Když logicky tak logicky. Mám v rodině jedno auto a jsme tři řidiči. Proč bych měl platit tři pojistky?
Protoze tu nehodu nezpusobi auto, ale ridic. Melo by to byt pojisteni odpovednosti ridice, ne auta. Kdyz nekoho zastrelim, byt nedbalosti, taky za to nemuze ta zbran. Navic to neni dogma, ja jsem pro pojisteni RZ majitele ci s prislusniky domacnosti, jak u pojisteni odpovednosti byva a moci ji umistit na auto, ktere zrovna uzivam.
Sice to dává smysl, ale ve finále by pojišťovny vytahali z lidí více peněz než jak je to dnes. Takže za mě radši ne.
Proc? Naopak prave soucasny system je nastaven tak, ze platite za vse, ale jedete jen jednim autem. Neni duvod, aby to stslo vic, naopak. To same moznosti vypovedi, pojistky se prekryvaji, novy majitel uzavre novou, stara jeste plyne, vrati ji pomerove k datu preregistrace. Protoze vlastnictvi dle obcanskeho zakoniku v tehle oblasti tak uplne neplati, vse se ridi jen zapisem v registru. Holt pojistovnicka lobby si to nechala dobre nastavit. Dalsi vec je, ze rada pojistoven ke kazdemu vyroci sponuje cenu, coz vas nuti neustale pojistky vypovidat a uzavirat nove. Ferovou nabidku dostanete malokdy, vetsinou mi to prijde jak handrkovani na blizkovychodni trznici. Cest vyjimkam, ted jsem skoro se vsim u jedne a zda se, ze si konecne zakaznika bez nehod a s radnym placenim vazi.
Když už stát zařídil,že musíme platit povinné ručení a dál výborný kšeft soukromníkům vlastnícím pojišťovny, měl by zařídit,aby pojišťovny měli stejné podmínky způsobu úhrady (netvrdím výši!)'aby každý nemusel studovat podmínky placení (jak autor píše, hlavně ty malým písmem) jako v detektivní kanceláři!A "zasukované" texty platných podmínek,tomu také nepřidávají.Stejně si myslím, že když kdysi stát rozhodl za nás ,že musíme mít zákonné pojištění,mělo se to platit a zůstat přímo státu a ne vytvořit povinnost platit soukr. firmám a bylo by to jednotné.V té džungli a různých platebních podmínkách různých pojišťoven je to čím dál víc matoucí a živí se na tom další soukromé, rádoby"poradenské" agentury, které to fakticky zdražují.Nenalhávejme si,že vyhledávače to dělají zadarmo a na konci to zaplatí vlastník vozidla.
Tak on je problém především v tom nastavení povinného ručení pro jednotlivá motorová vozidla. Máme v rodině 2 auta, motorku, skútra, přívěsný vozík, za vše se platí povinné ručení, 5 pojistek. Logicky by měl mít majitel ŘP uzavřeno povinné ručení na svou osobu jen jedno, zadek má taky jen jeden a sedí vždy v jednom vozidle. Vzaly by se v potaz jeho zkušenost (věk), na jaké skupiny má ŘP, či v jakém rozsahu chce pojistit. Platil byste jednu pojistku, povinné pojištění řidiče za škody způsobené při řízení dopravního prostředku a nemusel byste furt neustále řešit nové pojistky na nová vozidla atd., to je neskutečnej nesmysl. Pochopím to u firemních aut, kde jste ve výkonu povolání, ale u soukromých je to za mě nesmysl. Další z možností (a nejsem si jist, zda není podobný princip v Rakousku) je že budete mít povinné ručení na vydanou registrační značku a tu si budete moci umisťovat na svá vozidla. Nějak tak asi fungují i manipulační značky, které se přendávají na různá vozidla.
I psychologové sami vědí, že psychotesty jsou nesmysl. Ukážou momentální stav dotyčného. Ne to, co se z něj stane,až ho něco semele. V drtivé většině jsou střelci poklidní, na veřejnosti se neprojevují negativně. Neničí stadiony, bary atd. Podívejte se, co se děje na silnicích. Na diskuzích. V politice. Co zločiny spáchané v opilosti. Pro všechny psychotesty?
