Nebylo by jednodušší na místo dopravit zvlášť písek, cement a vodu? Namíchání betonu zvládne i ženská. Já jsem při stavbě domu míchala beton na všechny podlahy. Bylo ho celkem 14 kubíků.
To taky záleží kam a jaké množství pro ten den potřebujete. Když to máte do nepřístupného terénu, tak jiná možnost není.
Taky když potřebujete těch 14 kubíků najednou, tak to už byste to těžko umíchala i ve dvou míchačkách.
Sám bych za jeden den byl schopný umíchat tak maximálně 3 kubíky betonu, což je tak zhruba 120 míchaček/koleček betonu, ale ty záda pak...
Vždy si říkám, jak tam dostávali stavební materiál ... tady to ještě není tak hrozné, ale třeba betonáž na vrcholu hory ...
Tak beton není ještě úplně problém, existují pístové pumpy, které do 100m ten beton dotlačí. Chlapík od pumpy mi říkal, že jednou tlačil i 200m.
Akorát se při tom člověk dost nadře, protože je potřeba nanosit ty vysokotlaké hadice, což jsou 10m kusy a i prázdné jsou dost těžké...
Doporučuji si otevřít stánky příslušné společnosti, která spravuje vodovodní síť v dané lokalitě, kde se pod článkem Vodovodní standarty vše podrobně dočtete. Většina těchto společností se snaží, pokud je to technicky možné,
umísťovat vodoměry přednostně jak z důvodů technických tak i ekonomických do nemovitostí, do vstupních prostorů atd. Velkým přínosem v poslední době je i způsob odečtu spotřeby "dálkově". Omlouvám se, ale
většinu toho co zde tvrdíte, se nezakládá na pravdě, obludný je i sám článek. Pak se není čemu divit.
Prosím buďte konkrétní, co není pravdivé. Když jsem si nechal stavit dům a vyběhával veškerou byrokracii, tak tuto vzdálenost mi tvrdili lidi z VaK Zápy, jen si těď už nevzpomenu, jestli to bylo 5 nebo 6 metrů.
Nově už jsou vodoměrné šachty klidně i na cizím (např. obecním) pozemku, jen aby vodárny v případě poruchy měly co nejkratší délku potrubí, za které zodpovídají, tj. co nejkratší délka potrubí mezi vodovodním řadem a vodoměrnou šachticí.. co se totiž pokazí za vodoměrem je na vrub zákazníka.. dřív naopak bylo zcela běžné, že přípojka byla až po dům vlastnictvím vodáren, které za veškeré úniky na přípojce odpovídaly.
Instalovat to jde samozřejmě i v domě (technicky), ale lobbing si prosadil změny v zákonech, aby se riziko na straně vodáren minimalizovalo na úkor spotřebitelů..
Hmm, tak to jsem rád, že jsem se ještě vešel do "tabulek" a ten vodoměr mám ve sklepě a nemusím se jak had kroutit v nějaké šachtě.
Původně jsem totiž měl vodoměrnou šachtu postavenou, ale tu stavil předchozí majitel před mnoha lety a nebyla v dobrém technickém stavu, takže nakonec při stavbě domu to dopadlo dobře a vodoměr mám doma ve sklepě...
Prý existují předpisy, podle kterých, pokud je přípojka do 5ti nebo 6ti metrů od domu, lze instalovat vodoměr do sklepa, jinak vodoměrná šachta. Přitom ta vodoměrná šachta je narozdíl od sklepní přípojky více riziková.
Pokud je tady někdo vodař, můžete mi vysvětlit, proč nejdou instalovat vodoměry i na delší vzdálenost?
Vždyť ta vodoměrná šachta je po všech směrech špatná - blbě se do toho leze (kvůli odečtům), je to náchylné na zamrzání atd...
A co kdyby dodavatelé vody zapojovali elektronické vodoměry kde by zákazník viděl větší odběr vody. Nemusí to být jen zamrznutím vody,ale mohou být různé netěsnosti nebo praskliny né mrazem,ale pohybem půdy. někde již to dodavatelé vody mění a někde o tom ani neví......vyřešilo by to více problémů za které lidé nemohou když se to stane třeba po desetiletích bezchybného provozu.
Je to hezné, ale bohužel hudba dávné budoucnosti. Narozdíl od energetických společností (ČEZ, EON, PVK), kterých je relativně málo, i v každém kraji může být více dodavatelů/provozovatelů, navíc vlastníkem infrastruktury bývá zpravidla obec.
Podobná zkušenost hlavně co se týká řešení reklamace, u Fischera. Zmíníte se delegátovi, že po nápravě jste už v poho a pak Vám budou předhazovat, že jste potvrdili spokojenost.
