Když si přečtu tento článek, nemohu se zbavit dojmu, že je to především reklama. Bez ohledu na to jaký je Tuna člověk. Na zrádce nekoukám a Tuna je mi tak nějak volný. Ale když se podívám na pořady typu Prostřeno nebo Výměna manželek, nedělám si iluze o autenticitě protagonistů. Postavy zcela určitě nejsou popostrkovány produkcí k nějakým emocionálním výlevům, že ano.
Nevím co jste viděl vy, ale já tam viděl ruský Tu-95 MS který doprovázela, či lépe řečeno sledovala americká F-16 , která se pomalu přibližovala. Když si ty záběry pustíte opakovaně tak si jistě všimnete jak se silueta ruského stroje pomaličku zvětšuje. No a ruské Sůčko jí svým manévrem ,,odřízlo " z kurzu. Bylo to nebezpečné ? no nejspíš ano. Rus si věřil a pravděpodobně svůj stroj ovládá skvěle.
Myslím si že kdyby podobné záběry byly v opačném gardu, tzn. americký bombík ,ruský ,,zvědavec " a odřízl by ho nějaký Billy třeba s F-22 tak tady ti samí rozhořčení spravedliví budou psát cosi ve smyslu ,,dobře jim tak vlezlým Ivanům " a jaký je ten Billy mistr pilot.
Spousta lidí už zapomnělo, nebo to ani neví, že Ivani bývali ozdobou leteckých dnů a sklízeli pravidelně uznání i od vojenských pilotů západních zemí.
Počítám že někdo hned vytáhne nějaké ty havárie na leteckých dnech, jako třeba zapíchnutý Mig-29 , srážku Su-27 atp. Ovšem je dlužno dodat že to se ,,povedlo " nejednou i ,,Zápaďákům " .Třeba Francii nedávno hned dvakrát v jednom týdnu.
Nikdo nepopírá kvality ruských pilotů. Nicméně, celý manévr byl nebezpečný i pro samotný Tu-95, který se musel odklonit z kurzu. Pokud by chtěl, jak říkáte, odříznout amerického pilota, dalo se to udělat mnohem bezpečnějším způsobem a ne touhle šíleností. Nezapomeňte na jeden drobný fakt, že tohle nebyl nacvičený manévr na leteckém dni, kde každý pilot přesně ví, co dělá ten druhý a co bude následovat.
Noo, 🤷🏻♂️ Su-35 je celkem nový stroj s řízením vektoru tahu. Takže ta F-16, pokud to nebyla nejnovější verze, by měla co dělat aby vůbec přežila. Možná proto si ten Rusák tak troufal. Ale jinak máte pravdu.
Vektorování tahu je super věc na manévrový boj. V době soubojů na desítky kilometrů s řízenými střelami, je tato schopnost téměř k ničemu.
Proč vědomě lžete. Ožebračení se děje právě nyní a vy myslíte, že to lidé nevidí?! V roce 1953 přišel o peníze ten, kdo měl peníze schované doma, protože nechtěl přiznat jejich nabytí. Kdo měl peníze uložené, tak nepřišel o nic. Proč vůbec nikdy nemluvíte o měně v listopadu 1945, kdy moji rodiče měli peníze na knížce a měli naspořeno na stavbu nového domu?! O všechno tehdy přišli!
Chápu, že pravda se těžko přijímá. Zvlášť pro komunistickou duši a mozek. Ale fakta jsou bohužel fakta. Tady ideologie nic nezmůže :-)
Jaký přítlak má Lotus Theory I? Kde má těžiště? Jak se chová na okruhu? Jaké má naladění podvozku?
Existuje vůbec? Bude se vyrábět?
Někdy člověk musí pracovat s údaji, které má k dispozici a které jsou měřitelné / porovnatelné.
Tesla model S Plaid byla minimálně před dvěma lety nejrychlejším produkčním elektromobilem na okruhu Nürburgring (Severní smyčka).
Jak je na tom Lotus Theory I? Zatím nijak.
Nejrychlejší Lotus (Lotus Exige Cup 380) byl o 23 sekund pomalejší.
Uznávám, že výkony jsou impozantní. Asi si budeme muset počkat :-)
Možná, že se Lotus chlubí, že půjde po krku zatím neexistujícímu sporťáku Tesla Roadster. Ale existující sedan Tesla Model S Plaid mu minimálně tabulkově už nyní natrhne pozadí:
Lotus Theory 1:
Tesla Model S Plaid:
No ale hlavně, že je z "recyklovaného" karbonu.😎
Vážně chcete srovnávat tato auta jen na základě zrychlení nebo dojezdu? Co třeba chování auta na okruhu? Jaký má Tesla přítlak, naladění podvozku, kde má těžiště?
