Don Pablo, zářný příklad "lepší" politické kultury ODS a pětikoalice. K tomu šifrované telefony ministra vnitra Rakušana a bývalého ministra Gazdíka a kauza Dozimetr hnutí STAN. K tomu kumulovaná inflace přes 30%, drastický pokles reálných mezd, znehodnocení úspor, nulový ekonomický růst, ceny všeho vyšší než v okolních zemích při horší kvalitě a ani ty rozpočtové schodky se nějak nepodařilo zkrotit. Takovou míru nekompetence a neschopnosti aby člověk pohledal. Tak snad už jen rok a pak už nikdy více!
jen technická: předchozí předsedové vlády za ODS Nečas, a Topolánek jsou také Moraváci.
A poslední pražský rodák byl předsedou vlády v první polovině roku 2010 (Fischer).
Tak krásný příklad je Hradec Králové vs Pardubice - oba kluby postavily stadiony 2023 - v HK stál 850mil v Pardubiccích cca 350mil - proč se někde u Opatovic (cca v 1/2 mezi městy) nepostavil národní stadion pro 40 000lidí který by oba kluby sdíleli a na který by dal 1/2 stát? Vedle je železnice - dálnice - je to uprostřed polí nikoho by stadion nerušil, mohlo by byt parkoviste pro 30 000 aut - jenže to je politika, proč se nepostavil - no protože to není v Praze a Pražák musí mít vždy vše nejlepší a největší..... Ve světě je běžné že několik klubá sdílí stadiony a jde to
Uprostřed Hradce a Pardubic by stačil stadion max pro 15 tisíc diváků a rozhodně ne národní pro 40 tis., proberte se :-)
Dukla už teď hraje před prázdnými tribunami na malém stadionu. Spartě ten na Letné stačí, mohl by se modernizovat a trochu zvětšit na 25 - 30 000.
Rozhodně nechci, aby to šlo z veřejných peněz do soukromých klubů. Křetínský může postavit stadion z fleku bez dotací, prostředků má dost.
Na Letné se opravdu stadion zvětšit stadion nemůže, už to bylo komunikováno tolikrát, že mi to začíná připomínat diskuzní evergreen "proč nevede na letiště metro". Z veřejných peněz na stadion taky nepůjde nic, nebojte.
Problém má dle mého dvě roviny. První věcí je dodržování pravidel jízdy ve vyhrazených pruzích, ale od toho snad má nejen Praha 6 městskou policii. Myslím, že by stačilo pár bezpečnostních akcí, které by to kontrolovaly tyto neukázněné řidiče a řidiči aut tam jezdit nebudou. Ostatně mě udivuje že i jiné městské části tento nešvar více nekontrolují. Problém je, že když se to nekontroluje tak 90 % ukázněných řidičů je pak za hlupáky, když je někdo podjede tím vyhrazeným pruhem (zajímavým faktem pak je, že mnohem více dle mého tyto pruhy zneužívají lidé s nějakým rozhrkaným autem než s novými modely aut)
Druhou věcí je to, že vyhrazený pruh pro autobusy je fajn, ale kapacita silnic na příjezdu do Prahy nestačí na dálnicích natož pak na jiných silnicích. A v tomto případě se tedy domnívám, že je velká chyba na straně Prahy samotné. Praha totiž dle mého názoru v podstatě vůbec nepodporuje stavby jako je kapacitní rozšiřování silnic, vylepšení vnitřního okruhu města o vnějším okruhu už nemluvím vůbec. A je úplně nesmysl předpokládat, že lidé budou autobusy kvůli kolonám aut využívat více. Jednak jak se píše v článku autobus nic neurychlí a jednak tím prostě přijdete o velkou možnost časové a pohybové flexibility. S autem prostě můžete odejít z práce libovolně a můžete si jít cestou z práce nakoupit. To Vám autobus prostě nikdy nevynahradí.
Praha 6 opravdu nemá městkou policii.
Já tedy po dnešních novinářích a novinářkách nechci zázraky, ale tento "článek" to je tedy dílo. Clickbaitový nadpis, který motá dvě na sobě nezávislé a nesouvisející věci. Dále vyjádření občanů z částí, kterých se přijatá opatření nijak nedotýkají (například Nebušice), ale vyjádření městské části nikde. Dále absolutně chybí informace o tom, že původní platnost vyhrazených pruhů na Evropské byla v pracovní dny od 6:00 do 20:00, takže s kolonami přes den změna dopravního režimu NIJAK NESOUVISÍ! Atd., atd. Dámy Rozálie Hněvkovská a Klára Poddaná odevzdaly velmi ledabylou školní práci zralou k přepracování.
Hlavne, že Praha bude mít tramvaj z Václaváku na Vinohrady za miliardu Kč. Kolik vopdou postiženým lidem by tato miliarda pomohla místo těchto vyhozených peněz? Vláda plánuje zvýšení daní. Ano, pro lidi s hrubým příjmem vyšším 100 tis.Kč na třeba 50% vče. poslanců a senátoru, soudců, úředníků, advokátů. Zisk z navýšení pro postižené vodou.
vy se nám tady vznášíte jako holubička
Tak myslím, že když pojedu na čtyřku 70km/h udělám míň emisí, než když budu vrčet na dvojku třicet.
Logicky, i když budu mít identické otáčky, tak na ujetí 70ti kilometrů se motor na dvojku otočí víc jak 3x.
Ekologové zapomínají na jeden zázrak, a tomu se říká převodový poměr.
Ale chtít přemýšlet po nějakém eko fanatikovi? Blbost.
Jenže tu čtyřku na této komunikaci nikdy nedáte, protože 1) se tam nikdy nepodíváte a 2) tento okruh trpí obrovským provozem a většinou se tam jezdí 30-40.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Slavii se daří, hrabě má hned téma :D