Před 14 dny jsem si koupil "vrak" rv 2013, voňavku z Holandska po prvním majiteli, s plnou servisní historií, s doložitelným příjemným nájezdem(pětinou života) beze rzi. Recykluji ho kůli přírodě, neb nemusí být sešrotováno a nemusí se vyrábět nové. Problém pro rudé zelené je, že si budu svobodně jezdit a nebudou mít auto pod kontrolou přez centrální mozek lidstva. Další důvod je že nejsem ochoten dát 1,5mega za něco co je technicky horší nežli ten starý vrak.
OSVČ vytvoří nějakou práci dostane za ní zaplaceno, zaplatí daň, zdrávko atd. K tomu má náklady ve formě většinou auto,PHM, mobil, nářadí, oběd si platí za plné. Sprchuje se doma za své, i ten hajzl papír co vozí v autě mu nikdo nedaruje. Zaměstnance nelze vytrhnout z firmy kde pracuje, zaměstnanec neprodává svou práci klientovi, je součást fi která co to jde tlačí zisk do nákladů, rozšíření fi atd. I příspěvek na oběd natlačí do nákladů. Stačí nahlédnout do výroček firem. Kolik z jedné otočené Kč/osoba zaplatí státu OSVČ a kolik fi včetně zaměstnanců samozřejmě. Lze srovnávat zaměstnace s OSVČ ? Co se týče daní, tak zaměstnanci nechá firemní účetní jednou za rok podepsat přiznání, zeptá se zda má či nemá hypo a to je vše. A pak bude někdo vyčítat OSVČ který už nemá sílu sedět v "kanclu" a nebo se v tom nevyzná a nechce udělat chybu, že raději jde do paušálu. Pak by každý den o hodinu méně pracoval u klienta, ale klient by tu hodinu kancelářské činnosti musel zaplatit.
Jak to tady čtu tak přemýšlím jak podle některých funguje ekonomika? Občas ty samé v jiných diskuzích nadávají že se tu již nic nevyrábí a dělá to asiat, ted nadávají že se tu vyrábí za draho. Všichni ale určitě chtějí mít místní plat, ale produkt své práce by nejraději přesunuly do asie. Ptám se jak to udělat? Tady nic nedělat a přitom brát plat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A pak vykopou Čechy, seberou jim majetek. Židy pošlou vůdci do Ruska do gulagů. Nasadí si rudé pásky na rukavy....to už tu bylo.