Manipulativní už nadpis.
Problém je hlavně to, piráti sobě namalovali bílé cyklopruhy kde se dalo, snížili počty pruhů v ulicích pro průjezd Prahou; pruhy pro busy jsou jen někde, takže stejně tvrdnou v kolonách; a tedy v ulicích auta zůstávají o to déle a emise se nezměnily, ne-li zhoršily.
Otázkou je i to, kolik cyklistů vlastně vůbec po těch bílých pruzích projede? Převážně jsou prázdné, poloprázdné. Ale peněz se vyhodilo dost.
Prostě další zelený nesmysl.
Zelený jsou škodná.
Kde se snížil počet pruhů pro auta? Jistě máte v rukávu desítky příkladů, tak sem s nimi!
Mě by zajímalo kde se skrývají automobilisté v ostatních ročních dobách ?
To jezdí do práce jen na podzim ?
Jindy pracují méně ?
V létě vůbec nepracují ?
A proč zrovna ve středu kolem patnácté hodiny je největší doprava ?
Většina lidí by měla být ještě v práci. To utekli z práce ?
Toto je každoroční křivka nic objevného 🙂 Lidi na podzim 1) nemají moc kam jezdit, hezky není a sníh ještě taky ne; 2) efekt mama taxi po začátku školního roku; 3) lidem jeblo a jezdí všude autem, hlavně před Vánocema to bude masakr.
Koukám, že automobilista Ivo dal pokyn a máme tu další ze smršti neobjektivních článků plných zavádějících informací o neutěšené situaci všech automobilistů 🙂 Jen by se slušelo podotknout, že automobilisté tvoří jen zlomek dopravy v Praze, jsou minoritou. Většina lidí se totiž po Praze pohybuje jinak než v osobních automobilech, ale to se evidentně nehodí do krámu. Stejně jako to, že dokončení okruhu opravdu nic nevyřeší (pomůže lokálně, ale jinde paradoxně provoz ještě více zhoustne).
Don Pablo, zářný příklad "lepší" politické kultury ODS a pětikoalice. K tomu šifrované telefony ministra vnitra Rakušana a bývalého ministra Gazdíka a kauza Dozimetr hnutí STAN. K tomu kumulovaná inflace přes 30%, drastický pokles reálných mezd, znehodnocení úspor, nulový ekonomický růst, ceny všeho vyšší než v okolních zemích při horší kvalitě a ani ty rozpočtové schodky se nějak nepodařilo zkrotit. Takovou míru nekompetence a neschopnosti aby člověk pohledal. Tak snad už jen rok a pak už nikdy více!
jen technická: předchozí předsedové vlády za ODS Nečas, a Topolánek jsou také Moraváci.
A poslední pražský rodák byl předsedou vlády v první polovině roku 2010 (Fischer).
Tak krásný příklad je Hradec Králové vs Pardubice - oba kluby postavily stadiony 2023 - v HK stál 850mil v Pardubiccích cca 350mil - proč se někde u Opatovic (cca v 1/2 mezi městy) nepostavil národní stadion pro 40 000lidí který by oba kluby sdíleli a na který by dal 1/2 stát? Vedle je železnice - dálnice - je to uprostřed polí nikoho by stadion nerušil, mohlo by byt parkoviste pro 30 000 aut - jenže to je politika, proč se nepostavil - no protože to není v Praze a Pražák musí mít vždy vše nejlepší a největší..... Ve světě je běžné že několik klubá sdílí stadiony a jde to
Uprostřed Hradce a Pardubic by stačil stadion max pro 15 tisíc diváků a rozhodně ne národní pro 40 tis., proberte se :-)
Dukla už teď hraje před prázdnými tribunami na malém stadionu. Spartě ten na Letné stačí, mohl by se modernizovat a trochu zvětšit na 25 - 30 000.
Rozhodně nechci, aby to šlo z veřejných peněz do soukromých klubů. Křetínský může postavit stadion z fleku bez dotací, prostředků má dost.
Na Letné se opravdu stadion zvětšit stadion nemůže, už to bylo komunikováno tolikrát, že mi to začíná připomínat diskuzní evergreen "proč nevede na letiště metro". Z veřejných peněz na stadion taky nepůjde nic, nebojte.
Problém má dle mého dvě roviny. První věcí je dodržování pravidel jízdy ve vyhrazených pruzích, ale od toho snad má nejen Praha 6 městskou policii. Myslím, že by stačilo pár bezpečnostních akcí, které by to kontrolovaly tyto neukázněné řidiče a řidiči aut tam jezdit nebudou. Ostatně mě udivuje že i jiné městské části tento nešvar více nekontrolují. Problém je, že když se to nekontroluje tak 90 % ukázněných řidičů je pak za hlupáky, když je někdo podjede tím vyhrazeným pruhem (zajímavým faktem pak je, že mnohem více dle mého tyto pruhy zneužívají lidé s nějakým rozhrkaným autem než s novými modely aut)
Druhou věcí je to, že vyhrazený pruh pro autobusy je fajn, ale kapacita silnic na příjezdu do Prahy nestačí na dálnicích natož pak na jiných silnicích. A v tomto případě se tedy domnívám, že je velká chyba na straně Prahy samotné. Praha totiž dle mého názoru v podstatě vůbec nepodporuje stavby jako je kapacitní rozšiřování silnic, vylepšení vnitřního okruhu města o vnějším okruhu už nemluvím vůbec. A je úplně nesmysl předpokládat, že lidé budou autobusy kvůli kolonám aut využívat více. Jednak jak se píše v článku autobus nic neurychlí a jednak tím prostě přijdete o velkou možnost časové a pohybové flexibility. S autem prostě můžete odejít z práce libovolně a můžete si jít cestou z práce nakoupit. To Vám autobus prostě nikdy nevynahradí.
Praha 6 opravdu nemá městkou policii.
Já tedy po dnešních novinářích a novinářkách nechci zázraky, ale tento "článek" to je tedy dílo. Clickbaitový nadpis, který motá dvě na sobě nezávislé a nesouvisející věci. Dále vyjádření občanů z částí, kterých se přijatá opatření nijak nedotýkají (například Nebušice), ale vyjádření městské části nikde. Dále absolutně chybí informace o tom, že původní platnost vyhrazených pruhů na Evropské byla v pracovní dny od 6:00 do 20:00, takže s kolonami přes den změna dopravního režimu NIJAK NESOUVISÍ! Atd., atd. Dámy Rozálie Hněvkovská a Klára Poddaná odevzdaly velmi ledabylou školní práci zralou k přepracování.
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
Městským mafiánům akorád vypadl penězovod...taxikáři tu jezdili bez taxametru a za šílené částky, teď už si turisté objednají přes aplikaci a není z čeho dávat městskejm páprdům úplatky, aby okrádání turistů tolerovali.
Dneska většina řidičů co znám jezdí s navigací a to i když trasu znají, protože tam jsou dopravní informace, kolony a nehody, které objíždí po alternativních trasách, takže výsledek, že trasa skončí nějakým průšvihem je stejnej pro taxikáře jako pro netaxikáře.
Vůbec se nemusím s taxikářem dorozumět, není třeba aby uměl česky, cíl cesty ví předem z aplikace, placení je taky přes aplikaci, tak na co vlastně by musel jazyk ovládat.
Možná tu je ještě druhej důvod, důvod proč magistrálu křižuje na Václaváku tramvaj a proč před Hlavákem chystaj nesmyslnej přechod - prostě aktivisti nesnášej automobilovou dopravu.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
nebreč :-)