Také jsi říkám, kde jsou ty experti? Jsou to jen vyžírkové. Takový Baxa nebo Svoboda a jím podobní. Sedí v PČR, v zastupitelstvech v dozorčích radách, ve výborech. Všechno stíhají, za vše dostávají peníze. Pokud je tomu tak, proč je 200 poslanců a nejen třeba 100. Na to je nabaleno x poradců a asistentů vše platíme z našich daní. Tak ať to nedělají a pustí tam jiné, kteří budou umět vládnout lépe a nepůjde jim jen o koryta.
Na obrázku vypadájí skoro všechny auta krásně. Jsem zvědavý až to uvidím na vlastní oči a mohu si to osahat. Je dobře, že tu bude konkurence, protože automobilky zdražili neuvěřitelně a kvalita upadá. Všechny díly dělají bulhaři, mongolové a buhvíco za svoloč jen, aby srazili ceny.A nám to pak prodávají za nesmysl. Buď budou muset zlevnit nebo jim spadnou prodeje. Protože za pár let nové auto bude drahý luxus.
Ten Jurečka co nápad to perla! Dotovat e-auta ohroženým skupinám. Už jsem na to spojení “ohrožená skupina” alergický. Nic jim nedávat. To jako, že jim stát dá dotaci na auto a z čeho jako ty lidi, pokud jsou na tom tak špatně budou platit servis, pojištění, provoz+elektřinu? Na to také dostanou peníze. Až jim odejde baterie a nová stojí půl milionu, tak co ? A ostatní si to mají zaplatit 100% sami ? Kdo mu to z těch desítek poradců řadí? Místo, aby si ty nízko příjmový lidi vzali další práci nebo hledali lepší, je jednodušší dostávat X dávek. Stát by se měl chovat jako řádný hospodář. Nikde není napsáno a dáno, že každý má nárok na auto nebo vlastní RD.
Moc nerozumím tomu, proč to ŘSD neudělá silnici z Protivína do Vodňany 2+2 pruhy? Dálnice D4 z Prahy do Písku bude za pár let kompletní. Nyní se buduje zbývající úsek z Hájů do Mirotic v projektu PPP. Provoz hlavně kamionů je do Č.Budějovic velký. Dle mě by to mělo být z Prahy do Č.B. celé jako dálnice D4 2+2 pruhy. To zas někdo vymyslel pí.ovinu. A za pár let se to začne předělávat a nové mosty bourat.
Opravdu stát vydělal?? Akorát nám ničí silnice, protože jezdí většinou přetížené. Ty se musí neustále opravovat včetně silnic v okolí dálnic, kde kamiony objíždí zpoplatněné úseky. Taky musíme odečíst poplatek za zprávu firmě Czech Toll. Zvedl bych mýto na dvojnásobek ať jezdí třeba přes Polsko nebo Rakousko. Stejně tady žádný netankuje jen projíždí. Pak člověk chce jet po D5 do Prahy a neustále musí brzdit a rozjíždět se a jet x km za kamionem, který předjíždí druhý.
Co to ten Hampl blábolí za nesmysly. Šetřit se dá úplně jinde na zbytných věcech. Klidně bych snížil počet poslanců na 100 nebo 150 ( z 200). Sebral bych jim různé příplatky za vedení výborů a podvýborů. Zmrazil bych jim platy na celé volební období. Kdo nepracuje nedostane dávky. Zrušit doplatky na bydlení - vymýtit ubytovny pro nepřizpůsobivé. Ten kdo si zničí byt nedostane automaticky nový ( Chánov, Janov a další lokality). Omezit dotace na nesmyslné projekty. Snížit počet státních úředníků - více digitalizace státní správy atd. Ale kde není vůle tam není cesta. Lepší výběr daní. Zrušení až 90% vyjímek.
Nechápu, proč v ČR, která má 10 mil. obyvatel existuje přes 400 distributorů energie. ERU rozdává licence jak smyslu zbavená, každému kdo si řekne. Nadsázka. Stát by si to měl lépe ohlídat. Ideální by bylo mít max. do 50 distributorů energií jako strop. Opět žádný státní úředník nebo ministr za to nemůže a zaplatí to daňový poplatník. Za druhé nevím proč by měl stát pomáhat lidem, kteří za X let ušetřili nemalé prostředky a když se BE položí natahují ruce. Když se šetřilo s nikým se nikdo nedělil. Holt riziko každého občana. Buď jsem konzerva a jsem u ČEZ, EONU, PRE a vím, že sice zaplatím víc, ale mám jistotu dodávek, nebo hledám úsporu, ale je to risk. A pak holt co jsem ušetřil tak musím zase vrátit ve vyšší částce.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To je rychlost. Úsek 3 km stavět 3 roky. To je možné snad jen tady u nás... :-(