Jo, teorii máte nastudovanou hezky. Ale v praxi zcela nepoužitelné. Za 1. sází se na to, že se nikdo nebude soudně tahat o stovku poštovného (zákazník s vámi nebude komunikovat) a za 2. celé to hází do kopru recenze. Každý obchod se logicky snaží mít co nejlepší. A tím, že po někom budete chtít kompenzaci za nevyzvednutou zásilku se vám max. pomstí tím, že napíše tu nejhorší recenzi a nadělá vám víc škody, než byla ta stovka na začátku. Takže v praxi valná většina eshopů sklopí uši a vykašle se na to. A na to sází nakupující. Spíš mě štve, že když eshop udělá chybu, má zákazník hned plnou pusu řečí, kolik má práv apod., ale že má nejen práva, ale i povinnosti, o tom slyšet nechce. A znám to z denní rutiny, sám se starám o eshop.
Moje rec. Byl bych pro zavedeni evidence "nevyzvedacacu", pro takove pripady pro e-shopy. Ale diky GDPR mame smulu a muzeme si jem delat sami seznam "nevyzvedavacu"..
Pane Fialo, jak to, že přes veškeré sankce které podnikáte proti Rusku, tak k nám ta hnusná smradlavá a krvavá ruská ropa pořad teče. Měl by ste to okamžitě zastavit.
Sama otazka, ale v opacnem pripade. Jak je mozne ze zapadni zbozi porad proudi do Ruska? Proc Rusko ma zajem o tyto vyrobky z nepratelskych statu?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pristi navsteva Slovensko