Pročetl jsem diskusi a koukám, že většina diskutujících neví, o čem mluví. Na vysvětlenou - problém není pan Novák, co si dá k večeři Plzeň a v sobotu jde s kamarády do hospůdky na mariáš. Taky dělám něco takového (akorát bez těch karet). Problém je, že nám tu za posledních deset let přibylo totálních vypitóz, které se prolejvaj levným svinstvem od sedmi od rána a večer už jsou na kaši. A jsou nepoužitelné a nebezpečné. Že ohrožují sebe, budiž. Že to vede k rozpadu rodin taky budiž, to je soukromá věc. Ale když to do vás nápalí opilec, co má tři exekuce a dva zákazy řízení, akorát prostě musel jet do krámu pro petku a kořalku, už to není soukromá věc. A proto by se to mělo řešit na úrovni státu.
Proč má část lidi pořád potřebu kecat lidem do života a něco jim zakazovat. Přitom by stačilo, aby u zdravotních problémů způsobených alkoholem musela být finanční spoluúčast pacienta, aby v poradnicich na vyšetření a zákroky měli.prednost ti, co nechlastaji. A každý by se mohl SVOBODNE rozhodnout, co je pro něj důležitější a jak se bude chovat.
Tak já jsem ultraliberál, a dovedl bych si i představit, že bych si situaci, kdy mi do autobusu (v ultraliberalismu nedotovaného) vleze 150 kg namakanej frajer, co ten den blbě nakombinoval pivo, rum a piko a má pocit, že autobus je kosmická loď a já ho chci unést na Plejády, řešil sám a bez Policie. Nicméně většina lidí to takhle nemá a žít ve společnosti, kde je pandemie alkoholismu, je z bezpečnostních i kulturních důvodů nebaví.
Já se nevzdávám.
Vím, co dělám, a už to nebudu měnit. Fakt nechci žít věčně.
Pokud nechcete, aby lidi chlastali, dejte nebo ukažte jim něco jiného, protože většina jich vám řekne, že tady se nic jinýho, než chlastat, nedá.
Tyhle prostoduché poukazy na nějaké statistiky ukazují jen na omezený vhled do problému ze strany moderních mravokárců.
Přesně. Lidi třeba potřebujou seberealizaci. Ne všichni, ale většina. Přičemž u někoho je ta seberealizace třeba jen o tom, že má rodinu, děti, staví barák a po práci si jde zahrát fotbal. Jako jeho táta. Nicméně realita - absolvoval nějakou s.a.ka školu, uplatní se někde v Amazonu od nevidim do nevidim, vztahy mu krachujou, rekonstrukce nějakého baráku sci-fi, na fotbal není čas. Takže začne lejt. Ta montovnová kultura je s litím vůbec extrémně provázaná. A fetem taky.
Alkohol je šílený svinstvo, jen v mém okolí jsou dva lidé, co se ve věku okolo 25 let prochlastali téměř k demenci, jejich použitelnost pro cokoliv je blízká 0. Dotyčnou slečnu jsem např. viděl v osm ráno na zastávce snídaničkovat s jedním kolegou - flaška rumu a karáč Plzní (fakt, člověk by čekal petku Braníka, a ono ne). Nicméně alkohol není jediná droga, která nám dělá problémy. Mezi lopaťáky teď docela sviští pervitin, ráno si fouknou a jdou třeba skladničit, večer tam pošlou flašku, atd. Takže kromě omezení chlastu by to chtělo ještě důsledné omezení pervitinu, zakázat reklamu, dát varování na sáčky... Oh wait, ono je piko vlastně zakázané. Že by to tedy bylo něčím jiným, než tou dostupností? Nad tím by se měl zamyslet nějaký humanitní vědec (máme jich tu kvanta, ale odpovědi, co se s naší společností děje, od nic moc nechodí.). Můj čistě laický a možná špatný názor je, že bychom měli začít ve školství - pokud má ZDŠ odpadovost třeba 30% a třetina jejich absolventů je doživotně odsouzena ke špatně placené práci od nevidim do nevidim, je docela možné, že z nich část začne lejt a smažit. Prostě - proti omezení alkoholu v zásadě nic nemám, akorát by to chtělo nejdřív nějakou analýzu, z jakých příčin lidi pijou. A ty příčiny souběžně s tím omezením začít odstraňovat.
