Které auto umí za 4 s 100 až 200? To asi nebude běžné auto pro běžný provoz že? A tupost myslím v reakcích, ne v dynamice. Já jsem testoval nejdražší a nejrychlejší auta světa. Trochu se tomu přibližuje Ferrari F12, když si připravíte otáčky. Ale pořád má elektromobil prostě rychlejší reakce. Berte to tak, že při nějakém klidovém režimu jedete s výkonem 19 kW po okresce. Dáte plný plyn a během 108 ms tam je 240 kW např. V té době zaprvé ani převodovka nedokáže V spalovacím autě pod řadit tak rychle, a i kdyby dokázala, tak se mi zvednou otáčky pro vyšší výkon. Takže ano, spalovací auta jsou tupá a neohrabaná.
Podle mě tam hned nemůže pustit takový výkon, jestli auto nehrabe tak ho sníží elektronika, to je podobné jako u spalovaku s vyslaplou spojkou se dostanu do otáček kde maximum výkonu a pustím to, tak budu hrabat jak pitomec.
Které auto umí za 4 s 100 až 200? To asi nebude běžné auto pro běžný provoz že? A tupost myslím v reakcích, ne v dynamice. Já jsem testoval nejdražší a nejrychlejší auta světa. Trochu se tomu přibližuje Ferrari F12, když si připravíte otáčky. Ale pořád má elektromobil prostě rychlejší reakce. Berte to tak, že při nějakém klidovém režimu jedete s výkonem 19 kW po okresce. Dáte plný plyn a během 108 ms tam je 240 kW např. V té době zaprvé ani převodovka nedokáže V spalovacím autě pod řadit tak rychle, a i kdyby dokázala, tak se mi zvednou otáčky pro vyšší výkon. Takže ano, spalovací auta jsou tupá a neohrabaná.
Aprilia tuono v4👍, samozřejmě tocivy moment má elektro v celém spektru, ale doteď jste všichni jezdili spalovaky a není potřeba to teď hanit.
Říká se tomu aktivní bezpečnost. Podle vaší logiky bychom teda měli mít třeba jenom bubnové brzdy?
Právě díky tomu, jaké mám reakce na plyn se nic nestane. Víte kolik riskantních situací způsobí řidiči, kteří se nedokáží připojit na dálniční pruh, protože jim chybí výkon a zoufalého hledají v úzkém spektru otáček s naprosto tupého a neohrabaného spalovacího motoru? Víte kolikrát jsem viděl, jak se auto snaží rozjet třeba z čerpací stanice a napojit se do provozu? Jak mu to nejde? Vždyť je to přesně naopak. Čím větší výkon a reakce na plyn budete mít, tím vyšší aktivní bezpečnost poskytujete nejen sobě, ale i ostatním účastníkům silničního provozu.
Neblázněte jaký tupý spalovací motor a úzké spektrum otáček ze 100 na 200 pod 4s to není špatné
Je irelevantní, kde byla baterie vyrobena, pořád je to ta samá technologie li-ion článků, většinou 18650 která je náchylná na mechanické poškození, nesprávné nabíjení a na degradaci s každým nabitím... u benzínového stroje je problém, který by mohl zapříčinit požár (únik paliva) cítit a většinou i vidět, kdežto u jakéhokoli elektrocajku si problému nevšimnete do doby, než začne hořet... Navíc nikdo nečte manuál - li-ion články dobíjejte zásadně POD NEUSTÁLÝM DOZOREM a mějte připravenou cestu jak nabíjený přístroj okamžitě umístit daleko od všeho co by mohl zapálit, výpary hoření jsou smrtelně jedovaté a s vodou po hašení je třeba pracovat jako s kontaminovanou - tedy například vodu ve které je umístěn eletromobil po dohašení, je třeba zlikvidovat ve spalovně...
Nikdo nemá čas 8h stát u koloběžky než se nabije
Jestli by policajti jezdili 50 ve ferarii. Na to tam krk že ani jeden!!! Normální buzerace to je nic jiného. Ne provedl nic!!! A hked řidičák pryč. Normální buzerace to je nic jiného jenom magor musí vymyslet 90 km v hodině. A ještě nikoho neohrozil.buzerace a zase buzerace!!!
Na okreskach nemají vůbec co měřit
Rychlost motorkáře je zde nepodstatná. Když pojedu rychleji, než bych měl, tak mi nedáte přednost zprava?
Tyto situace by měl člověk na motorce předvídat a myslet 2x tak za ostatní, taky jezdím rychle ale jen kde si to můžu dovolit to ani nejde jinak na silnějším stroji v malých rychlostech se mu moc nechce fungovat, ale určitě ne po městech, předjíždět kolony v křižovatkách atd.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
no vy jste jeden z tech, komu staci superb... me by superb nestacil a rad vyuzivam toho, co mi subaru nabizi. Komfort jizdy v superbu nikdy nebude takovej, jako ve Foresteru a to z mnoha ruznejch duvodu. A ze na sedesatilitrovou nadrz ujedu tak 450km mi je uplne jedno, protoze si vsech tech 450km naprosto uziju a vetsinou si jeste nekde odbocim, abych se projel vic, nez ve skutecnosti musim. Ale budte v klidu, subaristi jsou hodni a mili lide a az nekde zapadnete, tak vam pomuzou a vytahnou vas 😄
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nepřehánějte, kola se u toho zalepí stejně jako u všeho, ještě budete tvrdit že tam kde zapadnu traktorem tak to subaru projede a ještě mě nejlépe vytáhne. Zase takový zázrak oproti jiným 4x4 to není
3 odpovědi