Koukám, že automobilista Ivo dal pokyn a máme tu další ze smršti neobjektivních článků plných zavádějících informací o neutěšené situaci všech automobilistů 🙂 Jen by se slušelo podotknout, že automobilisté tvoří jen zlomek dopravy v Praze, jsou minoritou. Většina lidí se totiž po Praze pohybuje jinak než v osobních automobilech, ale to se evidentně nehodí do krámu. Stejně jako to, že dokončení okruhu opravdu nic nevyřeší (pomůže lokálně, ale jinde paradoxně provoz ještě více zhoustne).
Já tedy po dnešních novinářích a novinářkách nechci zázraky, ale tento "článek" to je tedy dílo. Clickbaitový nadpis, který motá dvě na sobě nezávislé a nesouvisející věci. Dále vyjádření občanů z částí, kterých se přijatá opatření nijak nedotýkají (například Nebušice), ale vyjádření městské části nikde. Dále absolutně chybí informace o tom, že původní platnost vyhrazených pruhů na Evropské byla v pracovní dny od 6:00 do 20:00, takže s kolonami přes den změna dopravního režimu NIJAK NESOUVISÍ! Atd., atd. Dámy Rozálie Hněvkovská a Klára Poddaná odevzdaly velmi ledabylou školní práci zralou k přepracování.
Je to pár let, kdy Praha 6 nabízela Roztokám finanční příspěvek na výstavbu patrového záchytného parkoviště, ale Roztoky to odmítly, protože podle nich nemaji jejich obyvatelé parkovat u vlastního dopravního uzlu, ale jinde. Klasické NIMBY. A na Praze 6 se jedna jen a pouze o posunutí již existující světelné závory (TKB) mimo rezidenční čtvrť!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na vině je i absolutní rezignace dopravní policie na jakoukoliv práci. Evropská, dnes a denně s UberAirport a Bolt vozidly jedoucí nad 100 km/h (v místě je padesátka a není tam jen tak pro nic za nic).