A přitom by stačilo pověřit pracovní agentury, aby sem přivezly pár desítek tisíc lidí z Bangladéše a Filipín, a je vyřešeno. Sranda bude, až to potichu udělá nová Babišova vláda (hádejte proč 😉 ). Prostě doba, kdy někdo uměl s Barčou nebo 111 a byl díky tomu GLOBÁLNĚ pan někdo už je pryč, a nikdy se nevrátí.
Mladé neláká žádná práce natož řídit kamion.Tak nějaké teplé místečko v kanceláři za pěkné peníze nejlépe bez jakékoliv zodpovědnosti.Uplně super s nějakou protekcí nebo se postarají svým zpusobem vlastní rodiče.Tohle je naše dnešní mládež a budoucnost naší země.Hruza mě jímá kdo bude pracovat na dnešní a budoucí duchodce když takových lemplu je rok od roku víc a víc........
Oni dnešní mladí vědí, že mají na víc než točit kolečkem od nevidim do nevidim, žrát blafy na benzínkách, ručit za všechno s jednou nohou v kriminále a močit u pangejtu na kolo. Ti se živí a hlavně budou živt sofistikovaněji, než třeba já (sám jezdím s busem), a je to jen dobře.
Nevím proč to řeší je to problém autodopravců. Pokud nabízí 70tis čistého s dietami přijde na pohovor mnoho řidičů a mohou si vybírat. pokud nabízí 40tis ke to horší.
To máte sice pravdu, ale ta částka je mimo ekonomickou realitu. Ono i těch 40 čistého je leckdy moc. Ono totiž aby ten autodopravce šoféra zaplatil, tak musí nejdřív nějakou zakázku sehnat, a přitom shánění hrají mzdové náklady setsakra roli - naopak to, jestli se dotyčný řidič stará o auto už fakt ne.
Tak hlavně nezapomeňte udělat zase z ničeho kauzu. Wow, manželka soudce si kupuje nemovitost v exekutorské dražbě, hrůůza, šílenost. Sice si to může koupit úplně každý, protože exekutorské dražby jsou veřejně dostupné třeba tady: Odkaz , ale co, když si to koupí manželka soudce, je to problém.
Ano, je. A velký. A to proto, že každý si to koupit rozhodně nemůže. Například soudce ;-)
melete nesmysly, když vše zfalšujete a ani nemusíte, prostě si otevřete kancelář a jedete. Vím o tom vše, moje dcera je advokátka. Nic Vás nenutí cokoli komukoli dokládat a už vůbec ne ČAK. Klient by si možná měl ověřit, že když chce nějakou službu, potřebuje ji od skutečného advokáta, ale toho to třeba ani nenapadne.
Proč se k tomu vyjadřujete, když o tom nic nevíte ?
Já dosud žil v bludu, že pokud chci jako advokát nejen vystupovat, ale i fungovat, například chodit k soudu, musím být registrovaný buď jako advokát, nebo jako koncipient s tím, že někdy udělám advokátní zkoušku. Jak moc jsem mimo?
Typický postoj čecháčkovského dezoláta - předpisy jsou tady od toho abychom je nedodržovali, ať nám "vrchnost" a všichni ostatní vlezou na záda. A pak se všichni dívíme jaký je u nás na silnicích bordel. Například v takovém Norsku,které je dáváno za příklad země s nejvyšší životní úrovní, si prakticky nikdo nedovolí nedodržovat na silnici povolenou rychlost a není to jenom tím,že jí stanovuje nějaký předpis. A jinak jestli autor příspěvku jezdí po silnici starým"šrotem" ,protože na nové auto nemá,tak ať pošle svůj "šrot" do šrotu a jezdí prostředky veřejné dopravy nebo na kole. Udělá pro své i naše zdraví mnohem víc než publikováním nenávistných plků.
Můžete mi poradit? Jezdím starou Felicií do práce. Na nové auto nemám. MHD jezdit nemohu, protože ten autobus řídím a musím být tudíž v práci třeba ve čtyři ráno, abych bus nastartoval a začal vozit lidi. Co mám dělat?
