Přitom by to bylo tak jednoduché, stačilo by vyrábět takové stroje jehož maximálka by nebyla víc než 130-140 km/h a pak by prostě neexistovalo jet 200, je že když se v dnešní době i cestovní endura vyrábějí s výkonem 150 koní tak to je pak těžké chtít aby na tom uživatelé jezdili podle předpisů…..
Nemusím mít v autě 200 čudlíků, ale tohle je zase druhý extrém, opravdu holobyt a po stránce designu je to odporné a ani se nedal říct že originální, něco podobného bylo na papírech už v 80 letech….
Njn, hodně starších pánů se nechce při nasedání ohýbat přes svůj ranec a tak chtějí auta velká jako autobus ale zároveň chtějí “sportovní” a tak vznikají paskvily jak SUV co má hromadu koní, Škoda Kodiaq RS apod.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přitom by to bylo tak jednoduché, stačilo by vyrábět takové stroje jehož maximálka by nebyla víc než 130-140 km/h a pak by prostě neexistovalo jet 200, je že když se v dnešní době i cestovní endura vyrábějí s výkonem 150 koní tak to je pak těžké chtít aby na tom uživatelé jezdili podle předpisů…..
2 odpovědi