To je divné, ministr dreďák říká, že to má jen nějaké mouchy?
Někdo lže a Havlíček měl pravdu, když vyzýval k odložení účinnosti.
"Havlíček měl pravdu". Víte, on má -vždycky- pravdu, protože Vám řekne úplně cokoliv, aby se Vám to líbilo a byla jste spokojená. Taková je jeho pravda stejně jako celé té sekty okolo něj. Druhá věc jsou činy a opravdu bych nechtěl, aby něco podobného zaváděla administrativa vedená Havlíčkem, to by se státní rozpočet prohnul a nefungovalo by nic.
okamžité odstupení ministra, policejního náčelníka a všech těch neschopných velitelů, co to odflákci a podcenili a svou lenností a amaterismem neodvrátili takovou tragedii, ke které nemuselo v takovém rozsahu vůbec dojít, je to hnus co předvedli....
Naopak, hnus je to, co tady předvádíte vy a většina zdejších diskutérů. Jak si vůbec můžete dovolit něco takového tvrdit, styďte se.
Já nechci politické body, ale chci znát pravdu o tom co selhalo. Já se starám o to abych odevzdával svoji práci ke spokojenosti objednatele a to samé očekávám od i mnou placených policajtů, víme...
Pokud jste tedy poslouchal dobře, tak jste slyšel, že neselhalo nic takovým způsobem, že by tomu šlo zabránit. A pokud jste opravdu poslouchal i to, jak mluvil Mašek na bezpečnostním výboru, tak jistě víte, o čem mluvím.
I jménem pozůstalých - přestaňte už s tím mediálním lynčem a hledáním jednoho hypotetického viníka! Už jsme ten detailní průběh událostí slyšeli tolikrát, že je z něj jednoznačné jasné, že tomu nešlo zabránit. I pro psychické zdraví nás všech už s to musí uzavřít, a je mi jedno, že si na tom Schillerová, Mašek i Vildumetzová chtějí jako hyeny vytlouct politické body.
Jen díky štěstí ev. vyšší moci; zdá se Vám, že nespuštěné šraňky na přejezdu v okamžiku průjezdu vlaku (na zastávce Černošice-Mokropsy opakovaně) se dají klasifikovat jako "dostačující"?!
Proboha, dost, vždyť Vy tomu vůbec nerozumíte! Přejezdové zabezpečovací zař. a traťové zab. zař. jsou dvě různé věci! Pokud se z důvodu poruchy nespustí "šraňky", tak myslíte, že na to předpisy nepamatují, že nastane chaos? Tak se bojte, když se chce bát.
Ptal jste se, kolik nehod jsem na té trati zažila. Odpověděla jsem na Váš dotaz.
A jak to souvisí? Velmi! Neboť to ukazuje "bezpečnost" provozu v režii ČD. To jsou spojité nádoby.
Mohl byste prosím Vaše "buďte bez obav, všechny tratě v ČR jsou zabezpečené" jít sdělit lidem, kteří byli v tom vlaku v Pardubicích?
Tak jinak - kolik nehod v důsledku nedostatečného traťového zabezpečovacího zařízení jste na trati Pha-Beroun zažila? Odpovídám za Vás - žádnou, jelikož trať. zabz. zař. je dostačující. To je jako byste se každou minutu bála jít po chodníku, protože Vás může přejet auto (a víte, že může), chybu řidiče nikdo neovlivní.
Jen drobný výčet: odpojený vagon za jízdy; otevření dveří do kolejiště při průjezdu rychlíku v protisměru; hořící lokomotiva, srážka se spadlým stromem, sražená osoba (pravidelně). Z menších "legrácek": odjezd soupravy bez průvodčích ("zapomněli se" na peroně), zablokování dveří v celém vlaku, nespuštěné šraňky při průjezdu vlaku (tak 2-3 do roka), spadlé trakční vedení (pravidelně)... Čte-li to někdo, kdo po té trati jezdí jako já, může pokračovat...
Nerozumím ale, jak otevřené dveře souvisí s tímto případem. Máte obavu, že je trať "nezabezpečená". Já říkám, že je to nesmysl. Všechny tratě v ČR jsou zabezpečené, podléhají totiž Drážnímu úřadu. Buďte tedy bez obav.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Vždyť je to pravda, tak co se rozčilujete. Nebo chcete popírat?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nechceme popírat, ale pouze říct, že Fico svými výroky pouze odvádí pozornost od toho, že on sám přivedl fašisty k moci. A to je zásadnější než nějaká samolepka někde na tanku, ať už ruském či ukrajinském.