Tohle mě na tom fascinuje nejvíce, v diskusi většinově lidé, co ZP nevlastní a v problematice se vůbec neorientují. Pak navrhují nesmyslná opatření. K držení ZP je třeba trestní bezúhonnost. Navíc si uchazeče prověřuje policie, jaký vede život, zda není alkoholik, výtržník, nemá problémy se sousedy apod., ať pan novinář přijde se statistikou, kolik držitelů ZP je odsouzeno v poměru ke zbytku společnosti. Proto také máme každá rok 500 mrtvých na silnicích, k držení ŘP jsou mnohem benevolentnější podmínky, možná by to chtělo směřovat pozornost do oblastí, kde jsou problémy skutečné a zcela zjevné. Máme jednu z nejlepších zbraňových legislativ, takže tyhle tlaky opravdu nechápu.
Nerozumím. Ten s těmi dvěmi kamerami jel docela dobře. Šipky začínaly až za autobusovou zastávkou. Takže, proč by se měl hned řadit ? Za mne se zachoval naprosto regulérně a naproti tomu regulérním psychopatem je týpek v kšiltovce.
Vůbec nerozumím ani jemu ani podobným. Spěchají, spěchají, aby pak klidně třeba na minutu i víc zablokovali sebe i všechny ostatní. To mi jaksi hlava nebere. Jak říkám, psychopati mají asi jinou a ne zcela logickou logiku. Protože jediným vítězem, je psychopatovo Ego. Ale bohužel pro toho psychouše on o tom všem asi ani neví
Ivo se mel radit do zipu az na konci! To je smysl zipovani, ne se nacpat 100 m predtim, nebo kazdy na jinem miste. Navic zjevne bez blinkru (neni videt odraz ani na aute pred, ani za, ani ba svodidlech). K tomu pri tom zarazenim na spatnem miste a spatnym zpusobem i pribrzdil. Takze ano, i za me je Ivo idiot.
Já to chápu, ale když jedete závod, tak těch kritických míst je tam jistě víc a když každé kritické místo pojedete na absolutním limitu, tak je to velké riziko a když je déšť, tak tuplem.
_____
Možná je lepší to nadehnat na méně rizikových úsecích, i když samozřejmě pokud to tak dělají všichni a chcete vyhrát, musíte jít asi i do těch rizikových.
_____
Ale furt by mělo platit, že když už je to hodně přes čáru, tak to nemá smysl hrotit a zmrzačit se, za každou cenu vyhrát je blbost, když kvůli tomu skončíte třeba na vozíku a pak nebudete moct závodit vůbec...
No vidite, ze jste se chytil. To je smyslem zavodu, jet na limitu, posouvat ho. Na silnici jde predevsim o bezpecnost. Tady jde o rychlost. Delaji to i s vedomim znacneho rizika. Nekdy to holt nevyjde, o zlomek vteriny pomalejsi reakce, pozdeji na brzdy, pozde zatocit, naplavene blato na ceste... Nehody se logicky stavaji. Snad budou vsichni brzy v poradku!
Aha, jo v tom rallye by bylo předjíždění asi nebezpečné 👍
_____
Každopádně tím obecně chci říct, že pokud závodník zná své řemeslo, tedy závodění v autech - tak asi ví, kdy může přijít vymletí.
_____
A pokud je to více jak 50 % šance, tak je blázen, že do toho jde - ano může mít místo stříbra zlato, ale taky být poslední a skončit rok v nemocnici, kdy si může hrát na pokoji leda Need for Speed na Play Station 👍
Vy to nereste, pane Ruptechte. Nepochopite to. Proste nepochopite. Jezdci znaji velmi dobre limity sve, techniky, ze zkusenosti i s ruznymi povrchy, stejne tak fyzikalni zakonitosti. Principem je, dostat se po vsech smerech na hranu moznosti a byt nejrychlejsi. Projedte si nejakou trat, pak znovu a zmerte si cas. Pak znovu a rychleji a znovu. Dokud nebudete v riziku, nezajedete nejlepsi cas. Oni jedou zavody, kde jde o rychlost a cas. Nejedou se starou v sobotu rano do Kauflandu. Ale jak rikam, nereste to, stejne to nepochopite.
