Jak jsou ti němečtí odboráři hloupí a zcela mimo realitu...
Léta parazitovali na budoucnosti a tohle je výsledek.
Teď už s nimi nebude nikdo diskutovat, jinak firma padne...
Takže z 18 miliard zisku pocovidoveho boomu klesli na na 15 a proto vyhodí 10000 lidi a zavřou 3 závody? Podíval bych se na Škodovku, která na rozdíl od vw rostla. Proč? Protože i když je drahá, alespoň vyrábí něco, co lidi chtějí. Elektra vw se kromě buzze nikomu nelíbí a zákazník není nostalgicky idiot. Mimochodem v tom článku to odbory popisují. Snížit byrokracii, zlepšit efektivitu a začít vyrábět zase auta, které lidí miluji. I moloch jako vw muže dopadnout, jako Nokia.
To jste trochu mimo mísu ! Automobilky se v ničem nevzhlížejí, plní jen podmínky EU a greendalu na který každý stát kývl ! Žádná automobilka to tak nechtěla !!! Mění se díky tomu legislativa a další zákony a automobilky pouze plní zadání úkolu !!! Kdyby na onen greendale nikdo nekývl, vše by jelo dál jako doposud a elektro auty by se ani nikdo nezabýval !
Jenže většina výroby do EU vůbec nejde. Takže přestaňme se strašit green dealem.
No... 🤔Tak zatím je ještě prodávají.... Ale teď je 2014. Kdy má nastat ten zákaz prodeje? 2035? Teď si nejsem jistý. 🤔
Pokud někdo bude chtít nové auto, tak to bude v kopru. Z bazarů benzín a nafta určitě nezmizí. To tu bude stejně jezdit ještě dlouho po naší smrti (stářím). 😁 To by museli už jedině střílet do lidí, aby všechny donutili koupit to Elektro.
No nejenom tobě to přijde absurdní... Mě to celkem taky nedává logiku. Chápu že Elektro velká většina nechce. Čekal bych, že třeba Porsche bude mít slušné prodeje a taky nic moc... WV to se zabíjí samo, tam asi škoda slov. Ale škodovku bych čekal, že se jí bude dařit ještě na poslední chvíli ještě vyrábět hafec kusů do prodeje, než to budou muset předělat.
11 let … ty vis co bude za 11 let? A znovu, zatím si každý muže koupit co chce, tak kde je problém?
Ty si to asi nepochopil, že? 🤔
Kdyz většina nechce elektrické auto, nemůžou ho tak ve velkým vyrábět, to znamená, že ty sedačky nepotřebuje zajišťovat aby jich měl tisíce na skladě k ničemu.
Ok, takže ještě 11 let si muzu vybrat, zda si koupím auto na benzin, naftu, LPG, cng, hybrid, nebo elektro, ale firma krachuje, protože se málo prodávají elektra? Přijde to absurdní jen mě? Když se nekupuji elektra, asi se kupuji jiné pohony, které mají taky sedačky.
Dotace, trestné daně. Tak proto, to tak v Norsku je. Ale jinak jo, těžte se. Číňanům se razantně zvednou zisky ze surovin na baterie, které děti v Africe vytěží, pak se díly na ty baterie a ev vyrobí v továrnách, které si bez fosilních paliv ani neškrtnou, pak si natankujem energii z uhlených elektráren a až to auto za 10 let doslouží, tak ty baterie zrecyklujeme zase s uhlíkovou stopou. Ale my se tu budeme hrdě bít do prsou, že zrovna v tu chvíli co někam jedeme tak nečoudíme a budeme se tvářit jak jsme ekologičtí.
Uz z principu rotace penez na tom musime byt daleko lepe, kdyz penize za mobilitu utratime za elektrinu, kterou umime vyrobit doma, nez kdyz za benzin zaplatime Polsku a za ropu Rusku, nebo arabskym zemim.
Nejhorší pro náš svět je nedělat nic... Ale zase kdo nic nedělá, nic nezkazí, ze? I kdyby byl ten systém úžasný, skvělý a doladeny vždycky bude obří skupina vyrvavat, ze je to špatné. Protože zvyk je zelezna košile a jakákoliv změna je vždy plná emocí. Je to jak windows... Taky člověk slysi, jak ta nová verze je horší...
Ono by nebylo třeba negativních reakcí, kdyby se EV prosazovala díky své kvalitě, lepším vlastnostem, ekonomické výhodnosti atd...
A ne díky dotacím, politickým nařízením a skutečně prolhané propagandě která uvádí jen část informací pro EV příznivých, na straně jedné. A na druhou stranu pokutováním a sankcionováním a dokonce zakazováním jakýchkoliv jiných, daleko lepších, výkonnějších, lacinějších a spolehlivých technologií. Pak jsou negativní reakce na místě.
Navíc celý ten proces přechodu všeho na elektřinu je provázen tolika fauly a politickými chybami, až hrůza. Třeba emisní povolenky neměly být volně obchodovatelené. Teď si jich 50% koupila Čína a my platíme drahé energie a výrobky a místo aby se ty peníze v EU investovaly, tak si za ně v Číně staví jednu uhelnou elektrárnu za druhou. A mají z nás legraci. Atd...
Jenže pokud by svět měl stát pouze na volném trhu bez regulaci a nařízení, je otázka zda by nejezdilo vše v kategorii euro 1 ještě dnes. Docela pěkně to jde srovnat s cigaretami, prostě se zakázali na všech veřejných místech a bylo. Dnes už to téměř nikdo neřeší. U aut se vymysleli euro normy. To ze musí spalovací auta dojít na vrchol muselo přeci někdy nastat. Takže je otázka, zda všechen tento povyk tady není jen proto, ze automobilky zaspali. V teorii, ze plánuji na 5 let dopředu přeci museli vědět, kdy narazí na strop. A nemám pocit, ze by nabídli spotřebiteli něco jiného, než EV. Nemám pocit, ze by někdo zakázal lepší, levnější technologii, jen ji prostě nikdo neukázal. Možná neexistuje. Možná jsou EV slepá ulička... Ale zatím není jasné, co ma přijít pak.
Ve městě na Karvinsku se tak obávají, že se zavedením zálohování, se paradoxně může zvýšit objem nevytříděného odpadu.
„Bojím se, že spousta lidí raději oželí čtyři koruny, než aby lahve neporušené skladovali a pak je někam zvlášť nosili,“ dodává Vícha.
Takze lidi z jednoho z nejchudsich okresu v CR vezmou PET a potencialni 4 Kc vychodi.
Tak to tedy kloboucek. To jsme na tom lepe, nez jsem cekal.
v roce 30,chtějí zrušit prodej uhlí
čím budou topit lidé ve vesnicích,dřevem a to bude stát bambilion
Ještě tak 10-15 let skutečně lidi topili uhlím, dřevem apod. Nyní? Pár jedinců, které baví práce v lese si opravdu topí dřevem, většina ostatních přešla na plyn, TČ apod. Pravděpodobně jsme už natolik bohatá společnost, ze si to můžeme dovolit. Kdoví... Ale nevnímám výraznou spotřebu uhlí už dnes.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
80 % prodejů škodovky jde do firem. Ta si veškeré náklady odepíše, a následně se auta zbaví a koupi jiné... A stále dokola..
1 odpověď
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Veškeré náklady si odepíše? Asi nemáte moc tušení, jak funguje odepisování majetku, ze? Každopádně co to má společného s tím, že se vw nedaří? Všechny nové auta kupuji výhradně firmy, včetně aut s logem VW.