Koukám, že za to bude moci zase známý japonský záškodník pan Onoseto... Za mě - u soudu by se měli potkat: 1) Řidič soupravy - jel s nadměrem někam, kde to neznal a neviděl pořádně na cestu 2) Odpovědná osoba frmy dopravce - vyslal někam nadměr, aniž by si připravil trasu a doprovodné vozidlo 3) Odpovědná osoba správce komunikace - provozoval takto nebezpečný přejezd bez odpovídajícího označení 4) Manažeři dopravní firmy a správce komunikace - takto nebezpečný systém nastavili a udržovali v chodu. Všichni společně zákaz činnosti (fakt nechceme, aby to někde později zopakovali) a zaplatit škodu. Jednoduché. Akorát jsme holt v ČR :-/
🙂 Teorie pěkná, ale pokud to není nijak označeno tak ikdyž to projedete osobakem tak vás to vůbec trknout nemusí. Dokonce i kdyby Vám zadavatel řekl, že sice občas kamioňáci nadávají ale vždy k nim dojedou tak stačí hádám centimetry a trága je na světě
Ono takovou práci nemůže dělat každé vemeno. Nebo může, ale pak to vypadá takhle. Zkušený profesionál si takových věcí, jako je průserový přejezd, samozřejmě všimne. (Totéž zatáčky, dráty atd.) Ono nejde o to, že situace dojde do takového extrému, že někdo zemře, ale už zdržení vrtné soupravy o pár hodin je docela darda. Bohužel, v tuzemských firmách se to často řeší punkově (vím malinko o čem mluvím) a v 99% případů to i vyjde, takže hurá, ušetřili jsme za projekt, jednatel se společníkem může na lyže do Alp. Bohuže to 1% pak končí článkem na Novinkách a někdy se někdo nevrátí domu, jako třeba ten chudák strojvůdce 😕
Mj. je to jediná příjezdová cesta do firmy, kam řidič soupravu vezl. Že by firma podnikal 'načerno' a neměla povolen příjezd přes tento přejezd? Viník nehody je ale jasný. Řidič kamiónu. Tedy alespoň podle rozhodnutí politiků, kteří jsou odpovědni za nezpůsobilý přejezd. Teď budou všichni 'mlžit', budou trpět ztrátou paměti a vůbec ještě není jasné, jestli se ty 'správně dokumenty' neztratí. Začíná (velmi) vysoká politická hra. A někoho čeká ČERNÝ PETR.
Řidiče vyvinit skutečně nelze. Pokud někdo vleze do takového vozidla, zapne majáky, ale jinak jede jak kdyby to byla dodávka s nákupy, tak se nemůže divit, až to skončí průserem. Já bych u takové přepravy očekával minimálně projekt, brífink před cestou a doprovodné vozidlo, od věci by ani nebylo si tu trasu nejdřív projet s osobákem a seznámit se s kritickými místy. Ale tohle všechno stojí prachy, takže na to hodíme boba, naložíme a jedem. Výsledek v.u. přístupu v článku.
„Karvinští kriminalisté zahájili úkony trestního řízení pro podezření z trestného činu obecného ohrožení z nedbalosti, ze kterého je podezřelý řidič nákladního vozidla,“ Jako že měla být absence mozku na straně firmy vyvážena dvojitým mozkem na straně řidiče? Jako samozřejmě ano, řidič si minimálně podmínku zaslouží, pokud jel s takovouhle soupravou na blind, tak je spoluviník, ale on tam nejel na pivo... Někdo ho tam poslal a ten někdo by se k tomu soudu měl podívat taky. Protože dotyčný tu práci buď neumí dělat (což je špatně, vypravovat nadměry už je vyšší dívčí), nebo na to "censored", a to asi nemám slov. No, a někdo ten systém v dotyčné firmě takhle nastavil, a ten by měl být u soudu třetí do party.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vysoká rychlost jako taková není vůbec žádný problém. Nepřiměřená rychlost podmínkám je problém.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jj, jsou situace, že i 30 km/h je nepřiměřená rychlost. A pak se někdo diví, jak mohl bourat, když jel přece předpisově 50, svítil, byl připoutaný, nepil před jízdou a měl zimáky s předepsaným vzorkem, akorát mu to na ledu holt klouzlo a ABS to nevzalo.