To máte sice pravdu, ale Vy dáte v jednom zátahu 400km? Každý má minimálně půlhodinovou pauzu, při které není problém kdekoliv dobít. Apropo, jen blb si myslí, že se baterie nebudou dále zlepšovat, EV vám teď nikdo nenutí kupovat. Nebo snad ano? A bonus. Spalováka si doma nenatankujete. EV v pohodě a ještě k tomu z FVE v létě zadara 😄
Půlhodiny? Proč? Vždyť ta auta skoro řídí sama..
V dobe kdy tesla valcuje evropu tak se tomuhle vysledku od nemcu nedivim. U tesly je treba pred dojezdem poradne zabrzdit aby po jizde vyschly. Jinak nevim v cem by mela tesla nejaky problem. U scaly ktera je v nemecku konkurent golfu se taky nedivim
Válcuje..to jsou ještě stále dotace ? Nebo je Evropa jen Norsko a Holandsko ? Bsechny převálcuje Čína s neomezeným rozpočtem..
Víte o nějaké Tesle, kde spadla cena na polovinu za půl roku? Koupím!
Napsal jsem to špatně kamarád koupil na splátky tm3 predfacelift v covidu za 1.2 se splátkami vyšla na 1.3 ted ji pridal za 530tisic najel 40 tis km..
Dejte prosim pak veset za kolik pak prodáte. Jinak manželce kupte tmx tam to je cenově nejbrutálnější po půl roce a 50tis km
Elektro auta to můžou zatáhnout klidně na opačnou stranu. Kromě baterie by neměl být problém aby jezdily 50 let a víc.
To maji karoserii z plastu že vydrží 50 let ? Přečtěte si o Němcovi conjel s Teslou 2mil km kolik tam bylo motorů..vite kolik je tam rychle zastarávají elektroniky? Ano za 70tisic mate upgrade infotainmentu, ale pak repase baterie atd atd. Lakovani zrovna u Tesly je hodně špatné.. vše má omezenou životnost
Jo to je super akce, škoda že už jsem si ji koupil. Poplatek za stání u nabíječky po ukončení nabíjení je běžný nejen u Tesly, ale i jinde.
Madraci od Tesly mám a spaní v autě je super jak v létě, kdy se klimatizuje, tak v zimě. Pustím camping mode a koukám na film na vestavěném Netfixu, hvězdy přes střešní okno. Spotřeba přes noc asi 8% baterie při teplotě cca 3oC.🙂
Zajímavé ze v této teplotě ostatnim ubývá za noc 15-20kWh a létě spát s klimatizací? Ja v autě klimu nemusim.. zlaté dodavky kde misto netflixu máte postel i kuchyňskou linku..to už je lepsi spát v nove Dacii Jogger tam alespon nespadne cena na polovinu za pul roku ;)
Ano. Vše si plánuji podle potřeb. Pokud je pro mě výhodné přes den nabíjet, vezmu kolo či motorku a onu krátkou vzdálenost do práce vyřeším tímto způsobem. K večeru když potřebuji větší nájezd mám plně nabité vozidlo.
Nejčastěji jezdím ráno či k večeru.
Má to logiku, pres den svítí a nabíjíte a proto večer vyjíždíte..
Mně se vrátí odhadem za 4 roky. Ale ano, pro lidi se spotřebou elektřiny do 3 MW ročne to asi není. Ideální je to pro lidi s elektromobilem. Pripadne ti, kteří maji velkou spotrebu i v lete: klimatizace, ohrev vody. Ale elektromobil návratnost výrazně urychluje.
Ano to tvrdil kamarád a pořídil si Teslu za 1.2mio na splatky..a v lete jezdi zdarma skoro..Tesla ma ted hodnotu 1/2 a 10kWp elektrárnu měl za 600 s dotací 300..ted by mel uplne jine panely menší velikosti, vyšší účinnost za 300 bez dotace..a to se vyplatí..
Problémem je , že se do levnějších a neznačkových elektrokoloběžek a elektrokol často montují baterie , které nejsou do podobných zařízení určené , jen aby se ušetřilo . Tyto baterie nejsou stavěné například na velké otřesy a odběry a původně byli vyrobené pro použití například v noteboocích a podobně . Při jízdě dochází k velkým otřesům při přejezdech nerovností , přeskakovaní překážek , seskakování z vyvýšenin atd . atd , kdy baterie dostávají nepředstavitelně na frak . Navíc často bývají i neodborně a špatné zapojeny a přetížení jednoho článku může spustit řeťezovou reakci .Otázkou u takových koloběžek a kol pak není jestli nastanou problémy , ale kdy nastanou .
Otřesy tolik nevadi, ale absence dobré bms a hlavne jizda v dešti a zimě kdy dojde k oxidaci spojů. mezi jednotlivými články. mrkněte na nějaká videa.na YouTube jak se tam rozebírají baterie a už si starší koloběžku nekoupíte;)
Je to tady pořád - články typu - v Audi se museli přepočítat, ušetříte nyní xxx Kč, nabídky kterým nelze odolat atd. Nevím jestli Vás za to někdo platí, jistě určitá vstřícnost od prodejce je. Nebo ať to je článek prodejce jako upoutávka na jeho zlevnění ale takhle se schovávat za autospecialisty mi přijde divné. Opravdu informace na nic.
Je to skrytá placená reklama když budete číst mezi řádky je to skoro většina těchto článků..
Tak dobře , budeme chovat kuřata a jinou zvěř v podmínkách co chtějí. Výsledek bude kuře za 500 ,hovězí za 3000 a vepřové za 5000 ....kdo to pak bude kupovat ? Pokud se chceme najíst budeme tohle muset brát jak to je ať se vám to líbí nebo ne.
To právě asi ne, ale asi by si řetězec ukousl méně $$ a nelhal by..je to podobné jak ostatní řetězce vytezuji svoji ekologii solárními panely atd,
Tato reportáž je poněkud v kolizi s nadšenými referencemi cestovek, které líčí Chorvatsko jako samotné peklo a pobřeží Baltu naopak jako cosi mezi Waikiki a Copacabanou. Za české ceny, ovšem. Voda prý má příjemných dvaadvacet stupňů 😂.
Čemuž může uvěřit pouze jedinec, který měl permanentni pětku ze zeměpisu.
Zkrátka, při představě že se budu trmácet na letní dovolenou sedm hodin k moři, kde potkám tuleně surfujícího na ledové kře mě nenapadá nic jiného než "cholera jasna".
Balt mi doporučil kolega co neměl 20 let chřipku..jezdi tam od mládí.. naše deti si to užily a to ani nevěděly, z6e je tam chladná voda 😉 ceny slušné aktivit dost. ..za mne ideál na týden..a vzit kolo a jezdit cyklostezky podél moře.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Milionáři? Elektrická dodávka se dá koupit za 300t. A pro takovou naši zákazníci, jako stará babička z Vinohrad i dobrá zpráva. Docela minulý týden koukala, že za renovaci parket má 17,500 a k tomu 2500 za parkování. No, zítra ji můžu potěšit, že ušetří
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi myslite ten propadák env200, tak to jo tu kupte..pak doporučuji shánět to same bouráne, jelikož ty baterie v tom je tragédie ..ale elektrodave vam to rád zrepasuje ;)
1 odpověď