Ach dalsi PR, opravdu tohle auto nebude prodejní trhák jak tvrdite a opravdu o něm nikdo vášnivě nediskutuje ..to už i ten Inster skolo za polovinu má smysl..
Dobré řešení jak to auto úplně zabit, na tazne bude.mit s hybridním pohonem 400Kg ? Čekal bych facelift ala hranatost ioniq5 a volbu hybridu takto to do dvou let zemře...
Hlavně to nesrovnatelně laciné proti multivan7, samé děsivé plasty , špatné sedáky..a pritom dražší než akční multivan ? Nechapu kdo si to koupi, má můj obdiv..
Jako spolujezdec jsem si málem zlomil vaz..ale jak není slyšet zvuk motoruje to takové.. jiné..bez emoci. Navic spotre6pri akceleraci na Nemecke dalnici je tak na 200km okruh si neumim predstavit..citite i tu hmotnost věřím ze yaris gr udela více zábavy za méně peněz..
Panu Koubkovi bych doporučil si to po sobě přečíst, protože dva odstavce jsou shodné tak buď to píše ai nebo ctrl + c nebo nějaký zkrat 😉 evidentně to nikdo nekupujte takže PR článek
Počítám správně, ze je dojezd 350Km s tim ze nemrzne a nejede tepelné čerpadlo? Pak je to v -10ti treba 270Km ? A to ještě nebylo plné lidi / nákladu ? To není moc výhra...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ach dalsi PR, opravdu tohle auto nebude prodejní trhák jak tvrdite a opravdu o něm nikdo vášnivě nediskutuje ..to už i ten Inster skolo za polovinu má smysl..