Tady je zase každý chytrej jak rádio. Investice = práce, investice do nové technologie = dobrá práce s výhledem do budoucna. Místní ekonomové z vysokých škol života, co hodnotí, jestli se vyplatí nebo nevyplatí někomu investovat do tohoto oboru, by to radši měli nechat na investující firmě a jejích ekonomech. Myslím, že ti dokáží lépe posoudit návratnost a životaschopnost investice.
pochybné je vaše chápání
..
celkový počet aut nikdy počítat nelze protože nevíte zda jezdí nebo někde 10 let stojí
..
počítají se tedy auta které se účastní nějakého incidentu a je k nim tedy výjezd .. ať již někde vzplanou nebo mají nehodu
v těchto situacích vzplane zhruba 1,5% benzínu a 0,3% elektra
Až na to, že takhle ta statistika postavená není. Stačí si ji pořádně prostudovat, pokud to není nad vaše možnosti.
Zajímavé je, že největší riziko požáru je u hybridních aut. Obrázek nechť si udělá každý sám.
Odkaz: Odkaz
Až na to, že ta statistika je dost pochybná. Pokud by bylo 1 530 požárů na 100 000 benzínových aut za rok (v americe jezdí cca 270 mil. osobních aut), tak jednoduchou trojčlenkou dojdeme k tomu, že 1 530÷100 000*270 mio. = 4,1 mio. požárů aut za rok. Což za prvé neodpovídá těm celkovým číslům, a za druhé je úplná blbost.
Mě trochu zaráží, že pan redaktor píše o tom, jak auto řídil na předváděcí akci v Turecku, kde byli i další novináři, ale v článku není jediná fotka z reálného testu. Všechno to jsou pouze marketingové fotky od Ssangyongu. Proč mám pocit, že tam vůbec nebyl a zkopíroval jen zahraniční článek, který vydává za svůj.
A teď tu o karkulce Odkaz
"ty dluhy nikdo splácet nebude. Ty dluhy se propíší do inflace, a to je regresivní daň, kterou splácíme dnešní dluhy."
Opravdu autore? Nejste poradcem jistého Babiše, který všech osm rozpočtů sestavil s souhrnným dluhem 1.7bilionu Kč a dle vás se se můžeme vesele zadlužovat dál a dál?
Škoda, že jste nešel radit i do Řecka, mít vás ti hlupáci, tak nemuseli pod kuratelu MMF, nemuseli zavést tvrdé rozpočtové škrty, zvýšit daně , privatizovat...a přestože se jim díky tomu zvýšila nezaměstnanost a snížila životní úroveň, stále zůstávají nejzadluženější zemí EU.
Řecko to muselo podstoupit, protože nemohlo devalvovat svou měnu, jelikož má euro. Kdyby měli vlastní měnu, tak by to inflace vyřešila. Samozřejmě za cenu zchudnutí celé společnosti, takhle se totiž platí dluhy. Makro a mikro ekonomika nefungují stejně.
Zásobování a firmy budou mít vjezd zdarma. Zavedla bych mýtné na celou Prahu a ne jen centrum. Proč má mimopražák jezdit autem do centra? Jestli kvůli prestiži, tak ať zaplatí nám ostatním, že zamořuje vzduch a tvoří kolony. Je tu jedna z nejlepších MHD na světě, není potřeba jezdit autem.
Jako středočech bych recipročně zavedl poplatek za průjezd krajem pro všechny pražany alespoň na 1000 Kč za každou osobu. Co nám maj Pražáci zamořovat dopravou a splodinami naše krásné střední Čechy. To samé s průletem přes náš vzdušný prostor.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Až na to, že tohle je závěrečná asi 150 m dlouhá cesta od zubačky, která vyjede až pod vrchol. Takže určitě v pantoflích nestoupal údolím Höllental přes ledovec s převýšením 2300 m od parkoviště. Tzn. že žádný horský vůdce tam s nimi určitě nebyl. To samozřejmě nic nemění na tom, že to je blb.