Každý člověk, co se zajima o Tesly chápe v čem je zakopaný pes. VW skončí jako Nokia (taky byla příliš velká na to, aby padla, že?) ...je to o nákladech a poneru cena výkon. Elektrických aut se prodává celosvětově víc a víc a jsou pořád levnější a levnější a soalovaky dražší a dražší. Tesla auta odlévá ze dvou dílů a díky tomu nepotřebuje 2500 extra součástek a spojů a stovky robotů a pracovníků navíc a díky tomu je i odolnější v crashtestech a protože používají novou 48V architekturu, tak můžou zahodit další hromadu součástek (a jeste urychlit uz tak 10x rychlejsi vyrobu aut na 10x mensi plose s 10x mene procesy)a v podstatě každá součástka v jejich autě je efektivnější a pokrocilejsi a kompatibilni s jejich online updaty (Tesla ma vsechno in house a sladěné, VW je smotovany neporadek od milionu vyrobcu dilu a proto jejich auta nikdy nebudou mit online updaty tak jak Tesla). Na poměr cena, kvalita výkon na Teslu nemuji ani Číňanů, kteří v obřím měřítku od Tesly kopírují a využívají její opensourcd patenty a těch věcí je mnohem mnohem mnohem více v čem VW zaspal a teď už to nemá šanci dohnat. Nejlepší inženýři stejně půjdou do Tesly protože tam se můžou realizovat a VW je ani nezaplatí, má větší dluhy než HDP celého Česka. Realita je taková že celý svět chce počítače na kolečkách, stejně jako chtěli všichni počítače s možností volat, které máte v kapse, ale i tak byli pořád lidi co říkali že čím víc tlačítek tím lepší (počet tlačítek na prvním iPhone = 1 vs milion na blackberry a Nokiich a teď počet tlačítek v Tesle vs. počet tlacitek ve všech elektroautech od VW).
Poděkujeme zničujícímu nucenému přechodu na Ev,investice a stejně o ně není zájem.Prerozdelivani peněz,dotace na Ev a zase k ničemu,zákazníci prostě nemají zájem.A cena ta muvi sama za sebe obzvlast myslíme na životnost baterie.Diky Bruselu,emisním limitům,rušením spal motorům,jde všechno do kopru.Je to podvod na lidi hnus Bruselský,banda špinavá!
Ty jsi Brusel chytráku. Být to na mě tak VW zakážu spalováky už před 20 lety, tak by aspoň teď nemohli být 10 let pozadu a v situaci, kdy to nemůžou nikdy dohnat a tak jim nezbývá než platit dezinfo články na autoLživě. A stejně jako zmizela Nokia tak zmizí i VW a Toyta prostě jim ujel vlak. Zůstane jen Tesla a Čínské automobilky, bohužel. I když bych si přál aby třeba Škodovka přežila taky...
To jsou neskutečný bláboly, spekulace a nesmysly, co tady ten člověk plácá v každým svým článku... Komárku, Komárku, měl by jsi změnit profesi na vrchního demadoga.
Absolutní souhlas, ten člověk neví buď vůbec nic o současné automobilové krizi a nebo tady někdo píše záměrné dezinfo články, protože je tradiční automobilky financují....deset let spaly a teď jim teče do bot, tak místo inovací investují do dezinformací.
Tradiční automobilky vytlačí Tesla a Číňa, protože většině obyvatel planety je vcelku jedno na co to jezdí (ale elektřina je naprosto jasna volba a bude jenom výhodnější a vhodnější), ale chtějí počítač na kolečkách...ano stejně jako nechtěli telefon jenom na volání a proto už Nokia prakticky neexistuje. To samé se děje s auty a elektřina jako pohon aut je i bez technických vychytávek zcela jasná neoddiskutovatelne se blížící budoucnost. A biopaliva a vodík jsou nejen ekonomický ale i ekologický nesmysls a taky vada mozku těch, kteří o tom mluví a mají v palicích zakódováno, že auto musí tankovat nějakou kapalinou.
Oddělme zrno od plev - všechny partaje Pětidemolice podvedly voliče jen aby se dostaly k lizu .
