Nevím jaké zkušenosti máte Vy,ale já jako milovník tvarůžků v poslední době,žádná sláva.Když pominu cenu,zhruba 20x vyšší oproti minulosti,ano opravdu stálo balení 1,50 Kč,tak mne udivuje,že si je nomohu koupit k okamžité konzumaci.To co se v prodejní síti nabízí je asi polotovar,nebot po rozkrojení na Vás zírá jen taková tvarohová směs,která vyzrálé tvarůžky vůbec nepřipomíná.Rada prodavače,že si je mám nechat uležet je hezká,ale neřeší mou chut je konzumovat ted.Jen doufám,že podobné nápady se moc neujmou,třeba uzené si doudte doma nebo proč by pivo mělo zrát v pivovaře,když to zvládne Vaše lednice.
Němci to dělají na sto různých příchutí a všechny jsou ok, je to jedlé hned.
taky jsme měli ten perfektni stroj z Rakovnika mama na něm jezdila do prace nemusel na ně byt řidičak i se naučila vyčistit pecku na kladivkach to u toho stroje občas zlobilo pak na něm leta tata jezdil do prace a pak si poridil pojonyra 20 s revma plechama a ja v r 1974 21 pozdeji to startovani tak na roztlačeni jak jsem si pořidil auto byl pijonyr odstavenej nikdo o něj nemel zajem oba jsme odhlasily a darovaly klukum nyni mam vnuka a pijonyr by se hodil kdo to mohl vědět co bude za 30 let
dnes by nikdo na takovym křamplu nejezdil
Ano historii Buchenwald Motern Wracke zname a je verezne znama: Vyrabeli motory do stihacu, ktere nas bombardovaly, pak museli koupit Italskou Isettu jinak by krachli. Takze penize ziskali od tech lidi, kterym tady podsouvate Favorit - coz bylo na svou dobu dobre auto (nebyt valky a komunistu, ktere volila chatra asi podobna vam, tak jsme spicka, nebot ti co neco dokazali, uprchli) V te dobe (cca 2001) jsem mel Fiata coupe 160kW a jeste vytunovany, spoilery a decentni kridlo a soucasny majitel s nim jezdi dodnes.
Davam prednost po vsech smerech lepsim autum od Toyoty, Mazdy CX9 (atmosfera), CTS 477kW, Outlander PHEV a nyni jezdim I-pacem. Nejsem nemecka onuce a ani nevim proc bych levicovou chatru z rajchu sponzoroval,kdyz vyrabi poslednich 20 let podradna auta .
dobře bolševický názory 🙂, to je mazec..
Technik totiž musí podle pravidel rychle sešlápnout pedál až na podlahu a držet ho tam, než motor dosáhne předepsaných otáček. Běžné vozidlo dosáhne této hodnoty do 1,5 sekundy. Pokud však bude sešlapovat pedál pomalu, pak nedojde k zatížení motoru a naměřená hodnota kouřivosti bude nesmyslně nízká a nebude odpovídat skutečnosti.
------------------
Ukažte mi někoho kdo v běžném provozu sešlápne pedál až na podlahu a drží ho tam třeba 2 vteřiny!
Je to nesmyslné měření!!
prakticky skoro pořád, proč by ne?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Booking si taky může stáhnout peníze . Člověk tam dá číslo karty a oni si pak stáhnou kolik potřebují .
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
nelze. Můžou si vzít pouze částku v původní jistině, na kterou se autorizace provádí.
1 odpověď