Takže souhlasíte i s bludem o vytahaném rozvodovým řetězu při stání se zařazenou rychlostí? Rozvodový řetěz (řemen) přenáší otáčky klikové hřídele na vačkovou hřídel v poměru 2:1.
Samozřejmě když někdo žije někde v kopci a nechává každý den stát auto pouze na rychlost svůj vliv to mít
může . K zajištění slouží především ruční (parkovací) brzda. Já když stavím v kopci tak dávám vždy ruční brzdu a zařadím rychlost když jedu zrovna v manuálu , ale také vždy zmáčknu spojku aby se motor odlehčil a drželo to pouze na brzdě rychlost nechávám jako pojistku. Taky vím jak fungují rozvody za svůj život jsem jich dělal nespočet jak řetěz tak i řemen ,zrovna dnes jsem taky dělal rozvody.
Vyřazením na neutrál nic neušetřím? Ha, ha, ha. Schválně jsem kdysi zkoušel jet cca 100 km tak, jak se to prý učí v autoškole. Dojíždět na křižovatku, kruháč, přejezd, k vesnici atd. bez neutrálu, tj. neustálým podřazováním - spotřeba 5.5l. Pak stejnou trasu, za stejných podmínek, zhruba stejně rychle tak, jak jsem zvyklý - plachtit na neutrál kde můžu, zařazená rychlost prakticky jen s plynem při zrychlování, brzda skoro nikdy a když, tak jen polechtaná. Spotřeba 4.1. l. Tak nevím...
Samozřejmě že plachtěním se něco ušetří. Ale ne z kopce kde se musí neustále šlapat na brzdu aby jste byl v zákonném limitu.
Ano plánuji pořízení klimatizace + nějaké řešení jako jsou předokenní žaluzie nebo odrazové fólie to si ještě musím rozmyslet i po tom co nám nainstalují zateplení. Nevěřím že bez klimatizace bych tu teplotu byl schopen udržet na rozumné úrovni. Chci tyto řešení použít pouze jako další úsporu aby klimatizace neměla takovou zbytečnou spotřebu. Při teplotách kolem 30 stupňů tak není problém se doma dostat i na 28 hlavně když to trvá pár dní to už se to teplo naakumuluje ve stěnách a nevyvětráte ani v noci. Nyní používám přenosnou klimatizaci ale ta účinnost je dost pofidérní hlavně když nasává vzduch z vnitřních prostor a vyfukuje ho ven jako odpadní teplo , to znamená že se někudy do bytu musí dostat nový vzduch který je už zahřátý. Musel jsem si vytvořit druhou nasávací trubici která se standardně nedodává a není na ni příprava ale už je doma o poznání lépe.
Přijde mi dosti nepravděpodobné že by za celou touto destrukcí stála pouze baterie obzvláště LiFePO4. Je dost možné že v tom battery boxu mohl vzniknout požár a to nemuselo být ani požár baterie ale třeba vodiče či nějakého PCB. Ten box ani nevypadá jako po výbuchu ale určitě mohl posloužit jako rozbuška k následné detonaci. Určitě mě bude zajímat závěr expertů vyšetřovatelů. Škoda 7 milionu neznamená hypotéka 7 milionů záleží jak dlouho vlastní nemovitost.
no nemůže. za prvý na to nemá čas, za druhý většinou ti chlapi mívaj rozum a za třetí by musela nějakým způsobem dokazovat délku nastartování a taky ten "zbytečnej" důvod. ono totiž se to dá pak s dobrým právníkem "okecat", že jsem na silnici prostě nemohl vyjet dřív neboť by mi vozidlo neumožnilo bezpečnou jízdu. o tom, že než by vyřídili jednoho, tak jim deset dalších "ujede", ani nemluvím
To že na to nemá čas neznamená že nemůže a jak píšete většinou mívají rozum ale né všichni a né vždy. A čas může doložit i nějaký svědek třeba nějaký oblíbený soused který na vás tu policii zavolal. Výrobci uvádí že auto není potřeba zahřívat na volnoběh a že by se po nastartování během pár sekund měla zahájit jízda. Takže stačí když řidič nastartuje a vystoupí a už se jedná o zbytečný důvod. Policie se tím určitě nezabývá jako spousty jiných banalit které se řeší většinou jen na zavolání. Určitě se může stát že někomu bude vadit nastartované auto 5-10 minut pod okny které ve fázi zahřívání je hlučnější a zapáchá hlavně když se to děje opakovaně.
Ani za nastartovany motor. Mam pocit ze v zakone je sluvko "bezduvodne" coz klima ani ohrati motoru neni. Tady duvod je. Ale pravdou je, ze autor ma prokliky a o to v prvni rade jde, byt je to nesmysl.
Nás teda učili že motor slouží k pohybu vozidla což je jediný oprávněný důvod ho nastartovat. Samozřejmě zahřátí stroje ale jen v případě že to vyžaduje výrobce. Ve všech autech co jsem měl bylo v návodu k obsluze napsáno že po nastartování není potřeba zahřívat motor na volnoběh max pár sekund. Ale taky občas zbytečně takto nastartují.
Nechápu zde ty narážky na vzhled. Krása je relativní a tak se každému líbí něco jiného. Sexuálně obtěžovaná žena může být každá bez rozdílu vzhledu či věku. Sám jsem byl svědkem takového chování v práci kdy nadřízený obtěžoval podřízené ženy firma se k tomu staví tak že nic nevidí takže nakonec byla povolána policie, firma tohoto člověka dále zaměstnává.
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Vysoká hladina cholesterolu nemusí vždy vadit záleží jakou máte stravu. Pokud se vyhnete oxalátum v potravinách cukru a taky nekvalitní sůl plná skelných minerálů to vše vám narušuje cévní systém jako abraziva kde vám vznikají trhliny či oděrky v cévním systému v těch se ten cholesterol (tuk) může začít zasekávat a v kombinaci kdy se konzumuje ještě cukr tak ta vysoká hladina cholesterolu je určitě škodlivá. Nemůže volně proudit v žilách a zasekává se ucpává cévy. Cholesterol je jeden ze základních stavebních kamenů našeho těla.
1 odpověď