinou stavělo z jiných materiálů než z betonu (cihla, kámen, dřevo)...
Nebylo by jednodušší na místo dopravit zvlášť písek, cement a vodu? Namíchání betonu zvládne i ženská. Já jsem při stavbě domu míchala beton na všechny podlahy. Bylo ho celkem 14 kubíků.
To taky záleží kam a jaké množství pro ten den potřebujete. Když to máte do nepřístupného terénu, tak jiná možnost není.
Taky když potřebujete těch 14 kubíků najednou, tak to už byste to těžko umíchala i ve dvou míchačkách.
Sám bych za jeden den byl schopný umíchat tak maximálně 3 kubíky betonu, což je tak zhruba 120 míchaček/koleček betonu, ale ty záda pak...
Vždy si říkám, jak tam dostávali stavební materiál ... tady to ještě není tak hrozné, ale třeba betonáž na vrcholu hory ...
Tak beton není ještě úplně problém, existují pístové pumpy, které do 100m ten beton dotlačí. Chlapík od pumpy mi říkal, že jednou tlačil i 200m.
Akorát se při tom člověk dost nadře, protože je potřeba nanosit ty vysokotlaké hadice, což jsou 10m kusy a i prázdné jsou dost těžké...
Doporučuji si otevřít stánky příslušné společnosti, která spravuje vodovodní síť v dané lokalitě, kde se pod článkem Vodovodní standarty vše podrobně dočtete. Většina těchto společností se snaží, pokud je to technicky možné,
umísťovat vodoměry přednostně jak z důvodů technických tak i ekonomických do nemovitostí, do vstupních prostorů atd. Velkým přínosem v poslední době je i způsob odečtu spotřeby "dálkově". Omlouvám se, ale
většinu toho co zde tvrdíte, se nezakládá na pravdě, obludný je i sám článek. Pak se není čemu divit.
Prosím buďte konkrétní, co není pravdivé. Když jsem si nechal stavit dům a vyběhával veškerou byrokracii, tak tuto vzdálenost mi tvrdili lidi z VaK Zápy, jen si těď už nevzpomenu, jestli to bylo 5 nebo 6 metrů.
Nově už jsou vodoměrné šachty klidně i na cizím (např. obecním) pozemku, jen aby vodárny v případě poruchy měly co nejkratší délku potrubí, za které zodpovídají, tj. co nejkratší délka potrubí mezi vodovodním řadem a vodoměrnou šachticí.. co se totiž pokazí za vodoměrem je na vrub zákazníka.. dřív naopak bylo zcela běžné, že přípojka byla až po dům vlastnictvím vodáren, které za veškeré úniky na přípojce odpovídaly.
Instalovat to jde samozřejmě i v domě (technicky), ale lobbing si prosadil změny v zákonech, aby se riziko na straně vodáren minimalizovalo na úkor spotřebitelů..
Hmm, tak to jsem rád, že jsem se ještě vešel do "tabulek" a ten vodoměr mám ve sklepě a nemusím se jak had kroutit v nějaké šachtě.
Původně jsem totiž měl vodoměrnou šachtu postavenou, ale tu stavil předchozí majitel před mnoha lety a nebyla v dobrém technickém stavu, takže nakonec při stavbě domu to dopadlo dobře a vodoměr mám doma ve sklepě...
Prý existují předpisy, podle kterých, pokud je přípojka do 5ti nebo 6ti metrů od domu, lze instalovat vodoměr do sklepa, jinak vodoměrná šachta. Přitom ta vodoměrná šachta je narozdíl od sklepní přípojky více riziková.
Pokud je tady někdo vodař, můžete mi vysvětlit, proč nejdou instalovat vodoměry i na delší vzdálenost?
Vždyť ta vodoměrná šachta je po všech směrech špatná - blbě se do toho leze (kvůli odečtům), je to náchylné na zamrzání atd...
A co kdyby dodavatelé vody zapojovali elektronické vodoměry kde by zákazník viděl větší odběr vody. Nemusí to být jen zamrznutím vody,ale mohou být různé netěsnosti nebo praskliny né mrazem,ale pohybem půdy. někde již to dodavatelé vody mění a někde o tom ani neví......vyřešilo by to více problémů za které lidé nemohou když se to stane třeba po desetiletích bezchybného provozu.
Je to hezné, ale bohužel hudba dávné budoucnosti. Narozdíl od energetických společností (ČEZ, EON, PVK), kterých je relativně málo, i v každém kraji může být více dodavatelů/provozovatelů, navíc vlastníkem infrastruktury bývá zpravidla obec.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Pokud jste jezdil pres magistralu, tak jedete delsi trasu... Google bud vede cernakem nebo tunely, ale pres mesto to ani nenabizi a to ted neni provoz.
Azbudeokruhismus je nebezpecne fanaticke nabozenstvi. 😉
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jinak teď už poslední dobou (i kvůli stabě tramvajové tratě z Václaváku a různým omezením) mi přijde nejrychlejší jezdit přes Průmyslovou směr Opatov a D1...