Asi zas nějaký plešatý prorok blbne....
....
A když šel cestou, pacholata malá vyšedše z města, posmívali se jemu, říkajíce: Jdi lysý, jdi lysý! 24Kterýž ohlédna se, uzřel je a zlořečil jim ve jménu Hospodinovu. Protož vyskočivše dvě nedvědice z lesa, roztrhaly z nich čtyřidcatero a dvé dětí. 25I šel odtud na horu Karmel, odkudž navrátil se do Samaří.
Všichni tady pindáte, ale kolik z Vás na krku nosí křížek?
... tak si nestěžujte a kupte si kobereček
Popravčí nástroj na krku nenosím, neboť křesťanství je stejně úchylná ideologie jako islám. Jen díky dlouhodobému tlaku sekulární společnosti už vesele neupalují heretiky a domnělé čarodějnice. Dělali by to zase, kdyby dostali příležitost.
Kdo chce věřit,cestu si najde.Kdo nechce,jeho volba.Víra je o svobodném rozhodnutí každého jedince.Mimochodem,kdyby všichni žili podle desatera je nám tu všem dobře.Hezký,klidný Štědrý večer plný lidského pochopení a klidu v duši přeji😉🌲
Prosím, přečtěte si skutečné desatero, které nedodržuje vůbec nikdo, a to je dobře. Exodus 34. Nejrozumnější z nich je: Nebudeš vařiti kozelce v mléce matky jeho.
Zkuste mi sem napsat, co, vy ateisté, máte v rukávu, že jste ateisté. My věřící o Bohu přemýšlíme. 1. věda neví kde a jak vznikla živá buňka a samovolně je to nemožné. 2. jak mohla náhoda vědět co vše člověk potřebuje a dát mu to na místa tak, že je souměrný a krásný. 3. Je psáno - Boha vidíme v účelnosti a kráse Jeho stvoření. A jsou krásní a souměrní nejen lidé, ale i zvířata. Jen si představte, kdyby ta vaše náhoda nám zapomněla dát klouby, prsty.................................. Bůh mohl tvořit na hotovo, jinému ponechal vývoj, neboli dnešním jazykem - naprogramoval vývoj. 4. Stalo se mnoho zázraků, Mariánských zjevení a např. ve Fatimě či Guadalupe lze tyto zázraky dokázat. Nastudujte si je pečlivě. I my prostí věřící máme s P. Ježíšem, P. Marií v dnešní době své zážitky, i já jsem byla těmito Božími milostmi obdařena a tak s pokorou píšu, že vím, že Bůh existuje a že vím, že i posmrtný život existuje. Chci vám také napsat - pokud nechcete nebo nemůžete uvěřit, neposmívejte se katolické církvi, věřícím. Pravda je u nás. Jednou ji poznáte i vy. Kdo Boha upřímně hledáte, zkuste si v klidu pokleknout a poprosit Ho se vší upřímností srdce, aby vám ukázal cestu, jak Ho nalézt. A potom pozorujte bedlivě jak vás Bůh vede. Přeji všem, abyste Boha nalezli a došli tak pokoje ve svých srdcích.
Gish Gallop, debatní taktika spočívající v rychlém vyzvracení velkého množství lží, polopravd a nepodložených tvrzení tak, aby se oponent nebyl schopen ke všemu vyjádřit, neb vyvrátit nesmysl je 10x náročnější, než nesmysl stvořit. Argumentační faul pojmenovaný po kreacionistovi Duaenu Gishovi. Asi k padesáti bodům vašeho blábolu bych musel sepsat odpověď o sto padesáti odstavcích.
Lžete. Evidentně jste si to ani nepřečetl.
Příspěvek pana Homoly celkem koresponduje s názory profesora Barta Ehrmana, jednoho z nejuznávanějších expertů na ranné křesťanství a historickou osobu Ježíše. Křivé svědectví, lhaní... to z vás Ježíšek nebude mít radost. Víte kam dle Zjevení 21:8 pofrčíte, že?
