Praha je k motoristům asi nejméně přívětivé město v republice. Všude samá kamera, kamery na autech pro parkování, kamery na červenou, prošpikované ulice úsekovými radary, kamera na bus pruhu.... Přitom by stačilo postavit velká odstavná parkoviště poblíž dopravních uzlů, když chtějí vyhnat auta z centra. Jinak nepozorný řidič nebo rebel klidně po jednom výletu do Prahy dojede domů chudší o několik litrů nebo i bez papírů.
ne, nestačilo :-)
Naše země není tak veliká, aby se tady proháněli rychlovlaky, které nenavazují na žádnou rychlotať mimo ČR. Jiné by bylo, kdyby se např. na území Rakouska a Polska začali stavět a měli by na něco navázat. V tom případě souhlasím, ale stavět něco jen pro efekt, abychom to měli je nabubřelý nesmysl.
Z věcného hlediska: tratě samozřejmě budou navazovat na polské, německé a rakouské vysokorychlostní železnice. A ČR je pro VRT veliká tak akorát.
Z jazykového hlediska: začalY stavět.
Na tomto jediném příkladu je vidět, že EU řídí banda neumětelů a je potřeba to změnit. Nikdy jsem nechodil k evropským volbám , protože jako s takovou EU nesouhlasím a byl jsem proti vstupu, ale teď je potřeba něco změnit, tak letos udělám výjímku. Snad se podaří něco změnit, protože podobně smýšlejících a naštvaných lidí je už hodně.
Na vašem příkladu je vidět, jak spousta lidí neumí pracovat se základními informacemi. Kéž byste dál k žádným volbám nechodil.
Jako technik nevěřím na jednoduchá řešení nejednoduchých problémů. Spalováky jsou můj život, živí mě, mám je rád, ale chápu, že svět musí jít někdy dál bez ohledu na můj názor. To beru. Akorát mám trochu problém s tím, že mě, aby někdo pustil ke konstrukci, musel jsem vystudovat a i tak mi pod ruku kouká dalších dvacet kolegů a chtějí (právem), abych své kroky obhájil.
Úředník si sedne na zadek, vezme si tužku a papír, podívá se z okna a vymyslí něco, co absolutně není podložené jakýmkoliv stavem techniky, žádným výpočtem, žádnou simulací, prostě ničím. Irituje mě, když se z exaktní vědy dělá šamanství, čísla se cucají z prstů a věští se z křišťálové koule, co bude v roce 2035. Vize je fajn, bez ní to nejde, ale odcamcaď pocamcaď. Pokud chceme být zelení, fajn, ale je třeba dotovat nejen výrobu aut samotných, ale i infrastrukturu a energetiku. Nyní prosím významné ticho... Vzpomeňte si, jak dlouho se naposledy opravovala silnice u vás ve městě, kolik to stálo a to byl jen blbej kus asfaltu.
Vy si opravdu myslíte, že extrémně silný automobilový průmysl si ze své pozice nechá něco diktovat? 🙂 Vše je předem dojednáno, než je cokoliv schváleno.
31
Sledujících
0
Sleduje
31
Sledujících
0
Sleduje
Tak myslím, že když pojedu na čtyřku 70km/h udělám míň emisí, než když budu vrčet na dvojku třicet.
Logicky, i když budu mít identické otáčky, tak na ujetí 70ti kilometrů se motor na dvojku otočí víc jak 3x.
Ekologové zapomínají na jeden zázrak, a tomu se říká převodový poměr.
Ale chtít přemýšlet po nějakém eko fanatikovi? Blbost.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jenže tu čtyřku na této komunikaci nikdy nedáte, protože 1) se tam nikdy nepodíváte a 2) tento okruh trpí obrovským provozem a většinou se tam jezdí 30-40.
1 odpověď