Váš názor je opravdu kvalitní... To se hned pozná odborník. Kolik jste kdy změřil aut na emisích a kolikrát jste dělal zkoušky na ministerstvu dopravy? A ještě se zeptám.... Ford tranzit z roku 2002 má DPF? Tohle mi určitě taky zodpovíte, když jste takový odborník.... Možná bude mít AGR ventil a kdo ví jestli.
EGR ventil... To se hned pozná odborník 😄 😄
Odejde, vy budete elektroinženýr z podobné školy jako VSŽ že?
3 roky používání 65w a bez větších známek omezení baterie - možná o půl dne v průměru, ale to dávám za vinu spíše systému, protože nikdy nedělám továrko a telefon restartuji jen když mi baterka odejde úplně.
A že ta baterie někomu zdechne po pár letech s rychlonabijeckou? Tak ať - vždyť se nová dá koupit relativně levně a doma (popř. v servise) vyměnit. Easy. A proč to vůbec řešit, když si každej průměrný uživatel kupuje nový mobil jednou za dva-tri roky? Ale chápu, že Apllisti si ošívají, než ahy přiznali, že v mnoha věcech jsou pozadu (uznávám, že i v mnoha vepředu)......
Hlavně že u Watch Ultra je zase pro aplisty v pohodě nabíjet každý dva dny 🤣 co omezený počet cyklů dobití? Nevadí.. Hlavně řešit a mluvit o baterii v mobilu ..... Prostě vždy budou bojovat jen za to svoje a hlavně nepřiznat to, že někdo má reálně něco daleko lépe.....
K čemu vám o je dobré, když vám díky tomu baterka odejde za poloviční dobu než v Applu?
Ne, neodejte. To jsou jen tvrzení Apllistů, aby si odůvodnili, proč to jejich jablko pořád nemá, když konkurence za třetinovou až poloviční cenu má 120w 🤣
Ale taky se dočkáte. Taky vám bude zvonit budík i na vypnutém telefonu a taky si budete moci přiřadit různé melodie k vyzvánění a budíku, neo rozmístit ikony libovolně po ploše a do složek 🤣
Odpověď je jednoduchá.. Finance.. Tenkrát se na to vynaložily naprosto šílené zdroje, aby se to podařilo..
Od té doby se však lecos změnilo a nikdo není schopný, ani ochotný vynaložit takové částky znovu..
S technologiemi a zkušenostmi, jaké máme, by nebyl zase tak velký problém postavit na Měsíci trvale obydlenou základnu, nicméně nikdo není ochotný to zaplatit..
Tenkrát to šlo, protože naplno běžela studená válka a z dobývání vesmíru se stala prestižní záležitost, kterou s otevřenou hubou sledoval celý svět.. A Sověti si připisovali jedno prvenství za druhým.. Proto Amerika přišla s projektem Apollo.. Šlo tam víc o PR akci, než o vědu.. A vyšlo to na jedničku.. Stovky milionů lidí po celém světě (bílých, černých, demokratů, komunistů,..) sedělo se zatajeným dechem u televizí a rádií a sledovali/poslouchali přenos toho, jak Neil Armstrong leze ven a všichni obdivovali, co Amerika dokázala..
Dnes už by to takovou sledovanost nemělo a smysl vynaložení takových prostředků to ztrácí.. Navíc, co se "dobývání" vesmíru týče, upřednostňují se dnes méně nákladné, nicméně vědecky mnohem efektivnější způsoby (viz. Webbův dalekohled), které mají poměr cena/výkon úplně někde jinde..
Abych to shrnul.. Technologie na to doletět na Měsíc jsou, zkušenosti také, ale ochota financovat takový podnik už tolik ne.. I když teď běží projekt Artemis, tak je (oproti Apollu) kvůli financím pomalý a opět jde spíše o PR akci, kde Amerika chce ukázat "furt na to máme"..
Opět nebudu souhlasit. Finance jsou. Pokud by se znovu měla postavit Apollo, ta by v současnosti to stálo doslova pár mld. $... SpaceX vystřeluje daloko větší částky do vesmíru pravidelně. A pochybuji, že například zmíněná Čína je nějak finančně limitovaná.....
Srovnáváte dvě naprosto odlišné věci.. Program Apollo byl financován státem a měl absolutní prioritu.. Pracovaly na něm tenkrát největší vědecké a inženýrské kapacity USA, zúčastnilo se ho přes 100.000 lidí a stál tenkrát 25.8 miliardy dolarů, přepočteno na dnešek to je přes 250 miliard dolarů (pro představu, celý roční rozpočet ČR je asi třetinový)..
Zato program Starliner, který teď má problémy, tak je komerční záležitost, kterou vede firma Boeing a vyšla cca na 5 miliard dolarů, tzn. 50x levnější..
Takže to je asi jako, kdybyste tvrdil "nechápu, jak někdo může tvrdit, že Bugatti Veyron dokáže jet přes 400 km/h, protože soused má Fabii a ta se klepe už ve 100 km/h"
Až nato že vůbec. Přesně naopak. Pokud lidstvo skutečně dostalo člověka do vesmíru a zpět s tehdejšími znalosti a technologiemi (oboje bylo mizivé), jak je možné, že teď to zvrtá NASA, Čína, i Rusko? I můj mobilní telefon má pravděpodobně vyšší početní výkon (o mém stolním PC ani nemluvím) než měla tehdy celá NASA a i mé auto má faleko více systému (o jejich funkcionalitě a rychlosti zpracování dat nemluvě) než mohlo mít celé Apollo...... Tohle krásně skutečně nahrává těm konspiračním teoriím...
nojo, čecháčci... A dal bych ruku do ohně, že ti největší odpůrci jsou zároveň ti největší kritici české ekonomiky v čele s často zmiňovanou "pětidemolicí", státního dluhu, výše inflace a cen všeobecně, EU a NATO.... Prostě ten tip lidí, co má velmi často na profilu českou vlaječku a chlemtaj lahváčky po basičkách ..... 😄 😄 No nedejbože aby v regionu byla nějaká možnost a výrazné zlepšení velmi bídné životní situace! "Fujtajbl!" řekl Venca a odložil další dopitý lahvový Bráníček....
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
První skupina bude řvát, jak pětidemolice navyšuje dluh!
Druhá skupina bude řvát, jak pětikolka dělá pro lidi málo, spíše vůbec nic!
Další bude tvrdit, že to vše je jen komedie před volbama a zbytečné strašení lidí.
A pak nakonec Andrej Bureš bude tvrdit, že za něj k povodním nedošlo, že by lidem dal daleko více peněz a že by to dokázal bez jakéhokoli zadlužení, protože na to mají s Alenkou plán.
1 odpověď