OK a jestli jste skončil, zavolejte a objednejte se na doučování z češtiny.
Takže nic, co? Máš s hovorovým zápisem na neformálním diskusním fóru problém? Dobře, zkusím to tedy lépe a pomaleji, abys stíhal. A také ti dám pár cenných rad. Na rozdíl od tebe budu konkrétní. Předně, než budeš někoho poučovat o pravidlech českého jazyka, sám si zopakuj pasáže k větám vedlejším. Zjevně ti dělá značné obtíže je rozpoznat, v každém druhém příspěvku ti totiž chybí čárky. Používej raději věty jednoduché, asi tak jednoduché, jak jednoduché a ploché máš smýšlení o druhých lidech. Dále, při řízení se zkus vyhýbat výmolům a kanálům, nebudeš muset tak často vyvažovat kola a šetříš další části podvozku svého vozu. Dle tvých příspěvků jsem vyrozuměl, že jsi pouze uživatelem vozidla, než panem řidičem, ale zkus se na to soustředit. No a na závěr, přestože jsi zřejmě často přesvědčen o správnosti jen a jen toho svého názoru, ačkoliv ti plno lidí říká něco jiného, zkus se někdy nad tématem na chvíli zamyslet, protože za blbce nemusejí být oni, ale můžeš jím být naopak právě ty.
Žádná pakárna to není. Povolit o 1/2 otáčky všechny šrouby na všech kolech ručním klíčem s dlouhou pákou je otázka 4 minut. Takže to je jediný čas, který by mě ten utahovák ušetřil, a to celkem 2x za rok. Už dělám jen 1 auto, na druhém máme nově celoročky. Takže pro mě je aku rázový utahovák zbytečnost. Pokud bych ale nepoužíval (neměl) aku šroubovák, tak bych to určitě viděl jinak a utahovák bych asi pořídil.
Ano, jde to, dělal jsem to řadu let také tak, ale předloni na jaře mi soused půjčil aku utahovák a na podzim už jsem kupoval svůj. Je to pro mě prostě pohodlnější, kleknu si ke kolu a do minuty je dole.
Bohužel máte pravdu. Sice už to zdaleka neplatí vždy a některé servisy to dělají tak jak se má, ale podobné zkušenosti jsem v minulosti měl též. Jen k taková poznámka k tomu rázovému utahováku - já jsem jeho koupi kdysi též zvažoval, ale nakonec jsem to vyřešil jinak. Povolím (jen o cca 1/2 závitu) všechny šrouby na všech kolech dlouhým klíčem. A pak při výměně jednotlivých kol použiju namísto rázového utahováku elektrický akumulátorový šroubovák (který jsem měl doma a nemusel jsem ho tedy kupovat) pro vyšroubování a následné našroubování všech kol. A nakonec použiju pro finální dotažení momenťák. Takže ten rázový utahovák by mě celý proces usnadnil pouze v tom, že by mě odpadl pouze ten první krok, kdy obejdu auto a povolím všechny šrouby s dlouhým klíčem.
Jenze to povolovani je na tom vlastne ta nejvetsi pakarna. Ja auto zvednu na hydraulickej zvedak, aku utahovakem povolim a sundam matky az u zvedleho kola. Matky nasazuju ruco a zatocim, ze jdou dobre na zavit, pak utahovakem jen dotocim a dotahuju uz jen momentakem. Vy takhle musite povolit na zemi, zvednout auto, sundat srouby/matky, ten aku razak se da sehnat za 3 litry a na 4Ah baterku udelam 2 auta, kdyz najdete nekde v akci, tak doporucuju
Vůbec by mě nenapadlo měnit si kola sám. Proč bych se s tím měl špinit, že k tomu nemám to správné vybavení ani nemluvím.
