Dotace jsou jako heroin...Nakopnou vás jako nic na světě, ale čím víc je užíváte, tím vice jste ve větších a větších exkrementech. Přestává vám na všem záležet a nic kromě dotací pro vás nemá hodnotu, nedovedete si představit existenci bez dotací
Tak zrušte dotace v zemědělství a máslo za 75 se vám bude zdát extrémně levná záležitost.
Jen bych poupravil informaci, že s faceliftem Octavie III skončila jednotka 1.4 TSI 110 kW a nahradila jí jednotka 1.5 TSI 110 kW. Není tomu tak. I zmodernizovaná Octavia III se dál vyráběla s motorem 1.4 TSI a to až do cca léta 2018, kdy byla v produkci nahrazena motorem 1.5 TSI. 1.4 TSI v původní podobě vystavila stopku nová norma Euro 6D platná od září 2018. Podstatným rozdílem mezi 1.4 a 1.5 je také příchod vypínání 2 válců v nízké zátěži, což nic pozitivního nepřineslo, právě naopak. Zatímco v Octavii III 1.4 nikdy vypínání válců neměla, tak u 1.5 je už bohužel vždy.
Vypínání válců u 1.4 TSi bylo. Zaleželo pouze na verzi motoru a samotného modelu auta.
On má gang Pětidemolice málo kauz? Kauzy dona Pabla, vlastizrádce Rakušana, usvědčeného sedmilháře Fialy atd. atd.
Samozřejmě babišovi lidé nejsou o nic lepší - dotačník Babiš, který podepsal ekofašistický Green deal, nyní tahle (další) Havlíčkova kauza, atd. atd.
Jednoznačně souhlasím, Rakušan měl být dávno venku.
Pořád si ovšem myslím, že těch kauz bylo na straně ANO mnohem více. Například otrávená Bečva.
Myslím že plno ekonomů si v roce 2018 klepalo na čelo, jak se chovali k veřejným financím v době extrémního růstu.
Diesel pro lidi pravidelně cestující po dálnici je nenahraditelný, pro jakékoli pravidelné cestování mezi městy je to optimální řešení. Ta spotřeba je tam někde úplně jinde. A vzhledem k tomu, jak čisté jsou poslední generace dieselu, tak tu obecnou hysterii kolem nich a ty haty na ně nechápu.
Ono očividně je třeba diesely zlikvidovat, protože jinak by hybridního benziny nedávaly smysl. Protože realita je taková, že nový benzin v mild hybridu je zbytečně složitý a drahý a spotřebu má ve výsledku horší jak srovnatelný diesel, kdy ve výsledku je i dražší.
Čili beru to tak, že cílená likvidace dieselu probíhá hlavně proto, že s nimi na trhu by hybridní benzíny neměly smysl.
Hybrid v Toyote je naprosto perfektní.
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Nevím, co pořád vidíme na tom západě, kam za každou cenu chceme. Alespoň co se životního stylu týče. Do kterékoliv země se člověk podívá, vidí stejné problémy. I když se i u nás občas objevují podobné záležitosti, stále si držíme, jako národ, určitou kultivovanost a ůroveň. Neměli bychom nikoho napodobovat a být sami sebou, být hrdí na to, že jsme Češi a chovat se podle toho.
7 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Byla jste někdy na východě? Ono stačí si zajet do Košic a dál a jediné co vám napoví, že ještě nejste na Ukrajině jsou slovenské nápisy. Jednoduše řečeno, všude je chleba o dvou kůrkách. Záleží pouze na vás co vám vyhovuje. Ostatně stejně jako v Evropě tak i v Americe jako pán ve článku, máme možnost se přestěhovat jinam, kde budem spokojenějši. Tím samozřejmě nechci fanaticky tvrdit, že vše od nás na západ je naprosto super. Ale dokud se na konkrétní problémy může ukazovat a diskutovat o nich je ještě čas na změnu.
5 odpovědí