Každý člověk, co se zajima o Tesly chápe v čem je zakopaný pes. VW skončí jako Nokia (taky byla příliš velká na to, aby padla, že?) ...je to o nákladech a poneru cena výkon. Elektrických aut se prodává celosvětově víc a víc a jsou pořád levnější a levnější a soalovaky dražší a dražší. Tesla auta odlévá ze dvou dílů a díky tomu nepotřebuje 2500 extra součástek a spojů a stovky robotů a pracovníků navíc a díky tomu je i odolnější v crashtestech a protože používají novou 48V architekturu, tak můžou zahodit další hromadu součástek (a jeste urychlit uz tak 10x rychlejsi vyrobu aut na 10x mensi plose s 10x mene procesy)a v podstatě každá součástka v jejich autě je efektivnější a pokrocilejsi a kompatibilni s jejich online updaty (Tesla ma vsechno in house a sladěné, VW je smotovany neporadek od milionu vyrobcu dilu a proto jejich auta nikdy nebudou mit online updaty tak jak Tesla). Na poměr cena, kvalita výkon na Teslu nemuji ani Číňanů, kteří v obřím měřítku od Tesly kopírují a využívají její opensourcd patenty a těch věcí je mnohem mnohem mnohem více v čem VW zaspal a teď už to nemá šanci dohnat. Nejlepší inženýři stejně půjdou do Tesly protože tam se můžou realizovat a VW je ani nezaplatí, má větší dluhy než HDP celého Česka. Realita je taková že celý svět chce počítače na kolečkách, stejně jako chtěli všichni počítače s možností volat, které máte v kapse, ale i tak byli pořád lidi co říkali že čím víc tlačítek tím lepší (počet tlačítek na prvním iPhone = 1 vs milion na blackberry a Nokiich a teď počet tlačítek v Tesle vs. počet tlacitek ve všech elektroautech od VW).
Tesla vam stejne sebere vitr z plachet a prachy od ni na psani clanku nikdy neividite, protoze reklamu na skvely produkt delat nepotrubuji, a AutoZive se přeměňuje na AutoMrtve, to by vice odpovidalo tem nesmyslum podplacenym co tu zverenuji. A z příjmů vam zbude jen ta všudypřítomná vyskakujici reklama na kraviny a podvody vseho druhu, ktere je na AutoMrtve vsude az az... SMEJU SE VAM TUPOUNI A UZIVEJTE POSLEDNICH PAR LET, NEVYHNUTELNĚ TOTIZ ZBANKROTUJUTE. JO A NEZAPOMEŇTE SI KOUPIT NEROZBITNOU NOKIU 3410. MRAKY TLACITEK V MOBILU NEBO V AUTE PŘECE NIC NEPREKONA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Muj nazor zase je, ze vsechny zminene automobilky zkrachuji. (VW, GM, Toytoa, Ford a dalsi jsou jako Nokia nedokáži pochopit ze ty tlacitkove komplikovane kramy uz nikdo nechce). Tesla a cinani vezmou vse stejne jako Apple a cinani v mobilech. Ale pro vymirajici fanousky AutoZive utlacovanych obrim mnozstvi reklamy a placenych clanku plnych nesmyslu neni taky pomoci. Inzenyring je predevsim Tesel takovy ze budou neustale zlevnovat a bufou stale krpsi ale ostatni automonilky se zasekly u vytobni linky, Tesla uz auta lisuje a pouziva sve absolutne unikatni a z pohledu inzenyra o nekolik radu efektivnější a bezpevnejsi soucastky a postupy. Neni zavisla na milionu dodavatelu atd atd atd a proto dokazou to co vsichni ostatni zabehli uz ted bankrotujici a extremne zadlužení vyrobci aut a to vyrobit auto a se ziskem ho prodat a prodeje Tesel neustale rostou a rostou na ukor prodeje spalovacich aut a niceho jineho.
Článek je ubohý vzdor skomirajiciho řidiče spalovacího auta který závidí všem co mají Teslu. VW elektriky neprodává dost protože stoti za prd stejně jako od dalších "velkych" hráčů na trhu. Tesla má největší věrnost zákazníků v historii autoprumyslu proč asi protože je to nejlepší sériově vyráběné auto a marketing je do této doby stal 0$ takže držte už zobak akorát píšete články pro další ubozaky s spalovacím vechtlem kteří si rádi přečtou že jejich stará smradlava, pomalá a dráha na provoz ojezina je vlastně "nejlepší" to je těší a vám jdou penízky z reklam. JSTE ODPAD JAKL CELÉ AutoForum. A stejně bude budoucnost elektricka ne protože to nechcete ale protože je to ekonomické (a ostatní výrobci krom Tesly a těch čínských bohužel neumí tyto auta vyrábět)
VW teče extrémně do bot a místo šíření desinformací omezeným jedincům, kteří milují zprávy o tom, že jejich smradlavá rachotina je lepší jak elektroauto, by se měli soustředit na vývoj protože jejich bankrot se blíží mílovými kroky. Jediný kdo se elektrické auta naučil opravdu dělat je Tesla a čísla že všech automabilek planety to BEZVÝHRADNĚ a ABSOLUTNĚ dokazují. Pokud tvrdíš opak, tak jsi buď zaměstnanec z některé krachujici automobilky nebo máš místo mozku z ropy a desinformací kostku 😜
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě jedna věc. Herbert Deis (bývalý CEO VW) moc dobře věděl, že VW zaspal dobu a že elektroauta a především software a inovativní inženýrink jsou jediná možná budoucnost, protože vše ostatní bude časem prostě neekonomicke, bohužel i když transformaci VW rozjel tak se Porshd family, která koncern vlastní nelíbila vidina dlouhého horizontu transformace a vysokých investic do ní, tudíž Diese odstranila a dosadit so ředitele který pro ne zařídil okamžitě zisky díky orientaci na ziskové darovací auta, koho zajímá že to kratkozrake řešení? Hlavní je že v Porsche family si vyhodnotili, že riziko transformace firmy je na tolik velké, že hrozí že by se stejně nemusela povest a proto zcela záměrně zvolili cestu krátkodobých zisků a dojit VW tak dlouho než zkrachuje a pak jim třeba vláda v Německu pomůže a vydrží ještě o pár let déle, ale oni budou mít už videlano. (Jen se obávám až nase vláda začne řešit jak pomoci Skodovce...není ji pomocí, I Škoda zkrachuje, doufám že do ní vláda nebude cpát peníze, protože by skoncily opět v kapse Porshe family )
1 odpověď