Ano. Sloužily jako trhač a pokladač kolejových polí. Dnes železniční vojsko schází a proto rekonstrukce tratí trvají tak dlouho.
Celkem bylo vyrobeno 12-14 Pokladacu Kolejovych Poli nebo-li PKP. Hnacim vozidlem je dvoucestna Tatra. Na uzemi CR funguji dva kusy u spol. Subterra, ktera zachranila prihradovinu s portaly z dalsich dvou (Tatry uz odkoupil od SSHR nekdo jiny a prekopal je zpet na klasiku). Jinak po jednom PKP ma GJW, Strabag a Skanska. A Slovensku nedavno prodali 1 do Bulharska a jeden funkcni do nedavnau provozovalo Zeleznicni stavitelsto Kosice.
Jinak dvoucestne vozidla vyrabi v CR spol. SaZ, ktera dela i hasicske a jine dvoucestne specialy.
Kazdopadne autor clanku nema vubec povedomi o tom o cem pise.
A nebude to tim, ze proste nekde to muselo krupnout a proste to kruplo tam? Kdyz lames vetev taky presne neodhadnes kde krupne, proste v tu chvili je nekde stav maximalniho namahani. Takze podle me kdyby to nekruplo tam tak to muselo krupnout zase jinde?
Vezmete si 4 krabicky od sirek, na druhe kapku jednu stranu a pomalu ze zadni strany tlacte od posledni proti prekazce. Budete prekvapeni co uvidite.
Chybu strojvudce uz nikdo nevezme zpet, bohuzel. Spis by me, ale zajimalo, v jakem technickem stavu byl 1. vagon. Hlavne jeho nosna konstrukce. Pri narazu se zlomil a v 2-3 kupe od loko nemeli sanci, zatim co na koni stejneho vagonu bylo 0-ve poskozeni. Netvrdim, ze technicky stav vagonu muze za nehodu, minimalne vsak totalne prispel k tragicke bilanci nehody. Kazdeho cloveka trochu znaleho fyziky i techniky musi neprirozena destrukce jen jedne casti vagonu v celem vlaku minimalne zaujmout. U teto nehody jsem nebyl, ale z dostupnych snimku si troufam tvrdit, ze se jednalo o predni cast s WC. Konkretne vagony RJ a jeho problemy s zhnilou podlahou kolem WC uz media jednou resila. Musime si hlavne uvedomit, ze RJ nakupuje vyrazene vagony v zahranici a pouze je renovuje. Jestli pri renovaci vyztuzuje lety korozi oslabeny ram nevim. A do jake hloubky probihaji revize pro opetovne uvedeni do provozu, take nikdo nevi. Proste a jednoduse zaverem, za nehodu ponese nasledky urcite strojvedouci, ale jestli za mekvalitni nosny ram vagonu, ktery prispel svym zlomenim k tragicke bilanci ponese RJ odpovednost to ukaze vysetrovani.
Nevedomost nikoho neomlouva a uz pri vystavbe majitele vedeli, ze stavi bez povoleni. Bohuzel svou sanci, aby mohli cokoliv legalizovat uz propasli, ale treba najdou dvere na Krajskem urade, kde slysi na cinkani zlataku jako investor s obci u nas v obci.
Nechci majitele nijak soudit, situaci znam jen z clanku povrchne. Ale libi se mi slova starosty, kdy “obec nemuze prijmout UP obce v rozporu s dokumentem Krajske zasady rozvoje uzemi XX kraje”, coz je pravda a presne podle zakona.
PARADOX: Ja resim presny opak, kdy obec za ticheho souhlasu Olomouckeho kraje na “natlak” investora a s vidinou penez prijmula uzemni plan v rozporu s temito zasadami! Po nekolika letech soudnich tahanic, dokonce viteznych, na zadost obce, motivovane inčvestorem financne doslo 2-3 mesice po nabyti pravni moci rozsudku k dalsimu paradoxu. OL kraj prijmul v zrychlenem rizeni aktualizaci, kde vylozene vyjmul z ochrany pudy proti vystavbe vsechny pozemky, ktere nemela obec v UP v souladu se zminenymi zasadami OL kraje. Takze misto napravy na urovni obce, kraj nezakone ohnul dodatecne zminene zasady a tim zpetne legalizoval UP obce.
Takze zase probiha valka u soudu, kdy se jen ceka komu dojde trpelivost, finance. Proste Don Quijote jak vysity 🙁
Spravedlnost neni v CR slepa a urednici na vsech urovnich rozhoduji podle toho, co se komu hodi, jen spolehaji, ze to nikdo nebude mit silu dostatecne dlouho zakonym zpusobem resit.