Zkuste se nad tím zamyslet z jiného pohledu. Kdyby Bůh zakročil proti všemu zlu, musel by zakročit proti každému z nás. Každý jsme někdy provedli něco, co druhému ublížilo, třeba jen slovně. Pokud by lidem zabránil páchat zlo, připravil by nás o svobodu. Byli bychom jen loutky. Je to trochu paradox, ale Bůh nás miluje a právě proto nám dává svobodu rozhodnout se mezi dobrem a zlem. Ale zodpovídat se za svoje jednání budeme všichni, ale ne zde na zemi. Ale až tam "nahoře", před jeho tváří. Pěkné Vánoce.
Takže pokud v nebíčku nebude žádné zlo, tak tam budou samé loutky bez svobodné vůle, bo jinak to všemohoucí udělat neumí. Jak v nebi, tak i na zemi.
Křesťanství JE "různorodé" především kvůli podobným blbům, kteří byli kolegy autorů apokryfů. Ostatně to ale není až takové překvapení. Už Ježíš Kristus mluvil o vlcích v ovčím kabátě (Mt.7:15) Dál o takových psal i apoštol Petr, Jan, i Pavel (2.Pe.2:1, 1.Ja.2:18, Sk.2:29).
A to nemusím zmiňovat protestanství, protože to už byla reakce na odpadnutí, které nastalo dávno před příchodem protestantů.
...
Pokud jde o Vámi zmiňované, Ježíšovo Božství, co se má nějak vyvíjet v čase... Pokud jde o kanonické knihy... žádné Ježíšovo božství neexistuje. O to se trochu přičinil až císař Konstantin, ale definitivně až jakýsi Athanasios.
Kristus své učedníky učil jasně, že není Bůh... např. Mat.5:45, Mar.13:32, Lk.22:42, Jan 14:2.
V Markovi se stal synem božím adopcí při křtu. V Matoušovi a Lukášovi zázračným početím a v Janovi už machruje, Dříve než Abrahám byl,JÁ JSEM. Což je jasná narážka na JSEM KTERÝ JSEM
Legenda s časem roste. Zda o sobě sám tvrdil že je nebo není bohem, je irelevantní.
Podle mě nezmiňuje Marek Ježíšovo narození z toho důvodu, že původními adresáty Markova evangelia zřejmě byli křesťané nežidovského původu (možná v Římě, kde působil apoštol Petr, pod jehož autoritou Marek psal). To je vidět z toho, že Marek některé židovské termíny vysvětluje, např. zde: "Vy však učíte: Řekne-li někdo otci nebo matce: ‚To, čím jsem ti zavázán pomoci, je korbán (to jest dar Bohu),‘ (Marek 7,11). Marek Božskou identitu Ježíše popsal rovnou v prvním verši: "Počátek evangelia Ježíše Krista, Syna Božího." (Marek 1,1)
Naproti tomu původními čtenáři Matoušova evangelia byli křesťané ze Židů. V prvním verši Matoušova evangelia ukazuje Matouš, že Ježíš je potomek Abrahama a Davida: "Listina rodu Ježíše Krista, syna Davidova, syna Abrahamova." (Matouš 1,1). Křesťanům ze Židů bylo důležité ukázat, že Ježíš je naplněním zaslíbení, které od Boha dostal Abraham, Izák, Jákob a Izraelský národ. Proto i při narození Ježíše je napsáno v Matoušově evangeliu (1,22 -23): "To všechno se stalo, aby se splnilo, co řekl Hospodin ústy proroka: ‚Hle, panna počne a porodí syna a dají mu jméno Immanuel,‘ to jest přeloženo ‚Bůh s námi‘."
Tak k Matoušovi a panně. Neznámý autor evangelia později nazvaného podle Matouše byl posedlý proroctvími, ale neuměl hebrejsky. V řeckém překladu je hebrejské slovo ALMA (mladá dívka bez ohledu na její hymen) přeloženo jako PARTHENA (panna). Navíc příslušná pasáž v Izaiášovi, hovoří o dívce, která už byla těhotná, a světe div se, s Izaiášem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každé zpřísnění drogové politiky zvedá cenu drog a tak zvyšuje kriminalitu s nimi spojenou. Duterte taky výrazně zvýšil procento HIV pozitivních mezi injekčními uživateli (a jejich třeba nefetujícími partnery!) kteří si nemohli legálně koupit čisté jehly.
2 odpovědi