Pro zapomnětlivé - stačí se podívat na předvolební sliby a porovnat s realitou.
Namátkou daně a důchody , jako dva základní pilíře pětidemoliční slibotechny.
Dané slovo zavazuje a učiněné sliby se mají plnit, to je základ poctivosti a skutečné morálky.
EU volby jsou za měsíc , na podzim krajské a někde senátní , hůl se bude lámat na podzim ´25 - sněmovní volby.
Každý ,kdo uvěřil falešným slibům a naletěl, by se měl zvednout a vyrovnat si účty s Pětidemolicí u voleb.
Miroslav Vinker je hlupák, pokud si myslí, že prolhané ANO s oligarchou v čele, kterému jde pouze a jen o své vlastní bohatství, nebo SPD které je plné neschopných, hloupých, radikálních lidi od kterých vybral Okamuru dost peněz za členství v le straně, aby si mohl postavit svůj nový kruhový superbejvák, by byli lepší než pétikoalice. Petikoalice, i když není dokonala, je bohužel to nejlepší co pana tupce Miroslava Vinkera může v jeho životě potkat, i kdyz to jeho malicky mozecek nedokaze zpracovat protože tech par neuronu ktere v hlave ma slouzi k ukladani konspiraci a propagand strasicich stran !!!
Byla objevena Tesla s najetymi 1,9 milionu km. Vypadá skvěle akorát při tom spotřebovala 4 baterie a 13 motorů
To mi jen tak od oka přijde náklad skoro 5 mil. korun . To je ta budoucnost. S tímhle běžte někam.
kolik ujela tvoje Skoda Favorit mistre? 😄 deset kilometru z hospody pod vlivem alkoholu nez se rozpadla ?
Na baterii elektromobilu o kapacitě 60 kWh je zapotřebí 8 kg lithia. V rudě je okolo 8% lithia. U nás je v současné době asi 6,7 milionů aut. Řekněme že s rudou je nutno vytěžit 2x tolik hlušiny. Dostaneme cca 2 miliony tun horniny kterou je nutno vytěžit jen pro ČR. A to je jen jedna generace baterií. Nepředstavitelné.
dobra zprava je ze lithium je druhy nejbeznejsi prvek ve vesmiru (a na nasi planete taky) opet jen otazka procesu tezby, ktery ma Tesla opensourse k dispozici vcetne dodrzovani ekologicke tezby a se zarukou odkupu vseho co pripadna tezarska firma vyprodukuje.
Vy myslíte , že to pomůže ovzduší ? to by museli být letadla , lodě , atd na elektriku a hlavně na celém světě nejen v EU. Co výroba vozidel ta bude bez škodlivého vzduchu? To je budoucnost tak za 50-80 let. nebo nikdy se to nepovede .Co Asie , Afrika , JIŽNÍ I SEVERNÍ AMERIKA, POŽÁRY , atd. Kde budou brát zdroje na baterie to je velmi obrovský množství.
hold ze zacatku se to bude muset vytezit ze zeme a vyrobit baterie a pozdeji se budou recyklovat az bude drtiva vetsina novych baterii z recyklovanych starych baterii. A nejvic znecistuji nakladni lode (tam to jeste opravdu potrva nez budou elektricke) a nakladni autodoprava, kde je to opet o tom kolik Tesla dokaza vyrobit SemiTrucku protoze by jim ruce urvaly spolecnosti aby je meli prvni .... jsou levnejsi na provoz, rychlejsi, bezpecnejsi, spolehlivejsi, a hlavne do budoucna nebudou muset mit ridice a protoze ridicu je dnes extremni nedostatek tak vlastne ani nemaji moc na vyber.
