Autor si nečte návody, seřídit hodiny je jednoduché. Navíc u vozidla s navigací se hodiny nastavují automaticky.
Jaké auto máte doma? Vlastní vůbec nějaké normální auto?
Malý volant je úžasný, po 3 týdnech nechcete jiný.
Svolávačky jsou nesmysl. Konkrétní auto má maximálně tři. Nesmíte brát všechny, co jsou na model 508. Bez ohledu na motor, převodovku atd. Navíc tím dává výrobce jasně na vědomí, že mu na už vyrobených vozech záleží. Kdysi byla třeba svolávačka na 107 starou 8 let. Kontroloval se tam šroub ve dveřích.
Jednou mi jeden redaktor odpověděl, lidi nečtou návody a proč by měli. Asi tak. A to se nebavíme o dlouhosáhlých návodech, dnes to mají automobilky v mobilu, stručně a jasně formou zajímavých aplikací. Kliknete jen na ikonu tématu. I to jim je za těžko přečíst. Třeba jak správě nastavit sedačku (když toho nejsou schopni a nevidí na displeje apod).
Studoval jsem publicistiku, pracuji v oboru, tento člověk (autor) je další odstrašující příklad úrovně novinařiny v ČR (byť v jeho případě jen motoristických témat). 1. Buď absolutní diletantství, opisování klišé a přehlídka hlouposti. 2. Nebo je ve službách koncernu uplácen. Tfuj. Nic víc v tom nehledejme.
Tak jsem se schválně díval na svolávačky a VW jich má o dost víc než Peugeot. A je to z německého serveru. Takže by to chtělo trošku profesionality. Už to že autor jezdí bavorákem hodně napovídá. Tak ať napíše jak často je v servisu on.
Ano. U zastoupení Peugeotu/Stellantisu je bohužel problém, že si takové lži o produktu nechá líbit. Myslím, že je tam celá řada nesmyslů na žalobu.
Plně s vámi souhlasím. Autor Článku je úplně mimo, vůbec netuší o čem píše. To že je zvyklý na něco jiného neznamená že ostatní je špatné. Hlavně mele dokola blbosti o otravným malým volantu. Vůbec netuší že čím menší volant tím méně pohybu. Volant je naopak pecka. A interiér vozu je luxusní, na rozdíl o klesající kvalitě německý vozů.
Nejhorší je, že se pak šíří bludy. Že jim to fakt není trapný. S malým volantem to melou dokola už více než 10 let. Neschopnost si nastavit sedačku a schválně to vyfotí z úrovně prsou, aby jako volant překrýval displej...
A jinak.... může se verejne lhat na tomto serveru? Ja jen, ze napsat, že se auto chová nervózně je prostě lež a to sprostá. Vubec nic takového se neděje a to jak v malych rychlostech, tak i v rychlostech kolem 200 km/h. Je to hnus co tu autor předvedl.
Ne, je to skutečně neuvěřitelné, čeho jsou schopní. Lžou a nikdo už nemá sílu to řešit, žalovat, a hnát k zodpovědnosti. Pak to vypadá, jak vypadá. A to nejen u aut.
To si nenechte znechutit. Je to solidní auto střední třídy. Já jsem s dvoulitrem moc spokojenej. Automat od aisinu radi jak po másle, diesel ma super zátah, spotreba 5-6 litrů. A pohodlíčko 😁
Přesně, nenechte si kazit chuť. Mám novou 308, a také automat od aisinu, a naprosto super. A věřím že 508 bude ještě větší komfort 👍
Tohle auto má velice specifický okruh majitelů kteří mu odpustí asi vše. Většinou je to jejich několikátý Peugeot a libují si, jaký to nastal pokrok. Ovšem ti, kteří řídili i něco jiného jsou překvapeni některými specifickými řešeními, které nebylo potřeba použít. Já s ním tedy také zrovna nesouzním (popravdě s žádným Peugeotem) Vzpomínám, jak jsem se u první generace lekl po otevření dveří s nastartovaným motorem, ten zvuk útočících mimozemšťanů ze hry Space invader z roku 80 mi zní v hlavě dodnes. Jestli on ten Clarkson s namalovaným knírem a sklenkou vína v ruce na Meetingu neměl pravdu: make terrible cars!