My jsme měli objednán 5* pokoj all inklusive a nalifrovali nás na první noc do plesnivých a vlhkých pokojů (Korfu). Následovalo přestěhování do 3 nebo 4* bungalovů. S přestěhováním promrhané 2,5 dne a hlavně Vám to naruší očekávanou pohodu.
Po návratu s uplatněním reklamace času stráveno fůra, vyřízování cca půl roku několikrát urgováno. Dosažená kompenzace 3 tis. Měl jsem záměr reklamaci řešit právně, ale neměl jsem na to po půl roce dohadů energii ani čas pokračovat.
Zkrátka na dovolenou si vše raději už vyřizujeme sami. Nikdy více s cestovkou.
Nebyli jste náhodou na Roda Beach? Máme docela podobné zkušenosti. 🙁
Jarda Jágr dává gól Spartě na 3:0 a všichni se ptají: Je vůbec možné, aby pantáta v letech přejel ty jejich „pseudo hvězdy“ a ještě jim nasolil gól? No, očividně ano! Když se ukazuje, že i s vousem delším než kariéry většiny hráčů na ledě, si tam ten legendární veterán klidně zatančí mezi nimi jako na starých dobrých diskotékách.
Máte k tomu něco na doplnění? 😀
Jen doplním, že byste se mezi sportovními komentátory v ČT neztratil (myslím to v dobrém). Za mě palec nahoru, jako rodilému Kladeňákovi 😄
Vážený pane, jak píše správně p. Matyášek, ty kolony tam budou i po dostavbě a ještě větší. Ale jde hlavně o to, že severní část okruhu přivede tranzitní dopravu přímo do města, což je zbytečné. Místo aby se postavil skutečný obchvat (např. v regionální variantě), plánuje se jako průtah Prahou, viz Suchdol. Tento okruh spíše přetíží městské části - např. Čimice přivaděč, to bude takový nápor, o kterém vůbec nikdo netuší - , každopádně to obecně zhorší kvalitu ovzduší, zhorší zdraví obyvatel a zvýší hluk.
Podobně jako u vnitřního okruhu a tunelu Blanka, kde sliby o snížení dopravy v centru nevyšly, i tento projekt přinese více problémů, ne zlepšení. Místní obyvatelé a zastupitelé městských částí ( tedy kupodivu kromě Prahy 8, ale ti to mají ze zámečku moc daleko ) chrání nejen své zájmy a zdraví, ale i životní prostředí. Je třeba myslet na dlouhodobé důsledky a zastupovat zájmy desítek tisíc místních obyvatel. Ano, samozřejmě, ti, kterých se to přímo netýká, to budou prosazovat právě na úkor a možná i právě naschvál těm místním. A argument, že jinudy to nejde, je prostě nesmysl a kdo si o tom něco objektivního zjistí, mi dá určitě za pravdu - viz regionální levnější a jednodušší varianta.
Naštěstí (díky COVIDu) už Prahou projíždět nemusím, nebo jen minimálně, protože se zjistilo, že mohu pracovat na Home Office a taky to jde, ale dřív jsem ze severu projížděl přes celou Prahu až do Modletic.
Jak píšete o Tunelu Blanka, tak si pamatuji, když se otevřela. V tu chvíli se průjezd Holešovičkami velmi výrazně zlepšil, ale jen na chvíli, než si lidi od Mladé Boleslavi naučili jezdit do Blanky místo po jižní spojce jak do té doby museli.
Zde není problém v Blance, ale v tom, že není dostavěna Vysočanská radiála a návazný tunel.
Blanka krátkodobě pomohla, ale kvůli tomu, že městský okruh není dostavěný jako celek tak na vstupu v Tróji musí pohlcovat velký nápor, který je ve špičkách řízený semafory. A na druhé straně vjezd do Mrázovky je také řízený semafory, a to je to, co pak následně vytváří koleny před tím...
Magistrála měla být přeci již dávno vyřešena pražským vnitřním okruhem a otevřením Blanky, nebo ne? Čím to asi, že se tak nestalo? Jinak se touhle severní trasou skrz Prahu (ano Suchdol je městská část Prahy a okruh povede přesně skrz něj) navždy a nezvratně zničí přírodní památky a krásy vhodné pro rozvoj severní části Prahy. Vznikne nová magistrála skrze Prahu pro tranzitní dopravu, zdraví obyvatel a životní prostředí musí jít přeci stranou za každou cenu. To je přesně to, co Praha a my, její obyvatelé nezbytně potřebujeme. Je smutné, kolik lidí se nechá těmito lobby oblbnout a nechá si namluvit, že tato trasa byla a je jediná možná. Dodnes nechápu, jak se jim to tak jednoduše povedlo. No není a nikdy nebyla. Okruh je třeba, ale musí to být okruh kolem Prahy a ne průtah skrz Prahu.