No zatim jsem zadny elektro nevidel jet na dalnici vic jak110. Dojezd 1200 km? A pri jakym to plouzeni? Minule nejakej podobnej rikal, kolik ze to dojede. Jen nesmi jet po dalnici. Pak ma dojezd na prd. Ale jinak to je prej supr. Jo pamatuju dobu, kdy mi slibovali, ze v tomhle veku budu na dovolenou litat na Mesic. Ony ty vlhky sny nebyvaj vzdy skutecnosti... A kapacita 70%, no to je vzhledem k fyzice baterka v haji. A o vnitrnim odporu tam nemluvili?. Je fantasticky, jak se ted z kazdyho vlastnika elektrojesterky stava odbornik na elektriku a prenosovku.
kapacita v Teslach nepada ani 300 000km na min nez 90% statistiky jsou z promrzleho Norska ... proto jdou Tesly na dracku i z druhe ruky
Po dalnici jsem jel 240 (samozrejme kdyz byla uplne prazdna) s Teslou model Y ktery vazi 2,2 tuny a na rozjezdu necham male lehke Ferrari zaa 10 mega v prachu kilometr za mnou....
Ale to je hlavne diky novym typum motoru, a perfektnimu inzenyringu v Teslach. Prirovnal bych to k tomu kdyz si kopite sluchatka z Aliexpresu ktere jsou identicke jako Apple sluchatka ale kdyz to zoreberete tak ty cinske maji v sobe bordel architekturu a tunu kramu a pozohybanych dratu navic a ty od Applu jsou uvnitr krasne usporadane precizni a s jedinecnymi novym soucastkami a proto hraji jedna basen a proto Tesla jede jedna basen a jeste maji misto na kufr i v predu...
Elektromobily budoucnost jsou. Ale v podání Nikoly Tesly na volnou energii nikoliv na akumulátory, jak se nám tu snaží všemožně vštěpit, že jiná cesta není.
Vzhledem k tomu ze akumulatory jsou uz ted temer ve vsem kolem nas a jejich pouziti nekonci u aut ale pribudou k nim i jine dopravni prostredky a roboti a vsemozne stroje a automaty tak se da ocekavat prekotny vyvoj a obrovska produkce ktera bude rok co rok srazet cenu dolu. Proto ma Tesla plan od roku 2030 nepouzivat zadne nerosty na vyrobu novych baterii a vsechno recyklovat. A nevidim zadnou jinou firma na svete ktera by dorucovala svoje sliby rychleji nezli Tesla. (Tesla uz ma vice nez rok plne zvladlou recyklaci svych baterii)
Muj nazor zase je, ze vsechny zminene automobilky zkrachuji. (VW, GM, Toytoa, Ford a dalsi jsou jako Nokia nedokáži pochopit ze ty tlacitkove komplikovane kramy uz nikdo nechce). Tesla a cinani vezmou vse stejne jako Apple a cinani v mobilech. Ale pro vymirajici fanousky AutoZive utlacovanych obrim mnozstvi reklamy a placenych clanku plnych nesmyslu neni taky pomoci. Inzenyring je predevsim Tesel takovy ze budou neustale zlevnovat a bufou stale krpsi ale ostatni automonilky se zasekly u vytobni linky, Tesla uz auta lisuje a pouziva sve absolutne unikatni a z pohledu inzenyra o nekolik radu efektivnější a bezpevnejsi soucastky a postupy. Neni zavisla na milionu dodavatelu atd atd atd a proto dokazou to co vsichni ostatni zabehli uz ted bankrotujici a extremne zadlužení vyrobci aut a to vyrobit auto a se ziskem ho prodat a prodeje Tesel neustale rostou a rostou na ukor prodeje spalovacich aut a niceho jineho.
z pohledu cisel z autobazaru je Tesla auto ktere je ze vsech ostatnich aut, vcetne Fabii a Oktavek, nejrychle pryc.
Je fakt rozdil elektroauto od koholi jineho a od Tesly - soucasne automobilky na elektroautech prodelavaji neuveritelny balik a proto deleji co muzou aby udrzely jejich ziskovy segment v cernych cislech a lobuji a ocernuji elektroauta ale ze se VW pred cca 15 lety vysmal Elonovi ktery chtel aby pro neho vyrabeli auta a daval jim vsechny nove patenty a technologie k tomu potrebne to uz vi malokdo a ze pak dalsich 10 let nehly prstem to je jejich busines a proto ted zkonci jako ta slavna Nokia.