Aha. Takže se pan doktor Pollert/ je to doktor vážený pane pisateli/, dopustil věty, že ,,kdysi vodáci rozvodněné řeky sjížděli a nikdo z toho nedělal žádnou tragedii" a ejhle. Hned se na to skočí. A skočí se, protože se číhá, viďte. No ano, pan doktor Pollert tedy opravdu nejde s davem, nelze mu upřít osobnostní originalitu:)/ to dráždí dost lidí schopných kývat na všechno a za všech okolností, obzvláště, když z toho plynou nějaké výhody, nebo alespoň spolehlivá nenápadnost v davu/. Dalo se čekat, že si pan doktor ,,zavaří", jakákoliv bezvýznamná a třeba i trošičku hloupá připomínka bude rozpitvána, podebrána a použita. Mě to nepřekvapuje. Osobně jsem ráda, že ještě takoví lidé vůbec jsou. Je to sympaťák ,který žije podle svých přesvědčení a žádný vítr ho nemůže porazit. A to, že ho kdejaký pšouk ofoukne, to mu může být úplně fuk.
Možná jste si nevšimla, že pan Doktor toho napsal trochu víc. A že je u něj naprosto běžné šířit lži a nepodložené informace. Taky je u něj naprosto běžné, že když mu ty lži někdo vyvrátí, nikdy se neomluví a nepřizná chybu. Jestli je to u vás známka charakteru, tak máte zvláštní žebříček hodnot. Co se týče tohoto postu, tak jen ukázal, jak je pro něj důležitá pozornost, nikoli zodpovědnost. Když např. ministr Jurečka v době střílení na filozofické fakultě, měl vánoční večírek, někteří to brali jako hyenismus. Když v době smrtících povodní, kdy lidé přichází o životy i domovy na obrovském území ČR a záchranáři neví kam dřív skočit, nějaký Pollert napíše, že je v pořádku hazardovat se životy a že vše je jen mediální lynč, tak je za hrdinu. Ať to jde říct pozůstalým těch, kteří se utopili nebo na které spadl vlastní dům, do očí. A nebo těm, které záchranáři nemohli zachránit včas, protože tahali z vody dementy, kteří si chtěli něco dokázat. Zkuste se sbalit a jet za lidmi, kteří přišli o všechno. Za klávesnicí je každý hrdina. Ale realita je trochu něco jiného. To ale panu Doktorovi a prodejci medailí nic neříká.
Pokračováním Tajfunů byla stíhačka Tempest. Byla rychlejší než Tajfun a dokázala pří hlídkování dohnat V1, a křídlem jí převrátit a nechat jí se zřítit (to bylo nad možnosti stihaček Supermarine Spitfire). Ty to dokázaly jen za předpokladu že nabraly rychlost z převýšení nad letící V1, a tak měli na rozdíl od Tempestů, (které dokázali dohnat V1 i z horizontálního letu) jen jeden pokus. Jak se s ní létalo dobře popisuje Francouzké eso Pierre Clostermann ve své knize Velký cirkus. Vypráví, jak si piloti Tempestů dobírali piloty Spitfirů, že maximálka Spitfirů, je přistávací Tempestů 🙂 , což byla samozřejmě nadsázka. Nicméně rychlostní převaha Tempestů nad Spitfirem byla nepřehlédnutelná.
Ještě bych dodal, že Tempest měl oproti Tajfunu zcela nové křídlo. Nebylo lichoběžníkové (stejné měl právě také FW 190 a proto ta častá záměna), nýbrž eliptické, podobně jako u Spitfiru. Křídlo mělo navíc mnohem tenčí profil s větší hloubkou. U Tajfunů se totiž stávalo, že vlivem obtékání silného profilu křídla, docházelo při vysokých rychlostech k lokálnímu překročení rychlosti zvuku proudícího vzduchu kolem křídla. To mělo za následek nestabilitu a rázové vlny. I když byl Tajfun (angl.Typhoon) velmi rychlý, jeho nedostatky nakonec vedly k tomu, že byl překlasifikován ze stíhače na hloubkový bombardér, kde se velmi osvědčil. Jeho nástupce Tempest měl kromě jiných křídel upravené i ocasní plochy a v roli stíhače patřil k tomu nejlepšímu, co v dané době létalo. Co se týče Spitfire, měl neuvěřitelný počet modifikací a verzí, které jen dokládaly geniálnost celé koncepce. Poslední verze spitfirů už jen vzdáleně připomínaly původní stíhačku. Měly mnohem větší a výkonnější motor RR Griffon a podstatně delší trup. Tyto verze už se rychlostně Tempestům vyrovnaly.
Nemci taky podlehli a ejhle, dnes se boji vychazet. To chcete? Nerika nic jinak, nez realitu.
Tohle nemá s realitou nic společného. To by mohli v Asii takto rasisticky škatulkovat všechny Evropany jen proto, že tu byl Hitler nebo Stalin. Je to hloupé, povrchní, zavádějící a rasistické. Proč je ten člověk černoch? Proč není bílý? Protože černoši jsou vrazi a teroristi? Opravdu uvažujete pouze na úrovni jednobitové logiky?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nemůže mít něco co neexistuje. Co to je ta sebereflekse?