Jo, teorii máte nastudovanou hezky. Ale v praxi zcela nepoužitelné. Za 1. sází se na to, že se nikdo nebude soudně tahat o stovku poštovného (zákazník s vámi nebude komunikovat) a za 2. celé to hází do kopru recenze. Každý obchod se logicky snaží mít co nejlepší. A tím, že po někom budete chtít kompenzaci za nevyzvednutou zásilku se vám max. pomstí tím, že napíše tu nejhorší recenzi a nadělá vám víc škody, než byla ta stovka na začátku. Takže v praxi valná většina eshopů sklopí uši a vykašle se na to. A na to sází nakupující. Spíš mě štve, že když eshop udělá chybu, má zákazník hned plnou pusu řečí, kolik má práv apod., ale že má nejen práva, ale i povinnosti, o tom slyšet nechce. A znám to z denní rutiny, sám se starám o eshop.
Moje rec. Byl bych pro zavedeni evidence "nevyzvedacacu", pro takove pripady pro e-shopy. Ale diky GDPR mame smulu a muzeme si jem delat sami seznam "nevyzvedavacu"..
Pane Fialo, jak to, že přes veškeré sankce které podnikáte proti Rusku, tak k nám ta hnusná smradlavá a krvavá ruská ropa pořad teče. Měl by ste to okamžitě zastavit.
Sama otazka, ale v opacnem pripade. Jak je mozne ze zapadni zbozi porad proudi do Ruska? Proc Rusko ma zajem o tyto vyrobky z nepratelskych statu?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyz vrcholni politici EU, dle puvodneho planu teto instituce, zjistili, ze nemaji co na praci. Zacali resit migranty. Vime jak to dopadlo. Ted resi Green Deal jak to asi dopadne?. Neni cemu se divit ze teto preplacene instituci veri cim dal tim mene lidi.
A otazka zni? Kdyz vymyslite takove ptakoviny, proc se divite ze jsou takove kreatury voleny.
A pritom je to tak uplne jednuduche reseni...