Havarovana Tesla pujde do srotu stejne jako havarovy Iphone tak to uz funguje ve vetsine vyspelych zemi sveta a tady to tak bude taky az nebudou lidi lit penize Babisovi do kapsi a zustanou jim na nove auto.
A elektroauta budou porad zlevnovat a spalovaci budou porad zdrazovat a kdo rika neco jineho tak ma misto mozku z piva kostku 😄 😄
Tesla vam stejne sebere vitr z plachet a prachy od ni na psani clanku nikdy neividite, protoze reklamu na skvely produkt delat nepotrubuji, a AutoZive se přeměňuje na AutoMrtve, to by vice odpovidalo tem nesmyslum podplacenym co tu zverenuji. A z příjmů vam zbude jen ta všudypřítomná vyskakujici reklama na kraviny a podvody vseho druhu, ktere je na AutoMrtve vsude az az... SMEJU SE VAM TUPOUNI A UZIVEJTE POSLEDNICH PAR LET, NEVYHNUTELNĚ TOTIZ ZBANKROTUJUTE. JO A NEZAPOMEŇTE SI KOUPIT NEROZBITNOU NOKIU 3410. MRAKY TLACITEK V MOBILU NEBO V AUTE PŘECE NIC NEPREKONA 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Článek je ubohý vzdor skomirajiciho řidiče spalovacího auta který závidí všem co mají Teslu. VW elektriky neprodává dost protože stoti za prd stejně jako od dalších "velkych" hráčů na trhu. Tesla má největší věrnost zákazníků v historii autoprumyslu proč asi protože je to nejlepší sériově vyráběné auto a marketing je do této doby stal 0$ takže držte už zobak akorát píšete články pro další ubozaky s spalovacím vechtlem kteří si rádi přečtou že jejich stará smradlava, pomalá a dráha na provoz ojezina je vlastně "nejlepší" to je těší a vám jdou penízky z reklam. JSTE ODPAD JAKL CELÉ AutoForum. A stejně bude budoucnost elektricka ne protože to nechcete ale protože je to ekonomické (a ostatní výrobci krom Tesly a těch čínských bohužel neumí tyto auta vyrábět)
VW teče extrémně do bot a místo šíření desinformací omezeným jedincům, kteří milují zprávy o tom, že jejich smradlavá rachotina je lepší jak elektroauto, by se měli soustředit na vývoj protože jejich bankrot se blíží mílovými kroky. Jediný kdo se elektrické auta naučil opravdu dělat je Tesla a čísla že všech automabilek planety to BEZVÝHRADNĚ a ABSOLUTNĚ dokazují. Pokud tvrdíš opak, tak jsi buď zaměstnanec z některé krachujici automobilky nebo máš místo mozku z ropy a desinformací kostku 😜
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ještě jedna věc. Herbert Deis (bývalý CEO VW) moc dobře věděl, že VW zaspal dobu a že elektroauta a především software a inovativní inženýrink jsou jediná možná budoucnost, protože vše ostatní bude časem prostě neekonomicke, bohužel i když transformaci VW rozjel tak se Porshd family, která koncern vlastní nelíbila vidina dlouhého horizontu transformace a vysokých investic do ní, tudíž Diese odstranila a dosadit so ředitele který pro ne zařídil okamžitě zisky díky orientaci na ziskové darovací auta, koho zajímá že to kratkozrake řešení? Hlavní je že v Porsche family si vyhodnotili, že riziko transformace firmy je na tolik velké, že hrozí že by se stejně nemusela povest a proto zcela záměrně zvolili cestu krátkodobých zisků a dojit VW tak dlouho než zkrachuje a pak jim třeba vláda v Německu pomůže a vydrží ještě o pár let déle, ale oni budou mít už videlano. (Jen se obávám až nase vláda začne řešit jak pomoci Skodovce...není ji pomocí, I Škoda zkrachuje, doufám že do ní vláda nebude cpát peníze, protože by skoncily opět v kapse Porshe family )
1 odpověď