Vstup Kčetínského, českého oligarchy do potravinového řetězce Casino se bohužel již projevil a to zhoršením jejich služeb. Už se tam nenakupuje tak dobře, jako dřív. Oligarchové nikomu neprospívají, ničí Rusko, vysávají Čechy a ani Franncouzům nepřinesou oligarchové z východní Evropy nic dobrého, ani pan Daniel Křetínský.
Casino, bylo kvalitou dole už dlouho. V mém okolí to nicméně byla jediná samoobsluha s Nedělním provozem.
Za škody na Opavsku vystavte účet nejen vládám, ale také ekofanatickým organizacím Duha a Děti země které výstavbu heřminovické přehrady delší dobu úspěšně blokují. Adekvátní reakcí státu by bylo okamžité škrtnutí dotací těmto neziskovkám
Ja naprosto normální, že proti stavbám můžete podat námitky. Jestli si to nedělá opravdu stát tím, že prostě úředníci na nějaké lhůty kašlou, často jsou při jednání arogantní, soudy se také nepřetrhnou a pak se dívíme, že se nic nepostaví. Všichni mají dost času.
Tempo výstavby metra D je tristní. Podívejte se na tempo výstavby metra za socialismu, pak na dokončení metra během 90. let, poté na dokončení linek a nyní jak rychle se staví. Každá doba má pomalejší tempo výstavby. Ačkoliv je nyní modernější technika a vyšší HDP. Otázka zní pak jen....proč? Já sám nevím.
Stavba samotná je rychlá, příprava je složitější než dřív.
Pod titulek se klidně podepíšu. Nechápu proč se třeba na Černokostelecký zase snižovaly pruhy z dvou do jednoho. Naprostá buzerace a kokot*na. Je to jen omezování dopravy, díky níž se pak tvoří zácpy a kolony, a pak se stěžuje na to, že je ve městě příliš emisí. No bodejť by ne, když se ubírají pruhy a auta se tak nutí popojíždět. A kvůli tomu pak ještě další chorý mozky řeknou, že musíme změnit rychlost na 30km/h, kvůli čemuž se opět zvýší emise. A tak znovu omezíme dopravu. Bullsh*t toto.
No řekněte, kolikrát v Praze zažijete zelenou vlnu na semaforech, a kolikrát červenou? Třeba na Plzeňský.. nebo Evropský.
všude jinde ve světe je vyšší počet jíznídh pruhů výsada, u nás se však snižují.... tohle nikdy, nikdy nepochopim.
Protože je tam vyhrazený pruh pro MHD a autobusy se sjíždějí na metru Depo Hostivař. A za Bé se staví zúžení na přechodech tak aby to bylo v souladu s předpisy.
Víte, co by bylo fajn? Kdyby těch odhadovaných 200-300 mega, co to má ještě stát, zaplatili Piráti z vlastní kapsy. Prostě odpovědnost politika v praxi. A to by si politici hned dali pozor na to, jakou odvádějí práci...😉
Jinak...to že je DSŘ v tristním stavu, jde sice za Bartošem, ale dílem i za Fialou. Proč?...
Protože jako premiér je zodpovědný za plnění programového prohlášení vlády a má kontrolovat práci jednotlivých ministerstev a plnění úkolů z prohlášení vyplývajících. Dělá to? Na tomto příkladu je vidět, že ne. Proč si tuhle analýzu nenechal vypracovat před ostrým startem 1.7., proč neprověřil funkčnost a připravenost systému? Vyhnul by se jednak následné blamáži, mohl se start posunout, mohl už tehdy Bartoše odvolat z projektu (a nebo i z vlády) atd...
Takže by měl jít s ním....
To by Babiš přišel na buben. Ostatně je tu politická odpovědnost a volby.
Hiznalláh je Libanon a Libanon je Hizballáh. To že si je zbytek Libanonu není schopen ukočírovat je jen jejich chyba. Ostatní milice byly odzbrojeny až na Hizballách je jen jejich problém. A Izraelci nabízejí Hizballáhu příměrí. Hizballáhu ne Libanonu.
Hizballáh je jen loutka Íránu a dělá Libanonu hodně medvědí službu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Lodě by asi zvládly do Oděsy připlout , třeba už kormidlované ukrajinskými vojáky.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vrtulníky, drony. Výsadkové lodě Ukrajina nepotřebuje. A Fregata typu 23 je neopravidtelně poškozená.
1 odpověď