Trochu mimo ale budiž, Evropa se honí za tím co Číňani už dotáhli k dokonalosti a EU a její regulace zničí ještě zbytek.
Nevím co je mimo na tom, že evropské automobilky s vidinou levné pracovní síly.Stavěly své továrny v Číně.A tím Číňanům pouze usnadnili kopírování technologií.Ono je trochu rozdíl k něčemu se roky vývoje dopracovat nebo to prostě s požehnáním státu (strany) ukráct.
Nezapomněl. Vy jste taky typický Čech. Nebo spíš čecháček. Počítám, že si myslíte, že za všechno může Zeman, Babiš, Putin. Ale za Váš slabý intelekt mohou jen geny Vašich rodičů, případně souseda.
Zato Váš intelekt stojí za to.Moje poznámka byla pouze ironie.Ale řečeno slovy Vaší chabé úrovně..."fotr tě měl raději hodit do kapesníku".
No vida! Situace se nám obrací, už to začíná a lidé si konečně uvědomují, kde je opravdu bezpečná, spravedliva, ekonomicky i sociálně skutečně vyspělá společnost a odchází z prohnilého, zlého a místy až odporného západu! Ovšem ne každý má na jízdenku nebo dokonce letenku do ráje-navrhuji udělat sbírku aby paní Konečná či pánové Klaus&Klaus, Rajchl, Vrábel, Ševčík, Okamura, Paroubek, Tušl a další mohli od cestovat v klidu, míru a hlavně rychle protože se k Motoristovi Turkovi do Rollce všichni nevejdou. Když mi Konečná odpřisáhne na stranickou knížku, že se nevrátí, koupím jí letenku do first class a odvezu na letiště osobně.
Velice rád vypomohu jak finančně tak dopravou na letiště.
I za totalitního režimu jsme jako dechovka každý rok cestovali do ciziny západní Evropy. Je pravdou, že jen víza se vyřizovala cca 3 měsíce a vždy s tím úředníci dělali caviky. Jednou se nám stalo, že v Dánsku náš bubeník dostal srdeční infarkt a musel být převezen do nemocnice. My museli do Kadaně na velvyslanectví nahlásit situaci a upravit seznam sníženého počtu členů dechovky. Vždy s tím byly problémy a museli jsme poslouchat jako ovečky komunistického pluku. Pak pokaždé jsme měli srdce v krku, když jsme přejížděli hranice, ty ponížené prohlídky byly jako ve vězení. Otevírat kufry se slováckým krojem nebo s hudebními nástroji a přeházené věci v osobním kufru, pod úroveň totalitního režimu.
Dnes jsou prohlídky zase jiné a to na letištích kvůli dnešním teroristům ...
Nemusím být dechovka abych cestoval kdy chci.A pokud se rozhodnu mohu letět klidně dnes odpoledne.V tom je ten zásadní význam svobody cestování.
Za svobodu cestování přece nelze považovat, že dostanu nějakou exotickou nemoc, třeba malárii nebo dokonce ebolu. Za socialismu se cestovalo také, ale pod velkým dohledem. Když se někdo vrátil z Afriky za totality, musel strávit dva týdny v karanténě na území letiště. To asi málo kdo ví.
Cestovali pouze straníci, umělci a sportovci s doprovodem.
Ostatní tak možná do Maďarska,DDR a ti vybraní do Jugoslávie.
Výhoda západu byla v tom, že využívali levné nerostné bohatství jiných zemí ,především svých kolonií zase na jejich úkor, a u nás ,protože nemáme vlastní nerostné bohatství, je situace oproti západu i po revoluci obtížnější. Nelze srovnávat
Stejně tak využívalo SSSR například Československo ze kterého Stalin vykradl zásoby uranu a černého uhlí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Kdo by vozil přívěs.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Cca 30% českých motoristů co nemají na dodávku? Nemluvě o těch co používají karavan.Tam je elektrošmejd úplně v háji, že ano.
2 odpovědi