Já vlastně nechápu, na co si stěžujete?
Nám před 30ti lety postavili 300m za barákem dálnici, nemá to ani dostatečné protihlukové stěny a teď to chtějí rozšiřovat na šestipruh. Nad hlavami nám tady denně při plném výkonu létají stíhačky L39 a cvičně tady přistávají velká dopravní letadla, aby letiště ve Vodochodech neztratilo status "veřejné". Za několik let nám tady ještě z druhé strany postaví VRT (vysokorychlostní trať).
My jako občani nemáme z VRT ani z dálnice nic, protože zastávku nám tady neudělají a nájezdy na dálnici máme daleko a ještě trpíme kvůli takovým jako jste vy.
Jezdím často na Kladno a vy mě nutíte jezdit přes centrum. Zaplať pánbůh, že je v provozu alespoň Blanka, protože přes Letnou to bylo ještě horší.
Mě je úplně jedno, kudy trasa povede, hlavně aby to už bylo.
Doteď (dlouhá léta) jste měli možnost to ovlivnit a založit, co já vím, politickou stranu a ovlivnit lépe vedení trasy než jen protestovat. Proč třeba nebojujete aby se ze silnice 1/16 stala dálnice? Ta by propojila z Řevničova až do Jičína dálnice D6, D7, D8, D10 a D35 a zcela jistě by odvedla velkou část tranzitní dopravy od Prahy.
Takhle jedni aktivisti betonují Pražský okruh a druzí aktivisti z Velkých Přílep betonují aglomerační okruh, jejímž součástí je i obchvat Kralup nad Vltavou, které jsou věčně ucpané.
S koncesionářským poplatkem za veřejnoprávní televizi problém nemám.
Mám problém s rozhlasem. Běžné rádio nevlastním, rádio neposlouchám natož Český rozhlas a přijde mi absurdní, že by si někdo mohl pouštět rádio (Český rozhlas) v televizi.
A to je ten důvod proč většina z nás musí platit koncesionářský poplatek i za rozhlas.
Bohužel naše dálniční síť se staví pod vlivem krajských lobby a jen o tom nikdo nemluví. Pak se plánuje např. Nesmyslná trojproudá D35 skrz Český ráj i když by to šlo postavit v napojení na D10 jižní cestou po rovinách za polovic a dálnici by mohli využívat i Pražané k cestám na Jičín a Krkonoše.
Jde o to, že kraje kvůli subdodávkám chtějí co nejvíce kliometrů a peněz za subdodávky velkým hráčům z regionálních firem.
Dále se dbá i na to, aby se toho nestavělo moc najednou, protože by se do toho mohl namotat někdo ze zahraničí s lepší kvalitou a nižší cenou.
Všichni to víme, mluvčí i ředitel ŘSD, zúčastnění lobbisté nejčastěji z ODS i hejtmani a jejich podřízení úředníci.
Nikdo do toho však nerýpne, protože už je to taková mafie, že by odvážlivci nemuseli ani dojet domů..
Co se týče toho Jičína a Krkonoš, nebylo by lepší zkapacitnit silnici 1/16 z Řevničova až do Jičína na dálnici?
Propojily by se tím dálnice D6, D7, D8, D10, D35.
Navíc se dá předpokládat, že by se tím odlehčilo i Praze...
V roce 1989 jsem doufal, že moje generace je ta poslední ve vojenské uniformě.
Mýlil jsem se.
Netušil jsem, že se v Evropě i ve 21. století někdo vrátí k rozšiřování svého teritoria “krví a železem”. 💀☠️
Je to smutné, ale je to tak. Vždycky se najde nějaký mocichtivý zloduch, který je pro svoji věc schopen obětovat životy druhých...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak informuje web I Walk Cornwall, ostrov byl poprvé prodán v roce 1838. Tehdy jej koupili bratři Billingové. Ti si dům na ostrovním skalisku zařídili jako zemědělskou usedlost a na zahradě pěstovali brambory a chovali slepice. V té době jedinou přístupovou cestou byla stezka vysekaná do skály, obtáčející se kolem masivu.
Pochybuji, že by čekali se stavbou usedlosti na míchačky...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Tak s debatou o míchání betonu jsem taky nepřišel já a v té době se většinou stavělo z jiných materiálů než z betonu (cihla, kámen, dřevo)...