Tyyyyjo. Takže ten smradlavý diesel co podle médií je tak neekologický, že musí jezdit snad na plátkované tuleně a přitom je na tom ještě lépe jak benzín.
Nepleťte si vypouštění CO2 - ohřívá planetu, ale jinak je vcelku neškodný. A vypouštění NOx, PM 2,5 a dalších smradů ze starých naftových aut, které způsobují astma, rakovinu a ročně na ně umírají miliony lidí předčasně.
Nic co by vedlo k masovým prodejům EV. Není tak výrazné jak se předpovídalo. Státní dotace a různé slevové akce výrobců není zlevňování.
Dovoluji si nesouhlasit s vaší tezí "nic co by vedlo k masovým prodejům elektromobilů". Tesla model Y je nejprodávanější auto celosvětově. Ne elektromobil, ale auto.
Tady je zase každý chytrej jak rádio. Investice = práce, investice do nové technologie = dobrá práce s výhledem do budoucna. Místní ekonomové z vysokých škol života, co hodnotí, jestli se vyplatí nebo nevyplatí někomu investovat do tohoto oboru, by to radši měli nechat na investující firmě a jejích ekonomech. Myslím, že ti dokáží lépe posoudit návratnost a životaschopnost investice.
pochybné je vaše chápání
..
celkový počet aut nikdy počítat nelze protože nevíte zda jezdí nebo někde 10 let stojí
..
počítají se tedy auta které se účastní nějakého incidentu a je k nim tedy výjezd .. ať již někde vzplanou nebo mají nehodu
v těchto situacích vzplane zhruba 1,5% benzínu a 0,3% elektra
Až na to, že takhle ta statistika postavená není. Stačí si ji pořádně prostudovat, pokud to není nad vaše možnosti.
Zajímavé je, že největší riziko požáru je u hybridních aut. Obrázek nechť si udělá každý sám.
Odkaz: Odkaz
Až na to, že ta statistika je dost pochybná. Pokud by bylo 1 530 požárů na 100 000 benzínových aut za rok (v americe jezdí cca 270 mil. osobních aut), tak jednoduchou trojčlenkou dojdeme k tomu, že 1 530÷100 000*270 mio. = 4,1 mio. požárů aut za rok. Což za prvé neodpovídá těm celkovým číslům, a za druhé je úplná blbost.
Mě trochu zaráží, že pan redaktor píše o tom, jak auto řídil na předváděcí akci v Turecku, kde byli i další novináři, ale v článku není jediná fotka z reálného testu. Všechno to jsou pouze marketingové fotky od Ssangyongu. Proč mám pocit, že tam vůbec nebyl a zkopíroval jen zahraniční článek, který vydává za svůj.
A teď tu o karkulce Odkaz
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
kde je recyklace baterií????
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Součástí výpočtu. Jen na konci "životnosti" baterie v autě je stále použitelná jako stacionární úložiště energie. Takže nejdříve se znovu použije a až po tom se bude recyklovat. Takže klidně 20 i více let od jejího uvedení do provozu.
1 odpověď