Fakt si dá někdo kola na auto bez kontroly vyvážení?????
A zadek si vytres sam, nebo na to mas taky lidi, aby ses nespinil? A co vymenit zarovku nebo pojistku? Hele zkus rukavice, fajnova vecicka. Jinak ted jsem o vikendu prezouval auto (7 lety syn uz to v podstate s minimalni pomoci zvladne sam). Hydraulicky zvedak 1200, aku razovej utahovak 3000, kompresor dvoupistovej 6000, momentak 1000, v podstate bezne vybaveni garaze na radu let a sirsi vyuziti, za par supu. Pri vymene si zkontroluju plno dalsich veci na aute, takze mam presnou predstavu, v jakym jsou stavu. Kola povoluju az na zvedlem aute razakem, po vymene matky dotocit ruci na cit a dole dotahnu presne momentakem, jak predepisuje vyrobce. Kola nechavam vyvazit, kdyz je treba. To snad pozna kazdy i v prubehu roku, ze mu haze a vibruje. Takze chapu, ze to ne kazdej chce delat, ale ty pindy o nutnosti vyvazeni a ohrozovani ostatnich, to byl fakt ustrel mimo.
Proč bych se proboha měl někdy bít na bruslích? Když jdu hrát, chci si přihrávat černou gumu a zkusit jí dostat za golmana do sítě.....
Na rybníku s kamarády ano, ale tam na vás asi nepřijde 18k diváků. Přijdete mi trochu jak v Jiříkově vidění, jako byste viděl NHL poprvé v životě. Holt to mají nastavené trochu jinak, rivalita, derby, kdo se bojí, je na tom psychicky hůř a spíš prohraje. Nejsem příznivce bitek, ale beru to tak, že k hokeji to čas od času patří. V NHL se odehraje vč. PO kolem 1500 zápasů za sezonu, holt občas nějaká bitka je. Za mě rozhodně lepší čelem k sobě, než nějaký zákeřný faul zezadu u hrazení. Upřímně já se třeba nekoukám na žádné exhibiční zápasy např. starých hvězd, kde sice padá plno gólů, ale sportovní napětí veškeré žádné. Jen jsem reagoval na ten koment o několika bouchnutí do chráničů, nevím no, v bojových sportech jsou většinou rukavice, tady jdou klouby na čelist, není to úplně taková pohodička. Myslím, že se pročistil vzduch a příští vzájemný zápas už bude zase v běžném normálu
Hra nás nezajímá, po buly se chytneme za dresy pod krkem, několikrát se navzájem bouchneme pěstí do ramenních chráničů a když se u toho zadejcháme tak, že už jen stojíme, roztrhnou nás rozhodčí a jdeme do sprchy 🙂 🙂 🙂
Číslo účtu k zaslání platu je stále stejné, děkujeme.
Párkrát do chráničů? Bil jste se někdy na bruslích? Hokej je týmová hra, každej hráč má přesně definovanou roli, pokud Rangers jedou na Rempeho, asi to pro ně má nějaký smysl. Že ho Vy nevidíte, neznamená, že tomu tak není. Navíc v Americe to bere mnoho fanoušků jako show, ty lístky byly pro nepernamentkáře obtížně sehnatelné a to se hrálo v MSG
Moc ho nesleduju, ale 90ti % úspěšnost zákroků a inkasovaný necelé 4 góly na zápas nejsou zrovna oslnivý statistiky.
Tak hraje za Kacery, to neni nejsilnejsi tym. Ale maj nekolik nadejnych mladiku. Procentualni bilanci mu hodne ovlivnil zapas s Oilers, kde dostal 6 golu. Treba Prosvetov je o rok starsi a neni na tom o moc lip, i kdyz chyta za COL
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako vážně? Opravujete češtinu a napíšete sCHoda podNětu? A já myslel, že je to shoda podmětu! Pak kdo je tady hňup.