Napíšu něco o sobě
Moje babicka zila cely zivot na Morave a zila prvazne z toho co ji dala zahradka, kralici, slepice, zelenina a ovoce...nikdy nekourila a staprdlu si dala jen kdyz prijela rodina dvakrat za rok ze severnich cech. Po pitve bylo zjisteno ze umrela na rakovinu a to ve vice oblastech a stadiich. Nemela by podle Vas rodina narok na vraceni penez z pojisteni???
měla by vstát z mrtvých a soudit se s naším zdravotnictvím, že ji jako zdravě žijícího člověka neuchránil před civilizační nemocí.
A kam jde ona vysoká spotřební daň na tabákové výrobky?
Nechci se zastávat kuřáků, ale z koho by asi stát tahal těch X miliard vybraných na cigaretách a alkoholu?
pak se musí správce daně už konečně rozhodnout - chceme závislé a budeme schopní pokrýt výdaje spojené s následky financovat daněmi z drog? nebo chceme méně závislých a tedy využít vše co nás napadne aby ty finance z drog nebyly vůbec nikde potřeba.
V Anglii si někdo spočítal, že racionální je ta druhá cesta, buďme rádi, že to někde zkusí a my se můžeme z toho experimentu poučit. Jen jejich způsob "zakážeme lidem prdět" mi přijde tak trochu nešťastný.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Musíte to vidět v souvislostech - smrad, který z Vás a Vaší závislosti na okolí působí je zanedbatelný. TO, oč jde, jsou dopady finanční na léčby nemocí s touto závislostí spojených. Takový zákon není potřebný, stačilo by při diagnoze jakékoli onkologie, plicní a obdobné nechat kuřáka (dle prokázání nikotinu v těle) ať si kompletní vyšetření a léčbu zaplatí sám, tedy vyjmout z úhrad zdravotních pojištoven.
Přijde mi to stejně spravedlivé, jako nemožnost pojistit se na dovolené na určité sporty, které pojištovnám připadnou tak často vedoucí k úrazům, že je prostě pojistit nechtějí.
Celkem bych pak kvitoval i obdobné kroky u alkoholu, cukrovin a obezity či kardiovaskularních nemocí. Zákaz je k ničemu. Lidi se musí zamyslet nad tím, jestli si svobodně vyberou nezdravé návyky - a následně případně nést dopady takové volby.
Jo. Jeden až dva bych si koupil. Prodáváte?
PS. ta verze pro FSB má oboustranný datový přenos. To je celkem zajímavé pro protiteroristické použití (proto FSB), ale v boji, kde existuje možnost rušení a sledování vysílače/příjmače celkem průser. Takže dedukuju to přesně tak někdo z mužiků použije, až dojdou ty "standard" verze a někdo z šikovných ukrajinců naučí HARM sledovat tento zdroj 😉
Jo. Jeden až dva bych si koupil. Prodáváte?
máte dvě možnosti:
1/ zajet do ruska a koupit od někoho z FSB a importovat to třeba jako.. bulharskou termovizní kameru (to je ted v módě)
2/ zajet na jih ukrajiny a počkat až ten zázrak někdo sestřelí dřív než je použije, vzít sekeru a odborně to odmontovat z Kamova.
První je dražší, druhá levnější ale dobrodružnější. Ale zas je šance si to ulovit sám. Dobrý lov každopádně!
Izdělije 305 s dosahem 100 km je samozřejmě chybný údaj. a nedává smysl pro vrtulníkovou výzbroj, což je evidentní, ale asi ne pro všechny novináře.
správný údaj je účinný dostřel 9A7755 v rozmezí 10-14,5 (údaj pro verzi Export, ruská armáda má mít 25km). Zbraň byla testovaná s Syrii, poprvé poprvé prezentována na výstavě Armija 2021. Používá inerciální systém se satelitním korekčním systémem (navádění v počáteční a střední fázi letu) + pasivní IČ samonaváděcí hlavice (navádění v koncové fázi letu). Hmotnost je cca 100-105kg, což asi popletlo autora. Ano, je to hodně, ale kg není km.
A samozřejmě - není to podstatné, jen pro přesnost a případné zájemce.
Napíšu něco o sobě
0
Sledujících
0
Sleduje
Napíšu něco o sobě
0
Sledujících
0
Sleduje
celkem by mě zajímalo (až to vše jednou bude fungovat), kdo má vlastně právní zodpovědnost za plně autonomní systémy (zde ne, AI šalina má pořád mít řidiče, ok) - je to vlastník dopravního prostředku (fyzická / právnická osoba?), je to výrobce vozidla, výrobce software který to řídí?
Kdo bude vlastně jednou právně zodpovědný, když autonomní uber taxi převážející pasažéry bude mít závadu, nabourá a shoří i s nimi? Dnes je to celkem jednoduché = řidič, případně "okolnosti" případně provozovatel.
1 odpověď