Než někoho soudit za minulost myslím že důležitější jak jako starosta pracuje pro svoji obec a své občany teď.
Pokracuje uplne ve stejnem stylu jako ve svem zamestnani pred 89. rokem.
A Vase tzv. obhajoba? To je stejne jako bychom chvalili velitele koncentracniho tabora, protoze se po valce choval uz slusne.
Jako fanoušek HC Olomouc musím konstatovat, že vulgarismy na pozici GO nepatri.
Ale pokud se clovek od tech vulgarismu oprosti, tak p. Furst rekl proste pravdu. Samozrejme je spatne, ze k rozhodcim se nemuze nikdo vyjadrit a ani nikde nemi medializovany jejich postihy za vykony podobajici se vykonu pana Mrkvy a ze jich v prubehu sezony je spousta.
Vedeni extraligy by se spis melo zamyslet nad kvalitou rozhodcich a vykonu disciplinarni komise, nez medializovat pokutu za pravdu, sice vulgarne recenou, ale porad pravdu, na ktere se vzacne shodne 90% fanousku i vedeni klubu v extralize.
Kdo nikdy necestoval dalkovymi lety proste nemuze vedet, jaka je uleva si sedadlo plne sklopit. Samozrejme jen v case spanku a mimo podavani jidla, bezne sklopim sedacku jen o 1/4 pro pohodlnejsi posez, pokud s tim pasazer za mnou nema problem.
Ja mel na ceste z KualaLumpur do Vidne stejnou zkusenost, kdy nemecka duchodkyne za mnou, mi pri nocnim letu kopala do sedacky a stezovala si letusce ze ma malo mista.
Letusce jsem vysvetlil, ze ji mam sklopenou jen po dobu spanku s pokud ma pani malo mista v ekonomicke tride, tak si ma zaplatit first nebo business class.
Po 30 min handrkovani a prosbe letusky, at te pani vyhovim, si me letuska vyzvedla a presadila. Zbytek letu jsem absolvoval v business tride, kde jsem si lehl a nerusene spal po zbytek cesty.
Ten covid to musi byt, ale zakerna mrska. Zabydlel se na vanocnich trzich, do hospody chodi az po 22.hod, na hokej jedine pokud je tam vic nez 1 tis. divaku.
Na Milose si pockal v Lanech a skocil na nej ihned po jeho prijezdu z nemocnice. Dokonce v jeho zdravem tele nabral rychle silu, ze jiz vecer Milos vykazuje positivitu.
Nepatrim do skupiny antivakcinace a chapu potrebu rousek, ale to co se deje uz neni mozne. Nechapu proc by melo byt zakazano popijeni punce na vanocnich trzich na namestich, nechapu jaky vliv ma to, ze v hospode bude otevreno jen do 22 hod.
Mozna se mylim a kapenky viru jsou od uvedene doby vice nakazlive.
Proc vlada segreduje ockovane na ukor neockovanych v ramci bezneho zivota? Ja, jako ockovany muzu preci roznaset vir pravdepodobneji vice rizikove, nez neockovany kolega, ale s platnym testem nebo dostatkem protilatek.
Ockovani ma slouzit k autoimunitnimu posileni protilatek a k pripadnemu lehcimu prubehu, ale test na protilatky neni uznavan.
Svet se v prxdel obraci, ja jako ockovany Jansenem od Johnsonna mam pristup vsude bez zasadniho omezeni i kdyz je ockovani asi davno neucinne.
Kdyz si to shrneme, chronologicky: staci rousky doma site, musi byt jen kupovane respiratory, ockovani, druhe ockovani, treti ockovani, ……. kazdorocni ockovani. Vychazeni jen pro potraviny a do zamestnani, omezeni pohybu kolem bydliste, zakaz restauraci po 22 hod. Co to bude priste, jak dlouho sebou nechame jeste takto zametat?
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Když vidím ty staré instruktážní filmy z ČSD tak tam byl vždy dozor.
Tady se může pohybovat s bagrem v jízdní trase bez dozoru?!
Absurdní.
Nejspíše zase vyhrála nejnižší cena.
Ale jaksi to bylo na úkor kvality.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No asi bych prvne neveril vsem v clanku uvedenym informacim. Jsou nepravdive, strojnik byl v dobe srazky v rypadle. Pak je treba si uvedomit, ze hlidky a v obloucich i predsazene hlidky jsou povinne a nikdo si nedovoli toto porusit. Dale i hlidka muze delat co chce, kdyz bagrista upozorneni nerespektuje nebo pokud dojde k technicke zavade na stroji v ten nejmene vhodny okamzik.