Teď jste specifický okruh majitelů usadil. Tak hlavně, že se asi řadíte k tomu nespecifickému okruhu s nespecifickou kritikou bez argumentů. Je zvláštní, že pak celou řadu řešení od Peugeotů pomalu ale jistě jiná auta okopírují. Já tedy, když sednu z Peugeota do něčeho jiného, držím volant v 21. století jak kormidlo od parníku, po 100 km mě bolí záda a fádní interiér je mi odporný.
Zase článek nadřazený, v konečném důsledku hloupý. Servisech, ale také podél dálnic v odstavném pruhu vidím častěji spíše vozy VW. České recenze jsou otřesné, jak to není vw nebo škoda, vždy budete číst stejná klišé. Radši čtu recenze zahraničních kolegů, je zvláštní, že třeba Němci nemají s francouzskými vozy problém a skutečně se snaží objektivně popsat. V ČR jeden novinář opisuje od druhého už asi 10 let, jak je i-cocpit špatný. A další radši nekometuju. A ještě jednu věc poradím čeští novináři: v rámci bezpečnosti na silnici, napište prosím Škodě (nebo o Škodě), ať laskavě při denním svícení aktivuje ve svých vozech osvětlení vzadu (jako to mají např. nové Peugeoty). Je to o život, když polovina aut, zejména fabie a octavie při šeru nebo v mlze nesvítí! Je to fakt peklo. Malý detail, ale docela zásadní. Než se pustíte do další kritiky a nadřazenosti vůči jiným automobilek.
Přesně, měl jsem 3008 v naftě a šel jsem do nové 408 1,2 benzín a můžu potvrdit,úplná pohoda.jezdim za 5,5l/100km.takže pohoda.👍
Viď. Ještě před 2,3 lety bych nedal dopustit na HDI, ale co jsem zkusil nový PureTech, jsem spokojen. Super dynamika, větší klid (oproti dieselu), lehčí na předku, v nový 308 sw naprosto dostačující - v kombinaci s 8 st. automatem. Užívám si každou jízdu. A jestli si nepatrně vezme na 100 km víc paliva než diesel? Fakt to už velký rozdíl není. Díky za to, že si ještě nějaký času užiju s volností spalováku - natankuju plnou a při dálkový jízdě ujedu cca 900 km bez nutnosti tankovat. S benzínem! Kdo nechce ať si nekupuje. Každého věc.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
To určitě. 25 let prohnilý auto s "nesmrtelným" odporně smrdícím tédéí skutečně nechci, a ani nechci jezdit 25 ve stejným autě, to klidně 3 PureTech. A co se týká toho co vyhulí - to bych radši nekomentoval, mně stačí, že při jízdě za tím musím přepínat na vnitřní okruh, pač je mi zle z toho smradu. O to jde. Buzerují se nová auta, regule, ale na druhé straně emisema projde vrak, který hulí jak fabrika. A všichni se bijí do srdce, jak jsou ty jejich starý motory super, že to teda po čtvrt století nějak jede. Ale maj plnou pusu kritiky na rozumný tříválcový PureTech.
Článek se opět neobešel bez klišé věty českých novinářů "koncept panoramatického i-Cockpitu však stále nemusí sednout všem" 🙂 Mně teda zase nesedí (a asi i milionům spokojených zákazníků Stellantisu), v 21. století volant v autě jak od parníku a čumění na budíky v malém průhledu skrze volant. Zajímavý, že menší nebo dole zploštělý volanty začínají kopírovat jiné automobilky. Proboha, ať už to zkopíruje škodovka a bude to pro české novináře konečně Simply Clever (takto zkopírovala ovládání funkcí přes dotykáč - užitých nejprve v Peugeotu 308 II už někdy v roce 2011).
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
„Studoval jsem publicistiku.” 😂😂😂
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je vám to k smíchu, protože to přece dokáže každý - viz výsledek tohoto článku 🤦