Zase článek nadřazený, v konečném důsledku hloupý. Servisech, ale také podél dálnic v odstavném pruhu vidím častěji spíše vozy VW. České recenze jsou otřesné, jak to není vw nebo škoda, vždy budete číst stejná klišé. Radši čtu recenze zahraničních kolegů, je zvláštní, že třeba Němci nemají s francouzskými vozy problém a skutečně se snaží objektivně popsat. V ČR jeden novinář opisuje od druhého už asi 10 let, jak je i-cocpit špatný. A další radši nekometuju. A ještě jednu věc poradím čeští novináři: v rámci bezpečnosti na silnici, napište prosím Škodě (nebo o Škodě), ať laskavě při denním svícení aktivuje ve svých vozech osvětlení vzadu (jako to mají např. nové Peugeoty). Je to o život, když polovina aut, zejména fabie a octavie při šeru nebo v mlze nesvítí! Je to fakt peklo. Malý detail, ale docela zásadní. Než se pustíte do další kritiky a nadřazenosti vůči jiným automobilek.
Článek se opět neobešel bez klišé věty českých novinářů "koncept panoramatického i-Cockpitu však stále nemusí sednout všem" 🙂 Mně teda zase nesedí (a asi i milionům spokojených zákazníků Stellantisu), v 21. století volant v autě jak od parníku a čumění na budíky v malém průhledu skrze volant. Zajímavý, že menší nebo dole zploštělý volanty začínají kopírovat jiné automobilky. Proboha, ať už to zkopíruje škodovka a bude to pro české novináře konečně Simply Clever (takto zkopírovala ovládání funkcí přes dotykáč - užitých nejprve v Peugeotu 308 II už někdy v roce 2011).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Studoval jsem publicistiku, pracuji v oboru, tento člověk (autor) je další odstrašující příklad úrovně novinařiny v ČR (byť v jeho případě jen motoristických témat). 1. Buď absolutní diletantství, opisování klišé a přehlídka hlouposti. 2. Nebo je ve službách koncernu uplácen. Tfuj. Nic víc v tom nehledejme.
1 odpověď