Vím, že hasiči řekli lidem, že mají jiný úkol a zadělat nejnižší bod šli, až když měli zatarasený podchod pod ulicí 28.října. Jen odhadnu, na které části má starosta majetek. Takže ano, severní část obětovali. Z logiky věci by přece měli nejdříve zatarasit nejnižší bod, kudy voda může přijít. A teď nastane druhá věc. Jak tu vodu dostat pryč?
Spíše by se měli řidiči naučit, že když jsou na kruhovém objezdu, který má připojovací pruh, tak že nemají přednost pokud vjíždí do jiného pruhu řidiči, který v tomto pruhu pokračuje. Většinou dálniční kruhové objezdy. Měl by to někdo konečně častěji vysvětlit, že připojovací pruh se zde mění na průběžný a ihned na odbočovací, tudíž řidič jedoucí v tomto pruhu má přednost před řidiči, kteří chtějí z kruhového objezdu vyjet.
Myslím, že není na škodu blikat třeba vlevo, pokud se jedná o malý kruhový objezd, jelikož měním směr jízdy a dávám vědět ostatním, že vyjíždím z kruhového objezdu později. Ano, neměl bych blikat, pokud si mám představit kruhový objezd jako běžnou křižovatku, v tom případě, ale často nesmí řidič ani na kruhový objezd vjet, protože řidič nesmí vjet do křižovatky, pokud by musel v křižovatce zůstat stát. Může zastavit, pokud pouští protijedoucí vozidla, což se na kruhovém objezdu nestane, nebo chodce, což je další problém a to jsou přechody hned u výjezdu. Takže vlastně může na kruháč vjet jedno auto a když zastaví, další za ním nemají dělat, tak co je horší? Blikat navíc, nebo zasekat kruháč?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdyby někdo chtěl vidět jak tu vodu "nečerpou" zpět a jak uchránili jednu stranu tak jsem tam teď byl a můžete se podívat na instagramu @lukpauli ve stories.
1 odpověď