Je téměř jisté, že se používá něco daleko horšího, než je fluor. A vše to ekologické šílenství je k smíchu, když se tratě musí ve velkém prosolovat a máčet močovinou...., aby se vůbec udržela koexistence a vše neuplavalo....
Tratě prosolovat? Sůl snad sníh ve velkém rozpouští. Močovina je naprosto normální produkt metabolismu většiny savců, to byste musel zakázat krávy a jeleny.
V naší mateřské škole: jedna uklízečka, úvazek 0,6, plat 13000,- čistého. Teď po zaslání rozpočtu už ji mám za první měsíc v mínusu o 1120,- Kč. Tak co mám dělat? Kdo bude po dětech uklízet, když se poblinkají, pokakají, atd.... Ale já už vím, proč přidali pedagogům - aby jako každý rok doplácela ředitelka z tohoto navýšení uklizečku a kuchařku. Dělali jsme to tak každý rok a proto na to asi pan ministr spoléhá - však oni to zas nějak vyřeší. A to si neděláme žádné večírky za půl mega. No jupí, to je tedy řešení. Holt v naší republice pořád někdo káže vodu a pije šampaňské.
Večírky už nebudou ani za desetinovou částku, FKSP snížili tak, že se obávám, že nebude ani na příspěvky na obědy (což je benefit, který už se dnes v soukromém sektoru bere v podstatě jako základ).
Mně by zajímalo, kam tedy zmizelo oněch údajně vyjednaných 5 miliard navíc. Přece ty peníze někam jít musely. A učitelům se nepřidaly, to se obešlo těmi 130 procenty průměrné mzdy z roku, kdy ještě nebyla tak velká inflace. Nicméně i těch pár miliard, co jde na jejich nadtarifní složky platů, se teď prostě použije na dofinancování jiných chybějících věcí.
Pan Dobrovský si zřejmě nevšiml, že na pracák chodí i různá netáhla a nepřizpůsobiví, kteří "hledají" práci třeba 20, nebo 30 let a nemají o ni zájem. Tito lidé by neměli dostávat nic, protože neodvedli za celý svůj život nic do sociálního systému. Něco jiného je například u padesátníka, nebo šedesátníka, který celou dobu pracoval a např. ze zdravotních , nebo jiných důvodů přišel o práci. Tam to dává smysl. Takový člověk má i snahu si jinou práci najít.
Pletete si podporu a sociální dávky. Článek o sociálních dávkách vůbec není.
Jsem učitel na gymnáziu. Moje úkoly jsou vždy dobrovolné a slouží k procvičení látky, podobne příklady jsou pak na zkoušení/ v pisemce. V případě jejich úspěšného zvládnutí dávám 1 s nejmenší váhou, jinak neznamkuji.
Pokud někdo úkoly vypracuje, dostane komentář s uvedením správného postupu. Pokud ne, je to ovšem jeho problém, pakliže pak najednou v pisemce zjistí, že nic neumí.
Jo a to co dělalo největší problém, společně ještě projdeme ve škole.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Autobus do Chorvatska a pohodlné cestování? Jako mluvčí asi okecá leccos no...